Egy szörny vagyok..

133 10 0
                                    

Kb már vagy 3 perce csókolózunk amikor egy hatalmas villámlás megzavart minket amin mindketten megugrodtunk.
Tom:Huhh anyám!Mint egy rossz 5 éves*felkuncogok*
Jessica:Na ja!De olyan hirtelen jött*ő is elneveti magát*
Tom:Szerintem aranyos volt ahogy megilyedtél*simogatom meg a combját*
Jessica:Jaj ugyan már!Össze rezzenek mint egy vénember elképesztő cuki lehet*mondja tetetett kínnal*
Tom:Hát akkor te vagy a legcukibb öreg ember!*felkacagok*
Jessica:Köszi asszem*ő is elneveti magát*
Bill szúros tekintettel figyelt minket de nem akartam elbaszni a jó hangulatot ezért próbáltam ignorálni.
Azonban ezt Bill NEM HAGYTA!
Felállt és oda sétált hozzánk.
Bill:Sziasztok!Mizuu?*rám nézz ezzel a bizonyos ,,megbánod hogy megszülettél"mosollyal*
Jessica:Áhh a semmiről kb*felkuncog*
Bill:Na hát igen,drága bátyámnak nem erőssége a párbeszéd mivel ennyit sosem bajlódik hogy ágyba dugjon egy lányt!*rám nézz ezzel a ,,neked annyi"szemekkel és mosollyal*Nem igaz Tom?
Tom:Az már a múlt!
Bill:Chhh milyen múlt bátyus?2 hete Jessica érkezése elött még azzal flexeltél hogy 7 lány volt meg egy este!
Én kinyirom Billt hogy kurvára mindent el kell basznia!De ha játszani akar hát legyen!
Tom:Na hát igen,felettén érdekes ez is na de az is ahogy most is Jessica melleit bámulod!
Jessica eltakarja a melleit.
Tom:Chh és még én vagyok a perverz!*forgatom meg a szemeimet*
Bill:Én legalább nem jártam még a világ nemzetékei nő neműinek a minimum 40%-ában!
Tom:Ki mondta hogy ne tedd?
Bill:Fel állnál Tom!?*kezd ideges lenni*
Tom:Oo én ezer örömmel*felálltam Bill pedig nekem jött vagyis inkább meglökött*
Bill:Tudod jól hogy minimum lassan 4 éve tetszik nekem!Már azóta a bulióta amin te SIKERESEN lejárattad!Erre most hogy szőke lett és mesebelibb mint előtte és látszólag kondizott rá is rá mozdulsz azért mert te vagy a NAGY TOM KAULITZ!*a nevem már gúnyosan kiabálta szinte*
Tom:100x is meg bántam azt a tettem basszalak ketté!Elnézést is kértem már tőle!
Bill:A TE JÓVOLTADBÓL KELETT EGY TOTÁL MÁSIK ORSZÁGBAN TANULNIA MIVEL A KIS BESZÉDET MIATT HOGY Ő TETVES ÉS ÁPOLATLAN SEHOVÁ NEM VETTÉK FEL!!!
Erre nem tudtam mondani semmit.Izzadni kezdett a tenyerem és kibaszott nagy büntudatom volt!Éget a bőröm és a sírás kerűlgetett.
Bill:FEL TUDOD FOGNI MENNYIT SÍRT MIATTAD!?HMM!?AZ ISKOLÁBAN SENKI NEM ÜLT MELLÉ ÉS SAMPONNAL DOBÁLTÁK ÉS FOGORVOSI LEVELEKKEL!ÉS TE CSAK NEVETTÉL A TÖBBI CSICSKÁVAL EGYÜTT!
Ekkor éreztem hogy legördűl egy hatalmas könny csepp ami szinte égette a bőrömet.
Jessica a multat felidézve remegve sírt.Ekkora traumát okoztam volna neki?De hát én nem akartam!Nem akartam hogy ez történjen csak egy ostoba alig 17 éves kamasz srác voltam rossz belátásokkal!Odaakartam lépni Jesshez de Bill megállított.
Bill:Szerintem hagyd most békén jó?Szenvedett már miattad eleget..
Majd odasétált Jess mellé és átölelte.Jessica csak zokogott Bill karjaiban amit kurvára meg értettem.
Tudtam hogy bármit teszek vagy mondok a múltban ez a dolog mindig is ott lesz és nem fog csak egy könnyen elfelejtődni.
Jelen pillanatban meg akartam halni..én a nagy star a rock isten a gitárok ura..meg akart halni..
Elképesztően fájt az a tudat mit élhetett át Jessica nap mint nap addig amig ki nem ment New Yourkba tanulni.Rohadtul szégyeltem magam.
Az út hátralévő részében csak ültem és magam elé bámultam amikor egyszer csak egy kezet érzek a vállamon...

Glow up loveWhere stories live. Discover now