Haza értünk..fől mentem a szobámba és ledőltem a plafonom bámúlni és gondolkodni kezdtem.
Tudtam jól hogy ez az egész Jessicanak hatalmas sokk de ez ellen sajnos nemtudok mit tenni!
Faszért szólta el magát Tom!
Egy ideig még gondolkodtam majd egyszercsak Jessica toppant be a szobámba.
Jessica:Mikor akartad el mondani amúgy!?
Bill:Fogalmam sincs..őszintén nem akartam szólni róla de hát Tomnak muszáj volt megszólalnia!
Jessica:Kurvára nem az ő hibája!És nagyon is jól tette hogy elmondta mert ha később derűl ki mégdühösebb leszek!
Bill:De basszus már régóta nem is volt téma az egész már el volt felejtődve erre megjelent ez a ribi is meg Tom sem bírt magával és a kurva életbe már!
Jessica:De Bill ezt nem tudtad volna örökké titkolni!Előbb utóbb úgyis megtudtam volna!
Bill:Tudom..és ne haragudj rám..elfogom intézni ezt az egészet meg igérem!
Jessica:Remélem is mert én addig nem beszélek veled!Haragszom rád..
Bill:De ne ilyet ne csinálj kérlek!
Jessica:Miért is ne?
Bill:Mert szeretlek!Mindennél jobban!És kurva fontos vagy nekem!Nem akarom hogy ne beszéljünk!
Jessica:Én is szeretlek Bill de ez kicsit megviselt engem..téged is megviselne fordított helyzetben..
Bill:Tudom kicsim de kérlek ne!Így is kész szenvedés hogy haragszol rám ha hozzám se szólsz megishalok!
Jessica:Akkor viszont ezt az egészet intézd el!
Hogy megyünk így nyaralni Münchenbe ha szar köztünk a hangulat hmm!?Simítsd el mert 3 nap és indulunk!
Majd fogta és kiment a szobámból.
Kibaszott tanácstalan voltam..hogy a francba lehet elsimítani 3 nap alatt egy ilyen ügyet?
Már este 11 óra volt de én még mindig azon gondolkodtam hogy mi a tetves isten faszát lehetne csinálni!A kegutoló reményem a haverom Ethan volt aki ügyvéd tehát ÉRT az ilyenekhez!
Gondoltam rá is írok így elővettem a laptopom és megnyitottam az Emailjeimet.
Kikerestem Ethan email fiókját és elkezdtem írni neki egy emailt.~EMAIL~
bill.kaulitz.675@gmail.com :Szia Ethan!Tudom nagyon rég beszéltünk amióta mi jobban be futottunk te pedig Egyetemre jártál és ügyvéd lettél de szeretném a segítséged kérni egy személyes ügyben!Tudnánk esetleg találkozni valahol a napokban?Nagyon megköszöném és pénz sem akadály!Előre is köszönöm!
___________________________________
Elküldtem az emailt majd le mentem a konyhába vacsizni valamit.
A konyhában Tom volt és valami kínait evett.
Tom:Na mi van?Hallom Jessica nem szól hozzád míg el nem simítod a dolgokat!*nevet*
Bill:Oo te utolsó nyomorék a te hibád az egész!
Ha te nem vagy akkor nincs ez!
Tom:Jaj pont úgy beszélsz mintha ez sosem derűlt volna ki!Mindketten tudjuk hogy előbb utóbb megtudta volna!Így jobb volt hogy előbb tudta meg!
Bill:De akkor is geci!Elakartam neki mondani de nem most még!De hát neked muszáj volt pofázni!
Tom:Chh ne fogd már rám!Senki nem mondta hogy jegyezd el Yasminet!
Bill:TI MONDTÁTOK BASSZALAK SZÁJBA!!
Tom:KI MONDTA HOGY HALLGAS RÁNK!?
*Tom feláll és közeledni kezd felém*
Bill:Jaj azt hiszed félek tőled!?*felemelem a szemőldököm*
Tom:Kellene mert amíg te egy kis fogpiszkáló vagy ÉN edzseni szoktam!
Bill:Meg ne halj már 10 fekvőtől!*nevetek*
Tom:Na gyere csak!*nekem jött*
Püfőlni kezdtük egymást én Tom alatt voltam majd lelöktem Tomot és én voltam rajta az arcát ütöttem majd Georg mögém szaladt és leszedett Tomról Gustav pedig lefogta Tomot miután felállt.Tom:ENGEDJ EL MERT MEGÖLLEK VELE EGYÜTT!!*süvőlt Gusra Tom*
Gustav:Álljatok le mind2-en!!
Bill:De ő kezdte,kurvára ő kezdte!
Gustav:Akkor is Bill!Ne süllyedj már a szintjére!
Georg:Ja haver ne már!Egyáltalán mi volt ez?*kérdi Georg miután elengedett*
Bill:Lejöttem a szobámból hogy egyek valamit majd ez a faszfej megszólal hogy:,,Na mi van?Hallom Jessica nem szól hozzád míg el nem simítod a dolgokat" *idéztem bátyám szavait*
Gustav:És ebből lett a verekedés?
Bill:Igen!
Tom:Na meg mert rám fogta hogy az én hibám az egész!Úgyis kiderűlt volna!
Bill:DE NEM MOST KELETT VOLNA!
Gustav:Tomnak van igaza mert tényleg nem az ő hibája vagyis részben de de annyira nem..
Georg:Oké de részben Billnek is igaza van mert nem kelett volna Tomnak elszólnia magát!
Gustav:Ez is igaz..
Bill:Na ugye!?
Gustav:Mind2-nek van benne igaza de hibája is!
Na de ezt a vitát most én le zárom mivel fél 12 van és Jessica már alszik meg a szomszédok is szóval nektek is irány a szobátokba!
Tom:Nem vagy az apám!Akkor alszom amikor akarok!*makacskodik Tom*
Gustav:Mondom menjetek a szobátokba!
Tom:És ha nem?
Gustav:Akkor ki teszem azt a videót MINDENHOVÁ!
Tom:Engem meggyőztél!*mondja Tom megilyedve majd felszaladt a szobájába*
Gustav:Te is Bill!
Bill:Okéé!*felszaladtam én is a szobámba szemforgatva és megnéztem a gépem hátha írt valamit Ethan*~EMAIL #2~
ethan.black.235@gmail.com:Csáó Bill!Holnap dolgom van de holnap után ráérek!Megfelel egy kávézóban a találka?bill.kaulitz.675@gmail.com:Igen igen megfelel!Nagyon szépen köszönöm Ethan!Akkor szombaton!
ethan.black.235@gmail.com:Ugyan!Ezért vagyok ügyvéd!:D
~EMAILEZÉS VÉGE~Nagyon örűltem hogy tudunk találkozni Ethanel mivel kicseszett fontos most a tanácsa hogy mit tegyek ilyen ügyben mivel tényleg a pöcsöm kivolt már ezzel!
Mivel éjjfél volt és fáradt is voltam így lefeküdtem aludni.
Kb félóra múlva egy gyengéd női kezet éreztem az arcomon majd magamhoz bújni.
Jessica:Haragszom rád te kis lökött de nagyon szeretlek és nem tudok aludni nélküled!*megpuszil*
Elmosolyodtam és megsimogattam a kezét félálomban majd felé fordúltam.
Bill:Én is szeretlek!*átkaroltam és mindketten elaludtunk*
YOU ARE READING
Glow up love
RomanceNémetország csődöre vagyok,Tom Kaulitz 17 éves ,ezer és ezer lány szeretne a barátnőm lenni de én jobban szeretem az ágyamba látni őket mint virágot meg mindent szart venni nekik!Van is egy lány Jessica Johson aki évekig fut utánam majd fordul a koc...