Vissza mentünk a plázába megkeresni Jessicaékat.Épp a Zarahban voltak és valami ruhát nézegetett magának Jessica majd amikor meglátott minket egyből oda rohant faggatózni.
Jessica:Na mi voolt?
Bill:Nagyon sajnálom Jessica..de Cody szószerint le tagadott és lesenkizett téged a csaj előtt..és amikor 3-masban voltunk odakinn le ribancozott de ne aggódj jól elintéztük a mocskot!
Jessica szemei könnybe borultak majd én magamhoz húztam és szorosan magamhoz öleltem.
Bill:Nem érdemelt meg téged!Te túl különleges lány vagy!Ő meg egy utolsó patkány a tehén segge alatt!
Jessica:Annyira szerettem őt pedig!
Bill:Tudom kicsi de látod mekkora egy seggarc hogy csak ki használt!Nem is értem hogy tudott veled ilyet csinálni hisz olyan gyönyörű és csinos lány vagy!
Erre nem mondott semmit csak zokogni kezdett!
Annyira sajnáltam!Én soha de soha nem tudnám ezt megcsinálni vele!Ez a lány egy igazi tünemény egy kis angyal hogy a gecibe lehet ígybánni vele!?
Tom:Szerintem most menjünk haza rendben?
Gustav:Szerintem is,otthon pedig megvígasztaljuk!
Bill:Rendben,gyere Jessica menjünk!
Ő azonban mozdulni sem tudott csak sírt és remegett így fel vettem az ölembe és így vittem vissza a kocsiig
A kocsiban csak az ablakon nézett kifelé és csak sírt én pedig simogattam a kezét és magamhoz húztam.
Tomon látszik hogy ERRE IS féltékeny volt de azt hiszem ez most nem a legjobb pillanat arra hogy féltékenykedjen!Amikor haza értünk ledöltünk a kanapéra Jessica pedig főlment a szobájába aludni.Gustav:Elaludt?
Bill:Igen el!Bár nem csodálom ezek után én is aludnék!Tényleg nem hiszem el hogy hogy tehette ezt vele az a nyomorék!
Tom:Én sem értem a srácot..örülnék ha ilyen barátnom lehetne erre neki mikor megadatik rá elbassza!Töketlen kis buzi!
Gustav:Én azt nem hiszem el hogy nem feküdtek még le.Hiszen Jessica tényleg szép és vonzó lány ki tudna neki ellenállni hosszú távon?
Bill:Hát ez az..
George:Legalább elintéztétek?
Tom:El-el.El is küldtük a halál faszára!
Gustav:Jól tettétek!De most azon kell legyünk hogy Jessica boldog legyen és ne essen mély depresszióba!
Bill:Na igen!De hogyan?
Tom:Fogalmam sincs..mit csinálnak ilyenkor a tini lányok?
Gustav:Van egy unoka húgom ő Jessicatol egy évvel fiatalabb ha nem válik be a mi tervünk át hívhatom ha gondoljátok!
Bill:Ez jó ötlet de mi legyen a mi tervünk?
George:Nézzünk vele ilyen romantikus izéket!
Bill:Hülye!Most szakított!
George:Igaz..
Tom:És ha tartanánk egy ilyen csajos bulit?
Bill:Fiúk vagyunk okoska!
Tom:Egy estére lánynak öltözünk és már ez eleve fel dobja a hangulatát!
Gustav:Ez egész jó ötlet!
George:Egyett kell értsek!
Bill:Oké akkor készüljünk el csajok!*fel nevetek*~KÉSZÜLŐDÉS~
Felmentünk Jessica szobájába és halkan kivettünk magunknak néhány ruhát és a sminkes táskáját is ki hozztuk!Elöbb mindenki a sminkel kezdte!Ez volt az én sminkem mivel ÉN TUDOK sminkelni!
A többiekké viszont nagyon nevetséges volt!
YOU ARE READING
Glow up love
RomanceNémetország csődöre vagyok,Tom Kaulitz 17 éves ,ezer és ezer lány szeretne a barátnőm lenni de én jobban szeretem az ágyamba látni őket mint virágot meg mindent szart venni nekik!Van is egy lány Jessica Johson aki évekig fut utánam majd fordul a koc...