Vissza az egyetemre

80 3 1
                                    

<Jessica szemszöge>
Kereken 5:30 kor keltem mivel 9:00 kor indul a gépem vissza New Yorkba!
Ki keltem nagy nehezen Bill mellől aki szorosan ölelt engem majd bementem a fürdőbe zuhanyozni és fogat mosni!
15 percig csak folyattam magamra a vizet majd kiszálltam és fogat mostam.
A hajamat is megmostam majd be szárítottam!
Miután ezzel megvoltam vissza mentem Bill szobájába és elvettem a szekrényre akasztott előre kikészített ruhámat!
Gyorsan felöltöztem majd vissza mentem a fürdőbe kezdeni valamit a hajammal!

A hajamat is megmostam majd be szárítottam!Miután ezzel megvoltam vissza mentem Bill szobájába és elvettem a szekrényre akasztott előre kikészített ruhámat!Gyorsan felöltöztem majd vissza mentem a fürdőbe kezdeni valamit a hajammal!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez a szettem amúgy!Egyszerű de mégis csinos!
A hajamat csak át vasaltam sminket pedig elég szolidan csináltam!
Mutatom!

Ez a szettem amúgy!Egyszerű de mégis csinos!A hajamat csak át vasaltam sminket pedig elég szolidan csináltam!Mutatom!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ilyen a sminkem!Semmi extra!

7:10 van szerintem ideje lenne lassan keltenem Billt hogy ki tudjon vinni engem a reptérre!
Vissza jöttem a szobába leültem Bill derekára és rázogatni illetve puszilgatni kezdtem Billt.
Hiába ráztam hiába puszilgattam nem kelt fel!
Ennyire nem érdekli hogy én vissza megyek az egyetemre?Rá kiabálok de semmi!
Ennyire mélyen alszik!
Hát nagyon jó!Hogy megyek így el a reptérre!?
Le szálltam Billről és kimentem a szobából.
Lementem a konyhába meginni egy kávét majd kb 2 perc múlva egy kába Tommal találom szembe magam!Olyan kis aranyos ilyenkor!
Tom:Jó reggelt Jessica!*megdörzsöli a szemét*
Jessica:Jó reggelt Tom!
Tom:Hallottam előbb hogy kiabálsz Billel..van valami baj?*tölt magának is egy kis kávét majd ismét felém fordul*
Jessica:Fél órán belül a reptéren kéne lennem mivel 9-kor indul a gépem és ugye úgy volt hogy ő visz el de hiába keltem nem kell fel!*sóhajtok*
Tom:Szóval nincs ki elvigyen a reptérre?
Jessica:Hát úgy néz ki!*elgörbül a szám és kiiszom a maradék kávém*
Tom:Majd én be viszlek!
Jessica:Komolyan?*meglepődök*
Tom:Igen komolyan!Fel öltözök és indulhatunk!
Meg melengette a szívemet ez a cselekedet/gesztus Tomtól!Tényleg aranyos ez tőle!
Jessica:Rendben van!Köszönöm!*mosolygok*
Tom is kiissza az utolsó korty kávéját majd felrohan az emeletre átöltözni.

Kb 10 perc múlva készen szaladt le kocsi kulcsal a kezében!
Tom:Indulhatunk?
Jessica:Igen induljunk!
Idő közben a bőröndjeim is lehoztam,Tom elvette tőlem őket és betette a csomag tartóba.
Be ültünk a kocsiba és már indultunk is!
20 perc alatt a reptéren voltunk,kiszálltunk és Tom be kísért engem.A bőröndjeim is ő hozta!
Tom:Szerintem ideje búcsúzni!
Jessica:Igen lassan ideje!
Tom:Nagyon vigyázz magadra rendben?
Jessica:Igyekszem!*mosolygok és öröm könnyek gyűlnek a szemembe*
Tom:Nagyon várlak haza!*megölel*
Jessica:Aranyos vagy!Én is várom hogy haza jöhessek!*a mellkasába fúrom a fejem*
Tom:Szeretlek Jessica Johnson!
Ez a mondat eléggé meglepet!
Jessica:Én is szeretlek Tom,de persze csak mint barát!*nevetek kínosan*
Tom:Egy nap remélem ez változni fog!*add egy puszit az arcomra*
Éreztem hogy elpirultam!
Hangszóró:Figyelem!Figyelem!A New Yorki járat hamarosan indul!Kérem hogy az utasok készülődjenek a beszálláshoz!Köszönöm!
Jessica:Nekem asszem most mennem kell!*mutatok a hangszóróra*
Tom:Rendben van!Ha megérkezel minden kép hívj vagy írj!*mosolyog*
Jessica:Minden kép!
Tommal adtunk egymásnak egy utolsó ölelést majd siettem le csekkoltattni a jegyem!
Fel pakoltam a csomag szalagra le csekkoltottam és siettem is a váróba!
10 perc múlva bemondták hogy meglehet kezdeni a beszállást a gépbe!Fel szálltam és elfoglaltam a helyemet!

Glow up loveWhere stories live. Discover now