× Chapter 6 ×

205 10 2
                                    

„Budíček," zakřičel mi Nate do ucha. Spala jsem tak tvrdě po té, co jsem byla ztrhaná ze včerejšího tréninku. Jen jsem se nespokojeně zavrtěla a otočila se na druhý bok.

„No tak," dloubl mě prstem do obnaženého kusu žeber. Stáhla jsem si volné tričko dolů a znovu nespokojeně zavrčela.

„Nech mě spát," mumlala jsem do polštáře.

„Je půl 7! Propásneš východ slunce."

„Jsem úplně mrtvá Nathanieli," zavrtala jsem se do černého saténu.

„Dobře, tak dneska trénink nebude," řekl a já se se stále zavřenýma očima zeširoka usmála. „Ale bude něco jiného."

„NATE!" zvýšila jsem hlas a poslepu po něm hodila polštář.

„Au!" A vida! Trefa. „Vstávej! Hned!" popadl přikrývku, a již s větším pozorem, mi jí stáhl z těla. Naštěstí jsem si z první noci vzala ponaučení a už spala ve volném tričku a látkových kraťasech, které jsem si vyprosila u personálu.

„Grr!" zavrčela jsem varovně a vyškrábala se na nohy.

„Za 5 min u recepce," řekl s klidem Nate a odkráčel pryč. Utahaně jsem se došourala do koupelny, kde jsem si jen stáhla vlasy do vysokého culíku a opláchla si obličej ledovou vodou. Alespoň to mě zlehka probralo. Otřela jsem se ručníkem a jelikož na mě na pohovce nečekal žádný balíček, šla jsem v pyžamu.

„Jsi mnohem hezčí nenamalovaná," usmál se na mě Nate a ani nečekal na odpověď. Znovu mě vedl k výtahu a jeli jsme do -1.

„My jdeme do bazénu?" vyskočila jsem radostí.

„Nevěděl jsem, že ti to udělá takovou radost."

„Miluju bazény!" vyjekla jsem jako malá holka a vyběhla z výtahu. Zastavila jsem se až u dámských šaten.

„Nate, vždyť já nemám plavky!"

„Už jsem si myslel, že si toho nevšimneš," zasmál se a ze své tašky, kterou měl přehozenou přes rameno, vytáhl úhledný balíček. S poděkováním jsem zalezla do šatny. V plavkách jsem měla velmi ostrý jazýček, ale tyhle bikiny byly naprosto úchvatné. Jak jen to ten proklatý kluk dělá!

Nandala jsem si černý vršek a i spodek. Vše perfektně sedělo, až na spodek, ze kterého mi vyčuhoval zadek. Ať jsem se snažila, jak jsem se snažila, za boha jsem si nedokázala schovat celý zadek. Holt jsem se musela spokojit s tím, že mi polovina půlek poleze ven. Ach ty dřepy, pomyslela jsem si a proběhla pod ledovou sprchou. U bazénu na mě už čekal Nate.

„No," zasekl se když mě uviděl. „Ehm, sluší ti to."

„Děkuji ti," zaculila se a položil si černý ručník na bílé lehátko na okraji bazénu. Nate hned vedle mě.

„Tak se ukaž ty plavče," udělala jsem si na hlavě drdol. Špičkou nohy lehce zavířil vodu.

„Je to docela studený," snažil se mě uchlácholit, ale já jsem ho jen zezadu lehce strčila a už byl ve vodě.

„Ty! Ty!" otíral si z očí vodu, zatímco já jsem se nemohla přestat smát.

„To si odskáčeš!" začal rychle plavat ke břehu.

Rozběhla jsem se ke skokánku. Když už byl skoro u mě skočila jsem bravurní šipku s Natem hned za mnou. Snažila jsem se mu uplavat, ale brzo jsem vyčerpáním zpomalila tempo. V tu chvíli mi ovinul ruce okolo boků a stáhl si mě k sobě.

„Kampak, kampak," zavrčel.

„Ale nic," kousla jsem se do rtu, tohle mě vždycky dokázalo dostat z problémů.

„Nedělej to!" nakázal přísně a sklonil zrak.

„Proč?"

„Prostě to nedělej," zamumlal a pustil mě, jenže mě se z jeho sevření nechtělo.

„Měla by sis dát pár bazénů."

„Když mě se nechce plavat," přitáhla jsem se k němu a rukou mu podepřela obličej, aby se na mě koukal a nemohl uhnout. Pak jsem to udělala znovu. Mé bílé zuby se zahryzly do mého rtu.

„Angie!" zmáčkl mi boky a mě se zachtělo hrát.

„Nate," pohrála jsem si na jazyku s jeho jménem a pak se znovu kousla do rtu.

„Tohle bychom neměli," uzavřel a i když to vypadalo, že nechtěl, odtrhl se ode mě.

„Já plavat už nebudu, pokud už nebudeš chtít plavat vzadu je sprcha," ani se na mě nepodíval a položil se na své lehátko. Jak chceš.

Vylezla jsem a místo toho, aby udělala krok přes Natea, tak jsem se nahla přes něj pro svůj ručník.

„Hej?" rychle vytřeštil oči, když na něj dopadly kapky z mého těla, ale byl docela šokovaný, že měl můj výstřih nacpaný přímo před obličejem.

„Jé, promiň," mrkla jsem a otočila se na patě. Cestou ke sprše jsem se snažila dost kroutit zadkem. Ještě pro jednou jsem se na něj otočila, soustředivě mě sledoval, a kousla se do rtu. Tentokrát jsem do toho dala úplně všechno, pak zmizela za rohem. Už jsem zahlédla skleněné dveře do velké kamenné sprchy.

Už jsem se chtěla svlékat, ale něčí ruce, které mě tvrdě přimáčkly ke sklu, mě zastavily.

„Řekl jsem ti, že si ten ret kousat nemáš," ucedil do úšklebku. Docela jsem se ho lekla. „To si odmakáš, teď se umyj," dodal a odešel pryč.


× Lidi moooc se omlouvám, že jsem už 3 měsíce nepřidala novou kapitolu.. No poslední měsíce byli fakt hektický pro mě a kvůli problémům jak ve škole, tak doma, jsem neměla vůbec chuť psát, tak mě snad chápete. No nic, dneska mi taky nějak štěstí nepřálo, a když jsem se chystala napsat tuto kapitolku, tak se mi vybil notas -_-" :D No ale jako omluvu tu máte takovou chlípnickou kapitolu. Úplně se musím držet! :D Haha Love you Nell ×

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 09, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DestinyKde žijí příběhy. Začni objevovat