1

2.9K 50 1
                                    

05.06.2018

Sabah telefonuma gelen mesajla uyandım,mesaj sevgilimden gelmişti merakla mesaja baktım beni her zaman gittiğimiz parka çağırıyordu.Sevinçle o parka gittim.Banka oturmuş beni bekliyordu.Ona seslendim beni görünce ayağa kalkmadı daha çok yüzünü çevirdi.Bi sorun olduğunun farkındaydım ama şu zaman kadar hiç bir sorunumuz olmamıştı.Sevgilimin yanıma oturdum.Hala bana bakmıyordu.Barışın yüzünden tutup bana bakmasını sağladım gözlerini bende kaçırıyordu.

Elini tuttum "bir sorunmu var sevgilim neden bana bakamıyorsun?"dedim.Bir süre cevap vermedi kendini toparlayıp konuşmaya hazırlandı "ben ayrılmak istiyorum alya"dedi ellerini çekerek, gözlerim dolmaya başlamıştı hiç bir sorunumuz yoktu hiç kavga da etmezdik "neden? İstemeden birşey mi yaptım?"dedim gözlerimi ondan çekmeyerek

"Hayır birşey yapmadın ben artık seni sevmiyorum.Sana eskisi gibi aşık değilim ve ayrılmak istiyorum işte ne uzatıyorsun" dedi ve ayağa kalktı arkasına bile bakmadan parkın çıkış kapısından çıktı.Ben orda kendi başıma kalmıştım gözlerimdeki yaşları tutamamıştım.Kaç dakikadır ağlıyordum bilmiyorum.

Kendimi toparlayıp eve gittim annem beni görünce ayağa kalktı,ağladığımı anlamıştı kim görse anlardı "alya kızım bu ne halin?"dedi saçımı geri atarak anneme sarıldım ve ağlamam şişdetlendi,annem sırtımı sıvazlıyordu.

Sakinleşince koltuğa oturdum ve anneme tüm olanları anlattım "Artık ağlama kızım,sen kaybetmedin o kaybetti"dedi,beni teselli etmek için "Anne ben onu seviyorum,hiç birşey yokken bitti herşey"dedim ayağa kalkarak annem bu halime üzülmüştü odama gidip yatağıma yattım hala ağlıyordum babam beni bu halde görürse barışa çok kızardı,bunun için babam gelene kadar kendimi toparlamaya çalıştım.

__

İki ay boyunca barışı kaç defa aradım,mesaj atım bilmiyorum.Ama hiç birine bakmamıştı.Artık ondan umudu kesmeye başladım,Ben onun için bittiysem oda benim için bitmeliydi.

PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin