2023(şimdi ki zaman)
"Hadi kızım artık kalk sabah oldu"diye bağırıyordu annem mutfaktan bana,ne kadar kalkmak istemesemde kalmıştım.Mutfağa gidip annemin o pamuk yanaklarından öptüm "oh hayriye sultan yine döktürmüşsün"dedim yaptığı menemenden bir çatal alarak annem bu dediğime gülmüştü elime tabakları tutuşturup "hadi bakalım bunları masaya koy"dedi işte bunu sevmiyordum ama konu anneme yardım etmekse işte bunu yaparım.
Babam daha kalkmamıştı annem bana kıyar ama babama kıyamaz,ben kıyarım.Annem ve babamın odasına gidip babamın yanağından öptüm mırıldandın ama uyanmadı "babacım hadi kalk artık kahvaltı hazır" dedim babam gözlerini açtı ve bana gülümsedi "tamam kızım sen git ben geliyorum"dedi yatağa dahada yerleşerek annem babamla benim en sevdiğim menemeni yapmıştı bunu koz olarak kullanacaktım "iyi o zaman annemin yaptığı kavurmalı menemeni ben kendi başıma yerim sen yat" babam hızla yataktan kalktı ben ve babam masaya kadar koşmuştuk.
Bir yandan kahvaltı yapıyorduk bir yandanda benim tatilim hakkında konuşuyorduk.Ben istanbula gitmek istediğimi söylemiştim babama,babamda kabul etmişti.Geçen hafta istanbula gidip bana 1+1 ev tutmuştu içine küçük eşylar yerleştirmiştik benim tarzıma göre.Okularda kapandığına göre artık istanbula gidebilirdim.
"Ne zaman gitmeyi istiyorsun alya?"dedi babam kavurmalı menemenden bir çatal alarak biraz düşünmüştüm hemen gitmek istiyordum ama ailemle biraz vakit geçirmem lazımdı onların tek çocuğuydum.Babama bakıp konuşmak için dudakalrımı araladım "yani bilmiyorum babacım aslında hemen gitmeyi istiyorum ama sizinlede vakit geçirmem lazım"dedim annem elimden tuttu
"Düşünceli prensesim,sen bizi düşünme kendi mutluluğunu düşün olurmu?"
"Tamam annecim ama aklım sizde kalır"dedim.Biraz daha bu konuyu konuştuk babam yarın gidebilceğimi söyledi bende artık onları zorlamayayım diye kabul ettim babam "biletini alıp geleceğim" dedi ve evden çıktı.Biz annemle valizimi hazırlıyorduk annem çok iyi bir kadındı ne olursa olsun bütün kararlarıma saygı duyardı babamda öyleydi.
Valiz hazırlama bitince annem o güzel elleriyle kahve yaptı karşılıklı içmeye başladık "orda kendine dikkat güzel kızım"dedi annem kahvesinden bir yudum alarak "annecim ben çocuk değilim 22 yaşındayım kendime baka bilirim sen beni merak etme"dedim anneme.
"Para sıkıtın olursa hiç çekinme bizden isteye bilirsin ben ve baban sana göndeririz"annem çok iyi ama herşeyi kafasına takardı.Bu benim iyiliğim içindi bunu biliyordum.
Evde oturmaktan canım sıkılmıştı anneme söyleyip bengü ile buluşacaktım "anne bengü ile buluşabilirmiyim?"dedim.
"Tamam kızım git buluş ama fazla geç kalma,bende sana yolda yemen için birşeyler hazırlıyım"dedi.
Bengüye mesaj atıp buluşacağımız yeri belirledik.Evden çıktım ve buluşacağımız yere gitmeye başladım.Telefonum çalınan hemen açtım.
"Kızım nerde kaldın ya"bengücüm bir dur ya
"Ya kızım geliyorum işte bak arkandayım kapat şu telefonu"dedim ve telefonu kapattım.Bengü yanıma geldi ve beni kucakladı bende onu kucakladım.
Canımız oturmak istemediği için yürüyerek sohbet ediyorduk,Birden barış konusu açılmıştı nerden nereye bengü barışa söverken ben sadece gülmekle yetiniyordum.Barışın ailesinin kaldığı evin önünden geçerken içim cız etmişti.Bengü koluma girip beni öpüyordu.
"Canım arkadaşım sen yarın gidiyormusun şimdi"dedi seni ağlamamklı çıkmıştı bu halini görseniz sizde üzülürdünüz.
"Ay sen üzüldünmü"dedim burnuna dokunarak,Biraz daha sohbet edip dolaşmıştık.Artık eve gitme zamanım gelince parkın orda ayrıldık.Eve geldigimde evin içi çorba kokuyordu.Babam gelmişti spor kanalının sesi vardı televizyonda, çantamı odama bırakıp salona geçtim.
"Babacım,erken gelmişsin"dedim spor kanalına bakarak.
"Al bakalım biletin yarın saat 11:30'da"dedi bana dönerek.Bir an duygulanmıştım.
Annem bizi sofraya çağırınca gittik,yemeklerimizi yedikten sonra annem erken yatmam gerektiğini söyledi bende onun dediğini ikiletmemek için odama gittim.Pijamalarımı giyip yatağıma yattım.Ama uyuyamıyordum heyecandan.
Salonun ışıkları'da kapanınca annem ve babamın yattığını anlamıştım yarın istanbula gidiyordum,güzel bir tatil yapıp rizeye güzel'ce dönecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZ
FanfictionYıllar önce kendisini terk eden eski sevgilisiyle istanbulda komşu olan alya sevgilisinin ondan neden ayrıldığını bilmemektedir.Eski sevgilisinin hayatında başka bir kadın vardır.Alya ve Barış tekrardan birlikte olabileceklermi?Barış alyadan neden a...