bölüm 1
(Bengüden)
Aradan iki hafta geçmişti alya kendini yavaş yavaş toparlıyordu.Ama büyük bir sorun vardı.Hafızasını kaybetmişti.Bazı şeyleri hatırlamıyordu örnek verirsek kaza anını ve barışla olan sorunlarınıda hatırlamıyordu.Aman hatırlamasın zaten.
Ha barış evlenmemişti,kız onu terk etti biraz aşk acısı çeksin dicemde umrunda bile olmadı.Barış istanbula geri döndü biz yine alyamla beraber kaldık.
Alya
"Of bengü hadi ya ben çok sıkıldım"dedim ayakkabılarımı giyerken bugün hastaneden çıkıyorduk.Kimse neden hastanede olduğumu söylemiyordu.
"Tamam tamam hadi gidelim"dedi kolumdan tutarak.Hastaneden çıkmıştık.Bi taksiye binip eve gittik annem bütün herşeyi hazırlamıştı mutfaktan biri çıkmıştı aaa bu babam mış.
"Geç kızım içeri sen"dedi annem, canım ya koltuğu hazırlamış yavaşca koltuğa yattım.Babam bana puding yapmış, tabağı yavaşca önüme bıraktı hemde muzlu.Biraz canım futbol seyretmek istedi babama rica ettim oda spor kanalını açtı.Galatasarayın şampiyonluk maçı vardı.Maç çok iyiydi.
Oyuncuların şampiyonluk gecesine çıkış anlarıda vardı.
Spiker "53 numara"dediğinde ağzımdan bir kelime çıktı "barış"annem ve babam bana baktılar bengüde öyle "ne dedin sen?"dedi bengü bana.
"Barış dedim varya hani galatasarayın oyuncusu o"dedim bengü "he doğru da sen nerden biliyorsun"dedi
"Kızım bunu ben hastanede de seyrettim"dedim pudingi yemeğe çalışırken.Bengü daha fazla beni soru yağmuruna tutmadı.
"Kerem çok yakışıklı değilmi?"dedim.Bengü bana bön bön bakıyordu "ne bakıyorsun ya soru sordum alt tarafı"dedim
Bengü kumandayı alıp televizyonu kapattı "yakışıklı değil yakışıklı da şimdi değil"dedi.Bu hali çok komikti.
"İyi be ne kızıyorsun yakışıklı değil"dedim ona minder atarak oda bana attı.
Bengü bugün bizde kalıcaktı annem ve babam evde değillerdi."Ya bengü istanbuldaki evemi gitsek?"dedim bengü derin bir nefes aldı "Yok canım ne gerek var,ne güzel rizemiz var işte"dedi.Haklıydı.
"Telefonum nerde?"
"Burda ama telefonun değişti"dedi ve bana uzattı eskisinden daha güzel.
Telefonda bütün herşey vardı Instagram hesabıma bile giriş yapılmıştı.Biraz ınstagramda dolaştım bengüde yemekleri hazırlıyordu.Telefonda biraz vakit geçirdim,bengü çoktan yemekelri hazırlamıştı.Masaya geçip yemeğimizi yedik.Masayı toplamada bengüye yardım etmek istedim ama kabul etmedi.
Bir süre sonra telefonuma mesaj geldi,mesaj tanımadığım birinden ama bu kişi telefonuma kayıtlıydı.Merakla mesajı okumaya başladım.
Sarı kafa 53
Sarı kafa 53;
Merhaba alyaYou;
Kimsin sen.Sarı kafa 53;
Barış alper yılmazYou;
Şaka,sen şimdi galatasaray oyuncususumusun?You;
Bak bengü sensen hiç hoş bir şaka değil.Sarı kafa 53;
Yok ben bengü değilim
sizin iki sokak ötenizdeki serpil teyzenin oğluyum ben.You;
Serpil teyzenin oğlumu vardı?Sarı kafa 53;
Evet var ve ben oyum.You;
Sen barış alpersen kerem aktürkoğlunun en yakın arkadaşı oluyorsun.Kerem çok yakışıklı değilmi?Sarı kafa 53;
Evet yakışıklı'da ne alaka şimdi ben onu anlamadım.You;
Yoo öylesine söyledim işte.Ha bu arada bana neden yazdın?Sarı kafa 53;
Geçmiş olsun diye.You;
Sağol.Sarı kafa 53;
Neyse görüşürüz ben sana yine yazarım olurmu?You;
Görüşürz.Şuan inanamıyordum barış alper yılmaz ile mesajlaştım demekki daha önceden konuşmuşuz ayyy çok iyi.Heyecanla mutfağa gittim bengü bulaşıkları yıkıyordu.Ona hızla sarıldım.
"Ya kızım noldu niye bu kadar mutlusun?"dedi gülerek heyecandan ne yaptığımı bilmiyordum "ben az önce barış alper yılmaz ile konuştum"dedim,bengünün gülümsemesi anında solmuştu önüne dönüp bulaşıkları yıkamaya devam etti hiç birşey söylemiyordu "Ne oldu niye sustun?"dedim koluna dokunarak yine hiç birşey dememişti."Yanlız barış serpil teyzenin oğlu olduğunu söyledi"dedim tezgaha yaslanarak "doğru söylüyor"dedi.
"Pekâlâ numarası benim telefonumda ne işi var çok yakın arkadaşmıydık"dedim telefonumdaki mesajaları tekrar okuyarak.
"Boşver sen barışı ya hadi biz kahve içip dedikodu yapalım"
"Sorduğum soruya cevap ver?"
"Öfff iyi,arkadaş felan değildiniz sadece komşuydunuz,oldumu alya hanım"dedi mutfak önlüğünü çıkararak biraz sinirlenmişti ama neden alt tarafı barış ile ilgili sorular sordum bunun neresine kızılırdıki?
Bengü kahve hazırlayıp balkona cıktı, onunla beraber bende çıktım.Hem kahve içiyor hemde şarkı dinliyorduk.
of senin şarkıların çok sıkıcı ben açıcam"dedim ve bengünün elinden telefonu aldım sonra bir şarkı açtım bengü bana sadece bakmakla yetinti.
"Cesaretin varmı aşka"dediğimde biraz duraksamıştım çünkü aklımda azıcıkta olsa birşeyler canlanmaya başladı bengü bana endişeyle bakıyordu.Elimi tuttu ve "iyimisin ne oldu?"dedi elimi kafama koyup "iyiyim sadece ufak birşey hatırlardım"dedim hatırladığım şey barışla olan ufak birşeyi hatırlamıştım.Bunu bengüye anlatmam lazımdı.
"Ne hatırladın"dedi endişeyle,bengü neden bu kadar endişeliydiki?
"Biz barışla"dedim bengü derince yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZ
FanficYıllar önce kendisini terk eden eski sevgilisiyle istanbulda komşu olan alya sevgilisinin ondan neden ayrıldığını bilmemektedir.Eski sevgilisinin hayatında başka bir kadın vardır.Alya ve Barış tekrardan birlikte olabileceklermi?Barış alyadan neden a...