12.07.2017
Barışla oturmuş sohbet ediyordum birden önümüzden pamuk şekerci geçmişti.Barışa ne kadar yalvarsamda almamıştı "sen çocukmusun boşver pamuk şekeri"dedi.Canım çekmişti ne yapayım yani.
Barış bana nasıl futbol oynadığını anlatıyordu iyi oynadığını zaten biliyorum ama bu abartarak anlatıyordu.Barışla biraz daha sohbet ettikten sonra beni eve bıraktı.Annem bana gülümseyerek bakıyordu babam barışı zar zor onaylamıştı seviyordu barışı.
Annemim yaptığı yemekleri yiyip odama ders çalışmaya gittim.Biraz ders çalıştıktan sonra uykum geldi ve yattım.
Sabah kalktığımda burnuma şeker kokuları geliyordu gözlerimi heyecanla açtım.Etrafımda bir sürü pamuk şeker,çikolata vardı.Masamın üstündeki notu aldım ve seslice okumaya başladım.
Çocuk ruhlu sevgilim dün seni pamuk şeker konusunda kırdığım için üzgünüm umarım bunları beğenirsin,en sevdiklerinden aldım.
Canın sevgilin barış.
Nota gülümseyip salona gittim annem ve babam bana gülerek bakıyordu utanmıştım açıkcası barışı çok seviyorum.
Gözlerim dolunca kendime gelmeye çalıştım barışı o kızla görmeye dayanamıyordum.
Uykum gelince gözlerimi sıkıca kapattım ve uykunun kollarına kendimi bıraktım.
Sabah bengü bana bağırıyordu ah bi sabahda kendim güzelce uyansam.Yataktan kalktım ve bengünün yanına gittim "ne oluyor ya?"dedim uykulu halimle "kızım ben gidiyorum ya şimdi,taksi çağırdım gelir şimdi sen ne zaman geliceksin?"dedi çantasını kontrol ederken
"Yarın geliyorum"dedim koltuğa oturarak.
"İyi iyi çok kalma burda"
Bengüyü aşağıya kadar geçirmiştim, bengü gidince bende eve çıktım ev bir anda sessizleşmişti 'yine kaldınmı kendi başına'dedim kendi kendime.
Üstümü değiştirip bende valizimi hazırladım sonra bilet almaya gittim, yarın saat 1:00'da otobüs kalkıyordu.Biraz daha dolaşıyordum sonra çok güzel bir sahil gördüm.Deniz çok güzeldi.Biraz daha denizi seyrettim sonra eve gittim.
Tam kapımın onunde barış vardı beni görünce kendini toparladı.
"Alya birşey sorucam"dedi kolumdan tutarak.
"Sor"dedim kolumu çekerek.
"Baran sana birşey dedimi"
"Dedi,bana çıkma teklfi etti ama ben kabul etmedim merak etme"dedim ve eve girdim.
Sabah kahvaltı yapmamıştım kendime yiyecek birşeyler hazırladım ve yemeğe başladım tatilim burda son bulmuştu.Anne ve babamın yanı daha iyi.Eğer barışla aynı sitede oturmasaydım gidermiydim?hayır gitmezdim.
(Yarın sabah)
Taksi çağırıp otobüsün kalkıcağı yere gittim.Herşeyi kapatığımdan emindim.Otobüs kalkınca derin bir nefes aldım.Burdan çabucak kurtulmak istiyordum.Uzun yolculuk sonrası güzel şehirimdeydim.Aşağıya inip valizimi aldım ve taksi çağırdım evin adresini verip gitmeyede başladım umarım annemler yatmamıştır.Eve geldiğimde çok mutlu oldum tam tahmin ettiğim gibi annemler yatmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZ
FanfictionYıllar önce kendisini terk eden eski sevgilisiyle istanbulda komşu olan alya sevgilisinin ondan neden ayrıldığını bilmemektedir.Eski sevgilisinin hayatında başka bir kadın vardır.Alya ve Barış tekrardan birlikte olabileceklermi?Barış alyadan neden a...