2 yıl sonra
Aradan iki yıl geçmişti. Naruto ve sasuke yakın oldukları yada sevdikleri kişiler birer birer olduruluyordu. Bunu polise söylemişlerdi fakat polisler ellerinde kanıt olmadıkları için Naruto ve sasukeyi dinlememisti.
Tabiki bu olay arastiriliyordu. Dersler ise hep başka bir yerde isleniyordu.
Naruto artık dayanacak gücü kendinde bulamıyordu. Kiminle arkadaş olsa o kişi ölüyordu.
Sasukede aynı durumdaydı o da artık arkadaş edinmeye korkar hale gelmişti.
Kurama ise iki seçenek üzerinde duruyordu. Ya tanıdıkları biri yada eski bir saplantılı biri idi.
Bu iki yılda sasuke ve Naruto olaylara rağmen kurama sayesinde derslerde başarılı olmuşlardı.
Şimdi ise dönem sonu sınavı bitmiş Naruto arkadaşlarını toplamış ve kafa dağıtmaya gidiyorlardı.
Shikamaru
Naruto sasuke bu partiyi neye borçluyuz ?Naruto
Sey son zamanlardaki ölümler sasuke ve beni çok sarstı buyuzden kafa dağıtmak amaçlıKiba
Naruto birşeyi anlamadım bu ölümler niye sizi sarstı ki ?Sasuke
Cunku bu ölen kişiler arkadaşlarımızdiNaruto
Neyse kafa dagitalimHerkes narutoyu onaylamış ve bir bara gitmişlerdi. Ne de olsa hepsi 18 yadindaydi.
Bara girince Naruto ve sasuke hariç herkes sarhoş olmuştu. Aslında shikamaru içkiye dayanikliydi ama yinede azıcık sarhoştu.
Herkes sarhoş olunca Naruto sasuke ile herkesi taksi ile evlerine bırakmıştı.
Herkes evlerine bırakılınca Naruto ve sasukede eve gidip uyumuslardi
Sabah işe korkunç bir olayla uyanmislardi. Naruto sabah televizyonu açmış ve tamda bu anda dün Naruto ve sasuke'nin ortak arkadaşı amaru evinde ölü bulunmuştu.
Narutonun tabiki soka ugramisti. Kendisi daha küçüktü. Naruto ve sasukeye abi derdi.
Narutonun şoka uğramasından bir saniye sonra sasuke uyanmış ve narutoyu öyle görünce yanına gidip sarsmisti.
Sasuke
Naruto ne oldu Naruto kendine gelNaruto
......Sasuke
NarutoSasuke böyle olmayacagini anlayınca bir tokat vurarak narutoyu kendine getirmişti.
Sasuke
Ne oldu?Naruto
A amaru amaru ölmüşSasuke
Ne !
Nasıl olmuş?Naruto
Bilinmiyor sabah caddenin birinde ölü bulunmuş sabah haberlerde gördüm dün bizim gittiğimiz bara yakın yerdiSasuke tanıdığımız herkes ölmeye devam ediyor ne yapacağız ?
Sasuke
Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum Narutoİkili üzgün bir şekilde odalarına geçip gözlerini kapatıp uyumaya ve biraz da olsa gerçeklikten uzaklaşmaya çalışıyorlardı.
Sasuke biraz durmuş ve yataktan çıkmış. Mutfağa gitmiş ve rahatlamak için kahvaltı hazırlıyordu.
Kahvaltı hazır olunca naruto'nun yanına gitmişti. narutoyu bir iki cagirdiktan sonra Naruto uyanmıştı.
Naruto ve sasuke üzgün bir şekilde yedikten sonra ikili kafa dağıtmak için televizyonda flim izlemislerdi.
Tabiki bu sırada ise katil veya katiller iş başındaydı.
?
Ne yapalım ???
Suanlik duralım yarın yine birilerine yaklaşımlarda olacaklari biliyorlar???
O zaman yarın yeni bir not bırakalım????
Tamam eee bu sefer kim hedefimiz ??
Belli naruto'nun yanındaki yeni arkadasi ????
O zaman siz ikiniz hazırlanın yarın onu öldürüyoruzNaruto ve sasuke bu olanlardan habersiz flimlerini izleyip guluyorlardi.
????
Siz gülün askim o filimsizi mutlu ediyor ama biz sizi daha mutlu edeceğiz hahahaArkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Sizce bu seferki hedefleri kim sizce tahminleri alayım ?
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Şimdilik by by
Tarih
06/08/2023Saat
12:31Kelime
476
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç mahali; katil'in bulunması/sasunaru
Fanfictionaltı arkadaş çok iyiydi okulda eğlenir ve gezerlerdi ta ki altı arkadaştan dört kız bu iki arkadaşı sevene ve onlarla olanları oldurmelerine kadar arkadaşlar bu hikayede biraz yapabilirsen katil yazacam yanlız kötü son olmayacak ve istemediğiniz şe...