bölüm dokuz

38 5 37
                                    

Naruto ve sasuke mesai ye kalmışlardı. Naruto kendisine ve sasukeye kahve yapmış oturup konuşuyorlardı.

Sasuke
Naruto ne yapacağız arkadaslarimiz hapse girdikten sonra yani

Naruto
Bilmiyorum hicbirsey bilmiyorum yoruldum

Sasuke
Bende yoruldum
Hadi filim acta izleyelim

Naruto
Bak bu olur

İkili bir macera filmi açmış izliyorlardı. Bu sırada ise uzumaki şirketinde büyük bir sıkıntı vardi. Deidara ve nagato iş gezine cikacaklardi fakat sorun yanlarına kimi alacaklariydi.

İkili sekreterlerini istemiyorlardı. Nede olsa sekreterleri yilisikti. Biraz dusunmuslerdi sonra akıllarına uchiha yöneticisi geldi.

Hrmen deidara madarayi aradı.

Deidara
Alo madara sama nasilsiniz ?

Madara
İyiyim deidara da bu saatte niye aradın bir sorunmu var ?

Deidara
Efendim yarın ben ve kardeşim nagato us gezine çıkacağız ve yanımıza birini dlmak istiyoruz izniniz olursa konan ve obitoyu alabilirrmiyiz ?

Madara
Olur sıkıntı yok arayıp söyleyebilirsiniz

Deidara
Teşekkürler efendim iyi akşamlar

Demisler ve madara konuşmayı sonlandirmisti.

Sabah en erken saatte deidara obitoyu aramış ve gelmeleri söylemişti. Tabiki obito neden diye sormuş deidarada anlatmıştı.

Birkaç saat sonra obito gelmiş yanında da konan vardı.

Obito
Deidara kaçta gidiyoruz ?

Deidara
Hemen şimdi şirketi kuramaya devrettim biz gelene kadar o bakacak.

Herkes hemen havalimanına gitmişlerdi. Özel uzumaki uçağına binilmis ve gidilmisti.

Bu sırada ise Naruto ve sasuke sabah en erken saatte kalkmış ve tüm alanı temizlemislerdi.

Zaten birkaç saat sonrada cinayet büro amirliği dolmuştu. Jiraiya hemen konuşmaya başlamıştı.

Jiraiya
Evet çocuklar 897 kisinin kurban gittiği davanın ilk duruşması iki hafta sonra olacak bu duruşmaya herkes gelecek ve o zaman olanlari bilen Naruto ve sasuke sizde duruşmada olacaksınız dediğiniz herşey delil olarak sayılacak anlaşıldımı?

Hepsi
Hai

Bugun amirin emri üzerine Naruto ve sasuke evlerine gitmişlerdi. Fakat tek bir ayricalikla kendi evlerine değil özel polis evine goturulmuslerdi.

Dava olduğu için kendi evleride inceleniyirdu.

Naruto ve sasuke polis evine gelince hemen kendilerine yemek hazırladılar. Bu süreç olurken ise sasuke'nin kalbi bir anda heyecan yaptı ve elindeki yumurta yere düştü.

Bunu sonradan fark eden Naruto hemen sasuke'nin yanına gitti.

Naruto
Noldu sasuke ?

Suç mahali; katil'in bulunması/sasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin