bölüm on dört ( smut ve final )

34 3 2
                                    

Sasuke bir ay dolduğu için narutoyu yatak odasına çıkartıp öpmeye başlamıştı.

Öpüşmeye devam ederken Naruto nefessiz kaldığı için sasukeye işaret vermiş ve sasukede ayrılmıştı.

Naruto ( utanmış )
Sasuke şeyi yaparken lütfen yavaş ol

Sasuke
Naruto olabildiğince yavaş olurum merak etme sen ama söz veremen

Naruto bunu duyunca daha çok utanmisti. Sasuke narutoya soyunmasini söylemişti. Tabiki kendinde bu sırada soyunmustu.

❤️ SMUTTT❤️

İkili soyununca sasuke narutoyu kucağına alıp yatağa yatırmış ti.

Sasuke narutoyu tekrar öpmüştu. Dudakları öperken yavaş bir şekilde dudaklarını boynuna getirmişti.

Dudakları boynuna getirmiş ve orayı hem emiyor yaliyor hemde arada ısırıyordu.

Naruto her seferinde ufak ufak iniltilerini sasukeye bahşediyordu.

Sasuke dayanamayacak gibi olmuştu. Narutoya dojunmasi bile onu baştan çıkarıyordu.

Narutonun boynu ile işi bitince dudaklarını naruto'nun güzel goguslerine getirmişti. Göğüs uclerini emiyordum eli ilede diğerini sıkıyordu.

Bir müddet orda ugrasinca dudaklarını goguslerden çekip naruto'nun penisine getirmişti.

Penisi önce ufak öpücükler vermiş sonrada hepsini ağzına almıştı. Zaten aldıktan iki dakika sonrada Naruto büyük bir inleme ile boşalmıştı.

Sasuke narutoya üç parmağını uzatmıştı.

Sasuke
Naruto em/ yala canın acimasin

Naruto denileni yapmış ve parmakları sanki şeker gibi emmeye başlamıştı.  Bir müddet sonra sasuke hazır olduğunu düşündüğü için parmaklarını cekmisti.

Parmaklarından birini hemen deliğe sokmuştu. Naruto hafif bir inileme koymuştu sasuke bir saniye sonra ikinciyi sokmuş ve gelgit yapmaya başlamıştı.

Naruto bunda biraz daha yüksek sesle inlemisti. Sasuke son parmağını da deliğe sokmuş ve makas hareketi yapmaya başlamıştı.

Tabiki bu sırada narutoda biraz yüksek bir şekilde inlemisti. Canı acımıştı.

Sasuke deliği iyice genuslettigini düşünerek parmaklarını çekmişti. Eli ile penisini cekistirmis ve deliğe sürtmüştü.

Naruto
Sasuke hadi oyalanma istiyorum

Sasuke
Elbette sen nasıl istersen

Sasuke hemen penisini deliğe isabetlemis ve içine girmişti.

Naruto
AHHH SASUKE ACIYOR CİKART AHHHH

Sasuke
Dayan güzelim birazdan zevkten inliyeceksin

Sasuke tüm penisini sokunca Naruto sahada yüksek bir şekilde inlemisti. Sasuke narutoyu sakinleştirmek için onu öpmüştü

Sasuke gelgitlere devam ederken bir anda narutodan "oh" sesi duymuştu. Bu sesle birlikte aradığı noktayı bulmuştu.

Sasuke
Buldum şimdi eğlence vakti

Naruto
Ah ~~ sasukemmm~~ daha hizlimm~ ahh~ oh ~daha daha hızlı ~~~

Sasuke naruto'nun dediğini yaparak sahada hızlanmıştı. Birkaç dakika sonra ikiside sonlarına gelmişti.

Naruto
Oh sasuke gel- geleceğim ahh~

Sasuke
Adımla inle Naruto

Naruto
Sasuke sasuke Sasukeeee

Sasuke
Narutooo

İkili aynı anda bosalmislardi. Sasuke naruto'nun içine gelirken Naruto sasuke'nin karnına boşalmıştı.

❤️ SMUTT BİTTİ❤️

Sasuke
Naruto bir tur daha ?

Naruto
Tamam

İkili bu şekilde sabaha kadar seviştiler.

Bir hafta sonra

Naruto o günden sonra sürekli mide bulantısı baş dönmesi vs gibi bir çok şey başlamıştı.

Naruto bugün tanıdığı doktor olan tsunadenin yanına sasuke ile gidecekti.

Sıra onlara geldiğinde tsunadenin odasına girmişlerdi.

Tsunade
Hoşgeldiniz
Naruto anlat bakalım ne sikayetin var ?

Naruto
Tsunade abla her sabah mide bulantısı sevdiğim yemeklerin kokularınin iyi gelmemesi ve baş dönmesi bu şikayetler var ne olduğunu bilemedim sana geldim

Tsunade
Naruto aklımda birşey var ama önce ultrasyon odasına gidin bende geliyorum

İkili odaya gitmişlerdi. Tsunade gelmiş ve narutoya karnını açmasını söylemişti.

Biraz baktıktan sonra ikiliye dönmüştü.

Tsunade
Naruto tebrikler gebesin

Naruto
Gerçekten mi ?
Ama nasıl ben erkeğim

Tsunade
Naruto nadirde olsa erkeklerde de rahim olur neyse sana birkaç ilaç yazacam bunları düzenli kullan tamammi ve sasuke narutoya ağır hicbirsey tasittirma yani yatak bile duzemlemesin

İkili onaylamış ve reçeteyi alıp gitmişlerdi.

9 ay sonra

Dokuz ay geçmişti. Herkes öğrenmişti. Şimdi ise doğumhanenin önünde naruto'nun cikmasini bekliyorlardı.

Birkac saat geçmiş hala çıkan olmamıştı.

Yedi saat sonra içerden doktor çıkmıştı.

Doktor
Evet Naruto san iyi ve bebeklerinde iyi birazdan normal odaya alicahiz orda görebilirsiniz

Doktor gitmişti. Birazdan sedyede Naruto çıkmıştı.yorgunluktan bitkin düşmüş ve bayilmisti.

Sakura
Afedersiniz kaç numaralı odaya alınıyor ?

Hemşire
100 numaralı odaya

Herkes hemen o odaya gitmişlerdi.

Narutonun iki oğlan bir kızı vardı. Kızın adı sarada olurken ooglanlarin ise menma ve minato olmuştu.

Naruto sasuke ile hersekilde mutlu olmuş ve iyi bir hayat surmuslerdi.

Artik mutsuz değil mutluydular.

Son

Arkadaşlar finali nasıl buldunuz ?

Sizce hikayeye yakışır bir final mi oldu yoksa kotumuydu ?

Neyse bugün benim doğum günüm kitabı bilerek bu günde bitirdim yoksa uzatirdim ama bilerek bitirdim inşallah güzel bir kitap yazabilmisimdir

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri çok seviyorum

Şimdilik sayanora

Tarih
14/08/2023

Saat
09:40

Kelime
680

Suç mahali; katil'in bulunması/sasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin