bölüm sekiz

28 5 3
                                    

Sıradaki sorguya shikamaru girecekti. Hemen sorgu odasına gidilmisti. Yine Naruto ve sasuke ayrıca jiraiya sorgu odasındaki kapalı odada duruyorlardı.

Shikamaru
Merhaba tenten nasılsın ?

Tenten
İyi

Shikamaru
Peki sana birşey soyleyecem bize herşeyi snlatirmisin ?

Tenten
Hmm bir düşüneyim hahaha hayır

Shikamaru
Tüh yazık oldu bende sana narutoyu gosterecektim

Tenten
Gerçekten mi?
Tamam o zaman anlatıyorum.

Biz altı arkadaş çok iyi geçinir dik. Tabiki biz kızlar için durum farkliydi. Naruto sevecen cana yakın ve yakışıklıydı. Sasukede aynıydı. Fakat biz kızlar tam 8 . Sınıfta ben ve hinata narutoya ino ve sakura ise sasukeye aşık olduk.

Tabiki dordumuzdw kıskançlık bu yüzden yanlara hayvan dahi gelse öldürme planları yapardık. Birgun ben bir kitap buldum. İçinde sevdiğini korumak için oldurebilirsin yazıyordu.

Bende bu durumdan kızlara bahsettim. Sonra lise donemindeyken kabuto adında güçlü biri ile karşılaştık. Bize sevdiğimiz nasıl koruyacağımizi ogretebilecegini söyledi.

Birkaç gün onunla çalıştık. Sonra lise birdeyken daha üçüncü gününde narutoya yavsayan birini öldürdüm hinata ise naruto'nun sırasına not koydu. Aynısı inoda yaptı.

Tabiki Naruto üzülmüştü ama biz onu kötü kişilerden koruyorduk. Yıllar boyunca sasukeye yavsayanlari ino ve sakura öldürüyor narutoya yavsayanlari ise ben ve hinata öldürüyorduk.

Birgün kabutonun hemşiresi shizune abla bize bu yaptığımızı kotu olduğunu söyledi. Aslında bu yaptığımızin isminin takıntı yada saplantı olduğunu söyledi.

Tabiki ilk başta inanamadik taa ki bir gazete haberini görene dek . Bu haberde bir kız sadece bir adam için 137 kişiyi öldürmüştü. Biz ise toplamda 897 kişi öldürduk.

Şimdi ise burdayiz anlatacağım birşey daha var

Shikamaru
Nedir ?

Tenten
Ben ve hinata duygu durum bozukluğuna sahibiz ama bunu haplarla hafiflettik.

Shikamaru
Teşekkürler tenten şimdi sana narutoyu gosterecem .

İkili odadan çıkmıştı. Trntdn hrmfn narutoya baktı sonrada sasukeye ağzından ise sadece su krlimrler çıktı;

Seni seviyordum belki başka bir yerde tekrar karşılaşırız.

Tenten hücreye gidince son sorguya geciliyordu. Bu sorguya yine temari girecekti.

Sorgu odasına gidilmisti. Fakat içeriye girdiklerinde hinatanin Naruto diye bağırması herkesi şaşkına çevirmişti.

Temari
Hinata bize herşeyi snlatirmisin ?

Hinata
Narutoyu göreceksem olur

Temari
Tamam tamam hadi anlatirmisin?

Hinata
Peki
Biz dört kız sekizinci sınıfta Naruto ve sasukeye asiktik. Daha çok onlar aşıktı ben narutoya 7 yaşımdan beri aşığım hatta o zaman naruto'nun çok sevdiği bir kız vardı. Bende dövüş eğitimleri alıyordum.

Bu yüzden gidip adinin amayi olduğu kızı alıp bir köşeye çektik ve orda öldürdüm cesedi ise bir nehre atmıştım. Tabiki eğitimlerim sonucu olarak güçlüydum.

Lise döneminde ise not yazarak veya bizzat kendim öldürerek Naruto ve sasukeyi tehdit ederdik .

Yıllar geçmisti fakat ben narutoyu takip etmeyi bırakmamıştım. Bizi o zamanlar kabuto egitmisti. Ben önceden çok bilgi sahibi olduğum için hızlıca bitirmiştim.

Son öldürdüğünüz kişi ise narutoya aşıktı bende dayanamadım öldürdüm.

Temari
Tamam ekleyeceğim birşey varmı?

Hinata
Narutoyu görmek istiyorum

Temari kabul etmiş ve narutonun yanına götürmüştü.

Hinata
Naruto sadece seni sevdim bunu sakın unutma

Naruto sessiz kalmıştı ve sonunda oda hücreye gitmişti.

Jiraiya
Afferin çocuklar iyi işti şimdi evlere gidin sadece Naruto ve sasuke burda kalın bu seferki nöbet sizde

Herkes
Hai

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
09/08/2023

Saat
09:08

Kelime
507

Suç mahali; katil'in bulunması/sasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin