Omzuma konan elle irkildiğim de büyük bir korkuyla arkamı dönmüştüm.
Bunu mu arıyordun Zehracığım?
Birden anahtarın ucunu karnıma geçirdiğinde öne doğru eğilmiştim karnımdaki acı tarif edilemezdi.
Bu sana küçük bir ders olsun Zehracığım şimdi yukarı çıkalım ve işimize bakalım.
Bileklerimden tuttuğu gibi beni sürüklemeye başlamıştı. karnımdaki kesik yüzünden hareket dahi edemiyordum. Merdivenlere geldiğimizde beni kucağına aldı
Bırak beni bıraaak!
Aaaa zehracığım senin gibi güzel bir kıza böyle çemkirmek hiç yakışmıyor ayrıca sesinin merdivenlerde kısılmasını istemeyiz değil mi? Birazdan yatağımdayken zaten kısılacak o yüzden şimdi uslu bir kız ol tamam mı?
İma ettiği şeylerle midem dahada bulanırken karnımdan akan kanın sıcaklığını hissedebiliyordum.
Ben hala deli gibi bağırırken o beni yatak odasına götürmüştü. Yatağın üzerine fırlatmış giysi dolabına benzeyen dolabı açmıştı. Karnımda kestiği yer sanırım bir kasımdı çünkü daha öncede aynı şeyleri yaşamama rağmen bu kadar acımamıştı şu an hareket bile edemiyordum.
Açtığı giysi dolabındaki kıyafetleri kenara ittirip ortaya kapı büyüklüğünde bir kapak çıkarmıştı. Allahım sen yardım et! "ATHENA" nerede kalmıştı.
"Zehrağcığımm çok zevk alacaksın" deyip beni fırlattığı yataktan tekrar kucağına almıştı onunda benimde her tarafım kandı. Dolabın karşısına getirip kapağı açtı . Burası sanırım bir odaydı içerisi karanlık olduğundan dolayı hiç bir yer gözükmüyordu. Beni tekrardan odanın içine attı. sert zemine düşüşümle derince inlemiştim. Işıklar açılmıştı. Fakat gittikçe kapanan bilincimle birlikte kafamı kaldırmakta zorlanıyordum.
Saçlarımı tutup kafamı kaldırdığımda açık kalan ağzımın içinden bir tır geçerdi. İçerisi tamamen kırmızılarla donatılmış bir odaydı. Bu bir SEX ODASIYDI.
oda:
Öldürdüğü kadınları yaktığı için delillere çok zor ulaşmıştık. O yüzden de vücutlarındaki izleri tabiki görememiştik. Bu adam delirmişti. Athena nerdeeeeeeee?
Adam beni ayağı kaldırıp yatağa doğru fırlattığında (YAZAR: bu adamda fırlatmadan duramıyor) fazlasıyla korkuyordum.
"Gülüm kendini kasmazsan sana hayatında hiç tatmadığın bir zevk tattıracağım."
Şerefsiz bırak beni!
Bileklerimden tutmuştu.
"Bak bakalım benimkini beğenecek misin? ama önce seni bir bağlayalım değil mi?"
Beni tekrardan ayağı kaldırmıştı. Karnımdaki acıdan dolayı neredeyse bayılacaktım ama gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum.
Yatağın yanındaki (mavi yer) kelepçelerin bulunduğu yere getirip sırtımı yapıştırmış bileklerimi havaya kaldırmıştı. Bileklerimi kaldırmasıyla neredeyse yaramı yırtacağını hissedebiliyor ve deli gibi bağırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA İMPARATORLUĞU KRALİÇESİ +18 (ARA VERİLDİ)
Novela JuvenilBir tanrıça kod adı ATHENA ZEKA TANRIÇAMIZ tanıştığı Mafyayla neler yaşayacak