1. BÖLÜM

133 27 13
                                    

Ah siktir! Bu kadar sorumsuz olma be kızım geliyorum! Ben gelene kadar si"mese bari seni

Ya ben bilerek mi yaptım mal!

Bak birincisi bana bağırma ben senin üstünüm ikincisi adam dışarıda tuvaletten çıkmanı bekliyor. üçüncüsü gelmezsem adam orada bir güzel seni bece-

Tamam sustum yeter azarlama  ne yapacağımı söyle yeter

Allah'ım delireceğim kızım boşuna mı 8 yıldır ders alıyorsun. İnşallah HADES bunu duymaz yoksa sıçtın kızım 

Vallahi bir daha yapmayacağım lütfen sende bir şey söyleme 

Tamam tamam şimdi yapacaklarını söylüyorum ben gelene kadar adama sorular sor önce .  Biraz seni tanımak istiyorum , nelerden hoşlanırsın filan de tamam mı? Bende yola çıktım zaten.

Tamam deneyeceğim. 

Hadi ama AFRODİT adamı güzelliğinle büyüledin aklını çeldin zaten. Şimdi sadece onu bir az oyalamak kaldı son gaz geliyorum zaten 10 dk ya oradayım lütfen kendine güven bir şey yok bunda. sadece 10 dk hadi güzelim sana dokunursa biliyorsun  ne yapacağını kapatıyorum Bayss

Afrodit'in Anlatımıyla

Onun bu rahatlığı beni delirtiyordu. Ama "o"ne yapması gerektiğini bilen soğuk kanlı bir tanrıçaydı"ATHENA" 

Tamam sakinim sakinim hadi bakalım" o "gelene kadar  bunu halledebilirdim. Bu durumda olmamın nedeni salak gibi görev ekipmanlarımı çantamla birlikte dışarıda beni düzmeyi bekleyen şerefsizin arabasında bırakmış olmamdı. Allah'tan telefonumu almıştım. Sanırım "Athena" ' nın uyguladığı çoraba silah sokma işini gerçekten denemeliydim ayrıca arabada topuzumu da bozduğum için (adı aklıma gelmedi şu topuzları yapıyorlar ya bir aletle ama kesici bir şey inş anlamışsınızdır) onlar da yanımda değildi.

 Daha fazla oyalanmamak adına aynaya dönüp kırmızı yırtmaçlı elbisemi ve hafif taşmış rujumu düzelttim. Hadi bakalım kızım bir şey olmayacak sakin ol. Kapıyı açıp dışarıya doğru adımımı attığımda adamın odada olmadığını gördüm sakince gidip siyah deri koltuğa oturdum ve beklemeye başladım.

elbise:

Tam dalmışken açılan kapı sesiyle  birden ayağa kalkmıştım kapıdan içeri boyu anca 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam dalmışken açılan kapı sesiyle  birden ayağa kalkmıştım kapıdan içeri boyu anca 1.55 olan, göbeğinden dolayı sanki gömleğinin düğmelerinden biri kopup gözüme girecekmiş gibi duran ve elinde iki bardak ve şarap şişesi tutan bunlara artı olarak o iğrenç sırıtışı ile beni süzen ellilerinin sonunda olan o iğrenç adama her baktığım da  kusasım geliyordu. 

Konuşmaya başladı puşt

"Bu güzel bayanı evimde ağırlamak benim için bir onur güzel hanım adım ne demiştiniz?"

Zehra 

Afrodit iç ses

Ben adımı hiç söylemedim ki bu adamda da var biraz salaklık biraz mı bayağıııı. Ayrıca Zehra ismi de nereden çıktı bir Alev falan deseydim bari neyss

Adamın ismimi söylemesiyle daldığım düşüncelerden ayrıldım.

-"Zehracığım otur sen Şarap içersin değil mi?"

-"Ah teşekkür ederim. Çok ince bir beyefendisiniz."

Koltuğa oturduğumda elindeki şarap bardağını doldurup bana uzattı. Kendi bardağını da doldurup yanıma oturdu. Loş ışıkta romantik bir ortam oluşturma çabaları beni delirtiyordu. İğrençti. Demek ki her kızı buraya getiriyordu evine. Beni de o kurbanları gibi sanmıştı aptal. Teşkilatımız onu uzun süredir arıyordu. Ama arkasında delil bırakmadan ince işçilikle çalıştığı için uzun sürede anca bulmuştuk  ve bu görevi bana layık görmüşlerdi. " AFRODİT'i" Aslında iş pekte zor olmamıştı. Bacak bacak üstüne açıp yırtmacımı biraz yukarı kaydırmıştım ve şimdi bu lanet adamın evinde hatta yatak odasındayım.

Daldığım düşüncelerden bu seferde bacağıma koyduğu elle uyanmıştım. 

-"İçsene Zehracığım"

İmalı söylediği cümleler beni delirtirken. Bütün kurbanlarına aynı şeyi yaptığını fark etmek çokta zor olmamıştı. 

-"İçeceğim efendim. Biraz bana kendinizden bahseder misiniz? Neler yapmaktan hoşlanırsınız?"

-"Hmm bir az düşüneyim sanırım SEX" 

-"Ne?"

-"Neleri yapmaktan hoşlanırsın dediniz Zehra hanımcığım bende söyledim siz sever misiniz ?"

-"Ne sever miyim Sefer Beyciğim?"

-"SEX"

-"Hmm sanırım bende severim"

-"Nasıl seversiniz peki?"

AFRODİT İÇ SES

-"BEN BİRAZDAN SENİ SİKECEĞİM GÖRECEKSİN NASIL SEVDİĞİMİ"

"Zehra hanımcığım neden içmiyorsunuz hadi için biraz?" deyip elimdeki bardağı kavrayıp ağzıma sokmaya çalışırken az kalsın ağzıma değecekti içinde fazla miktarda ilaç olduğunu tahmin etmek zor bile değildi. 

"Eeeh yeter be" deyip bardağı kafasından aşağı dökmüştüm.

"Sen çok oldun artık" deyip bileklerimi kavramıştı. "ATHENA" nerede kalmıştı?

Dizimle özel bölgesine attığım tekmeyle öne eğilmişti. Kafasını tutup dizime geçirdikten sonra. Yerde yatıyor ve inliyordu telefonumu alıp Athena ' yı aradım açmıyordu SİKTİR

Kafasına bir kere daha vurup arabanın anahtarlarını aramaya başlamıştım. "Athena" olmadığına göre bu işi kendim halletmeye çalışacaktım. Yattığı yerden hala deli gibi inlerken bir kerede karnına vurdum. Onu öldürmeden götürmeliydim ama Tecavüz ettiği bütün kadınların kızların ve çocukların acısını bir kere daha çıkarmalıydım. Hızlı hareketlerle dolaplara vestiyere bakıp bulamayınca aşağı kata inmiştim. Allah 'ım nerede bu anahtarlar. Giriş kattaki oturma odasına bakmaya karar vermiştim çünkü  ilk oraya  gelmiştik. Ayağımdaki topuklular ayağıma vururken çıkaracak zamanım dahi yoktu. Oturma odasında da her yere baktıktan sonra tam arkamı döneceğim sırada omzuma konulan elle arkama döndüm.

-"Bunu mu arıyorsun Zehra Hanımcığım ?"


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                 DEVAM EDECEK

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Merhaba ben yazar Nakilass umarım beğenmişsinizdir. Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın bu arada şu sefer salağına sinir olan tek kişi ben olamam değil mi? Yeni bölüm 3 vote sonra gelecek okuyunca lütfen okudum yazarsanız çok sevinirim teşekkür ederim bebişler 




MAFYA İMPARATORLUĞU KRALİÇESİ +18 (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin