2. Bölüm

547 20 2
                                    

Düüğüne geldiğimizde masamıza oturduk.

Etrafta Ece'yi arıyordum fakat ortalıkta yoktu.

En sonunda biriyle dans ettiğini gördüğümde kaşlarımı çatarak oraya baktım. "Nereye bakıyorsun lan" abimin sesiyle bakışlarımı ona çevirdim o da Ece ve yanındakine.

Yüzü birden düştüğünde ne olduğunu anlamamıştım. Birden ayağa kalktığında Emre ve Ozanı gösterip nereye gittiğini belirtti.

Ha bu arada ablamla Ozan 1 yıldır sevgililer ve gayet güzel ilişkileri var.

Ozan buraya geldiğinde babam ve anneme selam verip ablamı dansa kaldırmıştı.

Evet ben yine tekim. Ece seni geberticem beni tek başına bıraktığın için. En sonunda dayanamayıp abimin ve kocacımın yanına geldim.

Emre beni görünce gülümsedi. Ona karşılık verdim.

"Emre Abi Ece'nin yanındaki kim" dedim en sonunda. "Bilmiyorum bende o gelince sorucam soruyu zaten." canım arkadaşım ece şükür o çocuktan ayrılmış yanımıza geliyordu.

Masaya oturduğunda ona kötü bakışlarımı gönderdim. "Sevgili mi buldun lan köpek ve bana demedin attım arkadaşlıktan." abim sandalyeden kalkıp annemlerin yanına gitti. Ne oluyordu buna?

Ece yutkunduktan sonra Emreye dönüp "Sadece arkadaşım teklif sundu bende kabul ettim." dedi.

Ortam baya gergindi Emre başını salladıktan sonra diğer tarafa gitti.

Sonunda dayanamayıp "O kimdi lan" dedim. "İyi ki biriyle dans etmişim lan biranda sevgilim oldu." dedikten sonra ikimizde gülmeye başladık.

O sırada abimin yanında geçen yıl Eceyle kavga eden Selen'i gördüm. Dans ediyorlardı. NE CİDDİ OLAMAZSIN ABİ.

Hızlıca ayağa kalkıp onların yanına gittim. Tabikide saç baş yolmucaktım kimsenin mutlu gününü mahvedemem.

Aralarına geçip "Selencim biraz uza abimle dans edicemde" dediğimde onları ayırmıştım Ece ye baktığımda arkasına yaslanmış bir şekilde işte benim kızım bakışlarını atıyordu.

En sonunda yanımızdan ayrıldıktan sonra abime "Cidden onunla dans mı ettin" dedim iğrenerek.

Annemlere baktıktan sonra beni kendine çekip dans etmeye başladık. "ısrar edince kıramadım hem sanane dans ettiğim kişilerden senin arkadaşınla kavgalı olması benim için hiç bir anlam etmiyor."

"Kavgada öyle demiyordun ama hatırlatıyım geçen yıl öncesi senin düşmanın benim düşmanım lafını söyleyende sendin." Dedi Ece birden yanımıza geldiğinde dansı durdurduk fazla kalabalık olduğundan dikkat çekilmezdik.

"Defne keşke hiç bozmasaydın ne güzel dans ediyorlardı hem abin haklı benimle düşman olursa olsun onu ilgilendirmez."
Abim yutkundu. Bunların aralarında bişeyler vardı kesinlikle.

Ece hızlıca lavaboya doğru giderken abime başımı salladım ardından arkasından gittim.

"Güzelim abim öyle demek istememiştir illaki bir şeye sinirlidir o "umrumda değil Defne boşver." dedikten sonra zorlamanın bir anlamı yoktu.

Lavabodan çıktıktan sonra boş bir masaya geçip orda oturduk ardından o iki kişiyi gördüm. E YETER AMINA KOYAYIM DEJAVU YAŞAYIP DURUYORDUM. ama bu sefer ki daha farklı.

Emre ve Selin sohbet ediyorlardı. Acaba ne diyorlardı? Ne zamandan beri bu kadar yakınlar?

Ya bu düğün benim kıyametim miydi??

Bir süre sonra Emreyle göz göze geldik ve gülümsedi. EVET BANA GÜLÜMSEDİİİ.

Emre bana gülümsemişmiydi?

Kafayı yemek üzereyim.

Ece ayağa kalkarak "ben annemlerin yanına gidiyorum" diyip gitti.

Tek başıma kalmamak için bende annemlere doğru gittim.

💓

Eve geldiğimde kendimi duşa atmıştım. Şimdide giyiniyordum iç çamaşırlarımı giyip pijamalarımıda giydim.

Yatağa uzanıp telefonumdan Eceye yazdım.

Defne: bebegim düğünde konuyu açmak istemedim abimle aranızda noldu?

...

HUH NEFES AL, VER.

EVET BİLİYORUM KISA BİR BÖLÜMDÜ...

Amaaaa sevgili olmaları uzaması lazım değil mi??

Ece ve Demire acayip yükseldim bu ship olmazsa olmaz.

ship ship su sesi..

Onlar için harika bir fikrim var başrollerden önce olabilicekler mi acaaaba??

Bu arada sorularr;

Emre ve selin sizce ne konuşuyordu?

Ece ve Demir geçmişte ne yaşadılar?

Ozan ve Derin?

BU KADARCIK SORU YETERLİİİ

HADİ ÖPTÜM

MUAAAH😍

TURUNCUM(Abimin arkadaşı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin