Ruh hastası: Defne abinle aramızda ne olabilir? Allah aşkına saçmalama açıkçası abinlede olma imkanımız yok.
Defne: Asko ya haklısın zaten abim çapkının ta kendisi amk kızları üzen o tip yani ben izin vermem senin üzülmene
Ruh hastası: Sen beni mi düşünüüürmüüşsünnn hadi ama bırak abimi birlikte evlenelim.
Defne: en sonunda o olucak amk erkeklerden sıkılıcaz ve bum birlikte evlenicez aslında iyi fikirmiş amk.
Ruh hastası: dimi dimii aşıksın zaten bana😌
Defne: ölüyorum aşkııından bugün bize gel ev boş😉
Ruh hastası: Sen gel be üşeniyorum
Defne: itiraz yokk alt tarafı 2 adımlık haaadiiiiiiii
Ruh hastası: peki karıcım geliyorum kapıya koşşş
Telefonumu kapatıp dış kapıya doğru gittim ve Ece'nin gelmesini bekledim. Bir kaç dakika sonra kapı çalınca direkten açtım.
"Bebeeeğiiim hoşş gelmişşsiiinn" kapıyı tan açıp girmesini sağladım. "Hoş buldum görende 1 yıl sonra görmemişiz sanıcak birbirimizi" yapmacıktan gözlerimi devirdim.
Odama geçtikten sonra yatağa yayıldık. Her zaman ki gibi ınstagramda takılıyorduk.
Bir anda çığlık atınca ödüm bokuma karıştı ne var bakışı attıktan sonra "Kocamıızz post atmış" telefonu bana gösterince bende çığlık attım.
İkimizde çığlık çığlığa kalmıştık ve en sonunda biri duvara vurmuştu eyvah abim burdaydı.
"DEFNE ORAYA GELİRSEM O DİLİNİ KESİCEM SUS BE KIZIM NE GÜZEL UYUYORDUM AMK BENİ BIÇAKLANARAK GÖRSEN BİLE BU KADAR ÇIĞLIK ATMAZSIN AKSİNE ŞARKI AÇIP OYNARSIN" diye bağırdı.
"Lan hani ev boştu." pis pis sırıttım. "şey abimi kişi olarak görmüyorumda kusura bakma unutmuşum onu hem ne var be."
Biranda kapı açılıp üzerime yastık atılması bir olmuştu. "Kendi kendine konuşuyor bide uyku-" dicekken Ece'yi gördü ve "Görmemişim seni hoşgeldin" dedi.
Ece yi gördükten sonra susmuş ve bana kötü bakışlarını atıyordu. Ece de "Hoşbuldum" diyince kapıdan çıktı.
Abimden sonra modunuz düşünce uzanıp konuşmadık.
"Bugün annemler falan gelmicek ablamda sevgilisinde kalıcak abimde her zaman ki halinde kalsana bizde noolurr" dedim.
Ece biraz düşündükten sonra "Bilemiyorum bana hizmet ediceksen tamam olur okeyim." dediğinde yanağından öptüm.
"İstediğin hizmet olsun güzelim."
✨
"Yav amk bari bulaşıkları makineye diz ölmücen iyi ki bir kal dedik ne halin varsa gör." Eceyle bana yemek yapıyordum.
Ecede oturmuş çekirdek çitleyip beni izliyordu.
Kapı çalınca Eceye açmasını söyledim bu sefer dediğimi yaptı şükür. En sonunda yanıma geldiğinde "Abin gelmiş."
Başımı sallayıp makarna yapmaya devam ettim.
😶
Abim mutfak kapısından "kızlar ben gidiyorum gece baya geç gelirim hatta gelmeyebilirimde bir şey olursa ararsınız ve kapıyı kilitlemeyi unutmayın." diye uyardıktan sonra.
"Nereye gidicen ve kimle." sorguladım.
"Emreyle gidicem ve seni alakadar etmez hadi ben kaçtım." tam yanıt verirken hızlıca evden çıktı pislik."Abi acaba emreyle nereye gitmiş olabilirler." dedim dayanamayarak.
Ece de benim kadar merak ediyordu. "Gece falanda gelmicem dedi. Bara falan gitmişlerdir." dedi.
"Güzel kızlar vardır şimdi orda ağlıcam." dediğimde. "Ne ne kızı amk Demir falan bakmaz ne bakıcak kızlara yani" dedi panik olurmuşçasına.
"Abimden banane amk ne hali varsa görsün Emre bakar mı sence?" dedim.
"Demir demişim yanlışlıkla Emre bakmaz merak etme." diye düzeltti.Ece'den anlatım.
Anonim: Pist naber güzellik
Telefonuma mesaj gelmesiyle koltuktaki telefonumu aldım.
Şuan Defneyle film keyfi yapıyorduk. Instagramdan mesaj gelince filmi bırakıp mesaja baktım.
Bu da neyin nesiydi?
Ece: Pardon? Kimsiniz acaba.
Anonim: Burda beni mi konuşucaz senin güzelliğin varken...
Ece: Lütfen laflarınıza dikkat edin ben daha sizi bile tanımıyorum ve tanımakta istemem daha kim olduğunuz belli değil burda yavşaklık peşindesiniz.
Anonim: gwlexkteki kocsn.
Ece: Saçmalamayı kesin, hem siz sarhoş falan olabilir misiniz?
Ece: Ayrıca kimsiniz tanıyor muyum?
"Ece noluyor gece gece kimle mesajlaşıyorsun sesi geldikten sonra telefonu mu bırakıp," önemli bir şey yok dercesine başımı salladım.
O kişinin kim olduğunu düşünüp keyfimi bozucak değilim.
Harbiden o kişi kimdi?
...
Arkadaşlar benim aklımda şuan harika fikirler var tabi yazabilirsem..
Uzun zaman sonra yeni bölüm atmak garip geldi herneyse iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCUM(Abimin arkadaşı)
Roman d'amourO benim en yakın arkadaşım ben onun abisine, o benim abime.. Fakat ben onunkini yeni yeni öğrenmeye başlarım...