~18:33~
Otthon voltam és mélylevegőket véve feküdtem az ágyon.Senkivel nem tudtam beszélni mivel Gustavvek nem voltak itthon ezért órákon át csak feküdtem és sirtam..Igen..a nagy Tom Kaulitz sírt..erre meg kapom hogy nincsenek érzéseim..Ha-Ha-Ha persze..
Tehetetlennek éreztem magam..úgy éreztem ha nem megyek el elveszítem Gabriellát de ha el megyek kitudja mit kér tőlem ez a szemét ribanc!
Végűl úgy döntöttem hogy elmegyek de csak Gabrielláért!Semmi más miatt!
Elindultam a hídhoz kb 20 perc múlva ott voltam.
Egy fekete ruhás napszemüveges nő állt egy kávézó előtt,a haja épp úgy sötét volt mint a szemei.
Odasétáltam hozzá.
Ismeretlen:Szia Tommy*leveszi a szemüveget*
Tom:BRITANY!?
Britany:Meglepetés!Hiányoztam Tommy?
Tom:Ne hívj így!És most áruld el hol van Gabriella!?
Britany:A-A-A!Gyere velem Tommy ne itt beszéljük meg*'majd a kávézó felé intett*
Bementünk a kávézóba leültünk és rendeltünk 2 feketet kávét.
Tom:Szóval..mit akarsz tőlem?*kérdeztem kerekperec*
Britany:Hát oké ha nem akarsz elötte beszélgetni akkor térjünk rögtön a lényegre!Szóval Tommy segítség kéne..
Tom:Mibe?
Britany:Terhes vagyok Tom..és pénz kellene elvetetni egy magánorvoshoz hogy ne tudódjon ki!
Tom:Ehez hogy jövök én?
Britany:Úgy hogy te vagy az apa..
Tom:És most oszintén mindebbe bele kelett vond Gabriellát!?Nem o tehet róla semmi köze hozzá!
Britany:Nem érted a lényeget..ha nem segítesz nekem és miattad elveszítem azt ami NEKEM a legfontosabb azaz a szabad és független élet..akkor én is elveszem ami a legfontosabb NEKED!
Tom:Britany te nem vagy komplett!
*menni akartam amikor elkezdett lejátszani egy videót*~A VIDEÓBAN~
Gabriella:Tom kérlek segíts rajtam meg akarnak olni!Kérlek Tom segíts*sikít és befogják a száját*
Bekötött szájal:TOM SEGÍTS!
*elsötétül a felvétel*
~A VIDEÓ VÉGE~Britany:Szóval biztos nem akarsz segíteni?*kérdi egy ördögi mosollyal*
Tom:Mennyi pénz kell?*kérdeztem idegesen*
Britany:450$(kb 165 ezer ft)
Tom:EGY ABORTUSZRA!?
Britany:Tik-Tak Kaulitz Tik-Tak..
Tom:Holnap át utalom a pénzt de előbb mond meg hogy hol van Gabriella!
Britany:Oo ugyan Kaulitz miért hinnék neked?
Tom:Mert az én szavam ér valamit!
Britany:Ilyet nem játszunk Tommy!
Tom:Baszodj meg akkor!
Britany:Nem fejeztem be!
Tom:Hallgatlak..
Britany:Csere fog történni!Holnap reggel 8-ra gyere UGYAN IDE!És csere fog történni te ide adod a pénzt én pedig a lányt!
Tom:Na és nekem miért kéne hinnem neked?
Britany:Mert velem lesz a lány is!
Tom:Hmm..
Britany:Mit mondasz?
Tom:Legyen!*oda nyújtottam a kezem és kezet ráztam Britanyvel*
Megittuk a kávénkat majd kisétáltunk a kávézóból.
Britany:Ne merj késni!
Tom:Nem fogok!
Majd vissza sétáltam a kocsimhoz és haza mentem.
Mihelyst haza értem elő vettem egy boritékot amibe bele tettem kerek 450$.<Gabriella szemszöge>
Épp a bőröndömbe pakoltam és azon gondolkodtam hogy miért ennyire sűrgős elmennünk innen amikor két kezet éreztem a derekamon.
Gabriella:Máris végeztél édes?
Megfordultam és meg ilyedtem.
Gabriella:Ki maga!?
Alak:Kussolj ribanc!*megszorít és a hátára kap*
Gabriella:ERESSZEN EL!MIT CSINÁL HOVA VISZ ENGEDJEN EL!!
*ki vitt a ház elé ahol 2 másik alak állt egy fekete kocsinál*
Gabriella:ENGEDJENEK EL!!!
Szabadulni próbálok de le fognak és be tesznek a kocsiba.A kocsiban sötét volt és félelmetes.
Gabriella:TOOOOOMMM!!!!SEGÍTS KÉRLEK TOOOM!!!!
Hallom ahogy a szerelmem utánam kiabál de látni nem látom.Egy ideig még vergődtem majd valami gázt engedtek rám amítől szinte azonnal el aludtam.
Amikor magamhoz tértem egy sötét pincében találtam magam 3 alakkal és egy vékonyka nővel együtt.
Gabriella:Hol vagyok?
Nő:Nyugalom picinyem nem fogunk bántani amennyiben a kis barátod Tom engedelmeskedik nekem!*közelebb lép a nő így már az arcát is láttam*
Sötétbarna szeme volt és hosszú fekete haja.
Gabriella:Honnan ismeritek Tomot?
Nő:Az most nem lényeg de ne aggódj ha okosan dönt hipp-hopp kiszabadulsz innen!
Gabriella:És-és ha nem?
Nő:Akkor neked annyi*kezd el ördögien nevetni*
Nő:Most csinálunk egy videót,üzenj valamit a te kis Tomodnak!
*elővesz egy telefont és videózni kezd*
Gabriella:Tom kérlek segíts rajtam,megakarnak ölni!Kérlek Tom segíts!*valaki hátulbefogja a szám amitől sikítok*
Bekötik a szám de én bekötött szájjal csak ennyit mondok:TOM SEGÍTS!
Majd le állítja a nő a videót és fel megy a földszintre.
Alak:És most kuss legyen ribanc estére kapsz valami kaját aztán fekvés!
Nagyon féltem de csak bólintottam.
Oo drága Tomom kérlek gyere értem és vigyél el innen minnél hamarabb!<Tom szemszöge>
Eltettem a pénzt és ettem vacsira egy szendvicset mivel akkora gyomor idegem volt hogy mást nem lettem volna képes enni.Vacsizás közben egy romantikus film ment amiről egyből Gabriellával az első csókunk jutott eszembe.Mivel kezdtek bennem felkavarogni a dolgok ezért kikapcsoltam főlmentem és lezuhanyóztam majd befeküdtem az ágyba és agyalni kezdtem.
Oo édes Gabriellám remélem jól vagy és nem bántott téged senkiIgérem ezentúl soha nem engedlek el magam mellől látó távolságon kívűlre!
Hajhh vajon jól van?Vajon kap legalább valami ételt és lesz hol aludnia legalább?Istenem ez mind az én hibám!Ha nem csinálom fel ezt a kurvát most nincs ez!Faszom bazdmeg!
Egy ideig még hasonlókon agyaltam majd elnyomott az álom.<Gabriella szemszöge>
Nagyon féltem!Ennyire soha sem rettegtem még semmitől!Mit akarnak Tomtól?És én hogy jövök bárhogy a képbe ?És mi van ha bántani fogják Tomot?Áá bele se merek gondolni!
Eljött az este a nő vissza tért egy pohár vizzel egy darab almával és egy szelet müzli csokival.
Nő:Ez a vacsorád!Parancsolj*oda nyújtja*
Gabriella:Köszönőm..
Enni kezdtem,az étel és a víz nagyon jól esett mivel órák óta semmit nem ettem vagy ittam.
Miután végeztem a nő le oldozott a székről és egy megágyazott matracra mutatott.
Nő:Itt fogsz aludni.A kezeid ugyan úgy kötözve lesznek nehogy szökni próbálj!Rendben?
Csak bólintottam majd le feküdtem a matracra.
A 3 alak és a nő felment a főldszintre én pedig ott maradtam a sötét és félelmetes pincében egyes egyedűl és csak Tomra tudtam gondolni!
Vajon nincs semmi baja?És vajon értem jönn?Vajon nem hagyja annyiban azt hogy elraboltak?Áhh nagyon féltem bele se mertem gondolni mi lesz ha velem végeznek nemhogy még vele!Tudom Billel friss még a szakítás meg minden de úgy érzem szeretem Tomot!Sőt a szivem mélyén mindig is szerettem!Csak Billel voltam ugye..
Egy ideig még agyaltam majd elnyomott az álom.