Part 16

184 8 0
                                    

~MÁSNAP REGGEL~
<Tom szemszöge>
Az ébresztőm direkt pontban 7 re állítottam hogy legyen időm elkészülni és oda érni időben!
Miután szólt az ébeszresztő rögtön ki keltem az ágyból és mentem is zuhanyozni.Zuhanyzás után gyorsan fogat mostam majd mentem is a szobámba készülődni.Nem vittem túlzásba a szettem hiszen senkinek sem akarok tetszeni hiszen csak az én szerelmem kapom vissza!

Nem vittem túlzásba a szettem hiszen senkinek sem akarok tetszeni hiszen csak az én szerelmem kapom vissza!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a szetett választottam

Már 7:20 volt gyors le mentem a konyhába kivettem egy starbuxos dobozos kávét el tettem a boritékot majd rohantam is ki a kocsimhoz és mihelyst beültem már indítottam is a kocsit és indultam is!
Én már 7:55 kor ott voltam de ők még nem voltak sehol tehát vártam.Pontosan 5 percel később pedig megjelent Britany Gabriellával pont ahogy igérte.
Amikor Gabriella meglátott felragyogott a szeme az örömtől!Olyan jó volt őt újra látni!
Britany:Hol a pénzem?
Tom:Előbb a lányt!
Britany:1x-re te dobod én el engedem mehet?
Tom:Mehet!
Britany:3-2-1
Én oda dobtam a boritékot ő pedig elengedte Gabriellát aki sebessen futott a karjaimba és még sírva is fakadt.
Gabriella:Oo Tom ne tud meg mennyire féltem azt hittem sosem lesz vége!
Tom:Sh-sh-sh nincs semmi baj,nyugi itt vagyok*ölelem szorosan magamhoz*
Gabriella:Igaz vége van?*kérdi szipogva*
ISTENEM OLYAN CUKI VOLT!
Tom:Vége van!Igaz Britany?
Britany:Igen!Vége!És sajnálom..
Tom:Máskor ha pénz kell csak kérj de ne ilyen módon rendben?
Britany:Rendben..és tényleg sajnálom..
Ezt kimondva megfordult és elsétált egy fekete furgonhoz.Beült és már el is ment.
Gabriella:Tudtam hogy eljössz értem Tom!De igazából attól is féltem hogy neked bajod esik!
Azt hittem bánta-*nem tudta folytatni mert megcsókóltam*
Olyan hosszasan és szenvedélyesen csókolóztunk!Éreztem hogy ezt ő nagyon is akarta!Méz édes telt ajkai tökéletesen tapadtak az enyémhez.Valódi álom volt ez az egész csók aminek bár ne lett volna soha vége!Imádtam!
Gabriella:Szeretlek Tom!*nézett a szemembe és a szavait őszintének találtam*
Tom:Én is téged!Elképesztően nagyon szeretlek téged Gabriella Gallagher!*felkapom az ölembe és vissza megyünk a kocsimhoz*
Tom:Haza megyünk és csinálok neked valami finomat rendben?*simogatom meg az arcát*
Gabriella:Rendben Tommy*mosolyodik el*
Beültünk a kocsiba és rögtön el is indultunk haza felé.Otthon már Gustav és George fogadott minket.
Gustav:Sziasztoook!
George:Haliii!
Gabriella:Oo hello fiúk!
Gustav:Éhesek vagytok?Csináltam pirítóst meg rántottát mellé!*dicsekedett Gustav*
Tom:Oo nekem jöhet!
Gabriella:Nekem is!Köszönöm!
Leültünk az asztalhoz és megreggeliztünk.
Gustav mesélt valami csajról akit a sielésen kedvelt meg és hogy valószínű tetszik a csajnak meg neki is a csaj George meg azt mondta hogy baszott egy jót a szaunában.Én ezt figyelmesen végig hallgatam Gabriella pedig csak befogta a füllét és azt mondta:Lalalalalalala
Mint egy kis óvodás de komolyan!De ettől még kis cuki volt!De még mennyire!
Reggeli után elhatároztuk hogy elmegyünk túrázni egyett a közeli kis erőbe!

<Gabriella szemszöge>
Nos őszintén nekem nem nagyon tetszett a dolog de nem akartam elrontani a fiúk jó kedvét ezért bele mentem a kis túrába!
Gyorsan felmentem a fűrdőbe le zuhanyoztam majd be mentem a Bill szobájába mivel ott voltak a cuccaim és kerestem valami túrázásra alkalmas szetett.Bill szobájába lenni felhoztak bennem néhány emléket de igyekeztem minnél gyorsabban végezni!

Undortól halálos vágyig Where stories live. Discover now