<Gabriella szemszöge>
Néhány napig kórházban voltam ezalatt Tom minden nap bejött hozzám és egésznap velem volt csak éjjszakára ment haza aludni.
Már 4 hónapos terhes vagy kereken és már a kicsik 16 centisek tehát szép nagy babák lesznek!
Ma fogjuk megtudni a nemüket már annyira várom de nem csak én hanem Tom is!
Már délelőtt 11 óra volt de Tom még mindig nem volt sehol.A vizsgálatnak már fél 10 kor megkelett volna kezdődnie de én próbáltam halasztgatni.
Nővér:Sajnálom asszonyom de muszáj kezdenünk..
Gabriella:Nem várhatnánk még 5 percet?
Nővér:Sajnálom de már így is 1,5 órát vártunk..muszáj elkezdenünk!
Gabriella:Rendben van..*hátra dőltem és felhúztam a pólóm*
Nővér:Hmm..ha jól látom két kisfú lesz!*mosolyog*
Nővér:Gratulálok!*csinál 3 db képet*
Nővér:Parancsoljon!Mostmár vissza öltözhet az utcai ruhájába és haza mehet!
Gabriella:Rendben van nagyon szépen köszönöm!
A nővér kiment én pedig vissza öltöztem.Gondoltam írok Tomnak mivel 1 érdekel mi dolga hogy nincs itt 2 közölni szeretném vele a hírt és 3 szólok neki hogy jöjjön értem!~CHATBESZÉLGETÉS~
Gabriella:Szia kicsim!Merre vagy?Órák óta téged várlak!Nem jöttél el a babák nemi vizsgálatára!
Gabriella:Két kisfiunk lesz!Annyira boldog vagyok!🥰❤️
Gabriella:Értem tudnál jönni?Végre mehetek haza!
____________________________________Vártam a válaszára kb 15 percig a kórház előtt de egyáltalán nemérkezett válasz így ráírtam Gustavra!
~CHATBESZÉLGETÉS~
Gabriella:Hali Gustav!
Gabriella:Nem tudnám értem jönni a kórházhoz?Tomnak hiába írok nem válaszol és a kórházban sem jelent meg tegnap este óta..Gustav:Szia Gabriella!
Gustav:10 perc és ott vagyok!Majd mesélek..Gabriella:Rendben várlak!
~CHATBESZÉLGETÉS VÉGE~
Vajon mire értette azt hogy majd mesél?
Ezt nem értem hogy a fenébe értette!?
Töprengtem majd egy dudaszóra lettem figyelmes.
Gustav volt az a fehér BMW-ében.
Gustav:Na itt vagyok!
Gabriella:Oo hello Gus!*beszálltam a kocsiba és elindultunk Tomékhoz*
Gabriella:Amúgy amit irtál hogy mesélni akarsz azt mire értetted?
Gustav:Hát..biztos akarod tudni?
Gabriella:Igen akarom!
Gustav:Hát Tom elég nagy hülyeséget csinált..
Gabriella:Micsodát!?
Gustav:Nos tegnap buliztunk egy kicsit vagyis hát Tom nemakart de mi elrángattuk és kicsit többet ivott a kelleténél és táncolt egy lánnyal majd fullra részegen haza jött a csajjal és hát tudod...*Gustav szomorú arcal nézz rám és az egyre jobban kerekedő pocakomra*
Gabriella:Szóval Tom megcsalt engem?
Gustav:Igen..
Összeomlott bennem minden..hirtelen nem tudtam hol vagyok és hogy ez álom vagy valóság..
Ráharaptam az ujjamra és bögni kezdtem és ordítani.Szegény Gustav pedig szívszakadva ezt végig nézte.Annyira nem tudtam ezt elhinni!2 kis csöpséggel vagyok terhes és ráadásul kórházban is voltam erre képes volt velem ezt tenni Tom!
Ezt sosem bocsájtom meg neki!Soda de soha!
Gabriella:Kérlek Gus vigyél oda hozzátok szedd össze a cuccaim és vigyél haza kérlek!
Gustav:Biztosan ezt szeretnéd?
Gabriella:Igen,holt biztos!*mondtam szipogva*
Gustav:Rendben de rám számíthatsz rendben?
Gabriella:Rendben!*törölgetem a szemeim és kifulyom az orrom*
Odaértünk Tomék elé és Gustav felszaladt a cuccaimért.<Gustav szemszöge>
Kurvára sajnáltam most Gabriellát mivel kicseszettül nemérdemelte ezt meg!
Felmentem Tomhoz aki magában aludt gondolom a kis lotyója már elment.
Elövettem Gabriella 2 böröndjét és elkezdtem bele pakolni a cuccait a szekrénybol és a fürdobol is.
Tom ébredezni kezdett majd mikor kinyitotta a szemét és meglátta hogy Gabriella cuccait pakolom rögtön kipattant az ágyból.
Tom:MI A FASZT CSINÁLSZ!?
Gustav:Gabriella elköltözik köszönd magadnak!
Tom:Mit tettem!?
Gustav:MEGCSALTAD OT RÁADÁSUL ÚGY HOGY TERHES ÉS KÓRHÁZBAN IS VOLT!!
ENNYIRE NEM RÉMLIK SEMMI!?
Tom:BASZZAA MEG!!*kap a fejéhez*HOL VAN!?
Gustav:Kint a kocsiban de nem hiszem hogy ezek után beszélni akarna veled*össze cibzározom a 2 böröndöt és megindulok velük lefelé*
Tom:Ja mert te aztán már csak tudod!
Gustav:IGEN TUDOM MERT 20 PERCEN KERESZTŰL A LELKÉT SÍRTA KI A KOCSIBAN!
ÉS ÉN MENTEM ÉRTE MERT TE KIS SZŐKE RIBIT BASZOGATTÁL ÚGY HOGY VAN EGY TERHES BARÁTNŐD!!!*süvőltöttem a képébe*
Kimentem az ajtón és odamentem a kocsi csomagtartójához betenni Gabriella bőröndjeit.
Tom:HOVA VISZED!?*kiabál nekem*
Gustav:KURVÁRA NINCS KÖZÖD HOZZÁ!!
Tom:DE VAN!
Gabriella:Nem nincs..
Tom Gabriellára kapja a fejét aki könnyes szemekkel száll ki a kocsiból.
Gabriella:Kurvára nincs már semmi közöd hozzám a fiadhoz pláne!*sírni kezd*elfogom intézni hogy ne legyen láthatósági jogod!Sőt el is fogok költözni!
Tom:Kérlek szépen kicsim beszéljük meg..nézd kurva sokat ittam és nem tudtam mit csinálok!
Gabriella:Állj le nem kell a hülye magyarázatod!Ezt ne nekem tartogasd hanem majd a fiadnak HA netán valaha látni fogod őket és megkérdeznék miért hagytál el*mondta csúfosan*
Tom:De ne kérlek beszéljük meg nem akarlak elveszíteni titeket kérlek könyörgőm!
Gabriella:Hagyj békén engem és a kicsiket is örökre!
Tom:KÖNYÖRGÖM SZERELMEM ÚGY SAJNÁLOM KIBASZOTTUL ELBASZTAM DE KÉRLEK BOCSÁSS MEG!*Tom sirva fakadt*
Gabriella:Viszlát Tom..*rám nézz és int a fejével hogy induljunk*
Beültünk a kocsiba és rögtön el is indultunk.
Gabriella az ablakfelé fordúlva sírt Tomot pedig figyeltem a vissza pillantóból aki szintén sír és a földet veri és az égre ordít.
Öszintén kicsit Tomot is sajnáltam de Gabriellát 3x olyan jobban.
Pedig olyan édesek voltak együtt és olyan szép család lettek volna!
Vajon a sors össze hozza őket vagy végleg vége a dalnak?
Majd kiderűl!;)Seanson 1 Vége