Part 24

185 14 6
                                    

A koncert után Bill sietősen távozott meg nem várva az autógramm osztogatást.
Tom:Ennek meg mi baja?
Gabriella:Fogalmam sincs de most nagyon boldog vagyok!El sem hiszem hogy ennyi ember előtt felválaltál engem és a kicsit is!
Tom:Ez természetes szerelmem*beleültet az ölébe*
Tom:Legyél itt velem amig alá írosgatok oké?
Gabriella:Rendben szivem*át karoltam a nyakát*
Sorra jött mindenféle stilusu lány.Rengetegen gratuláltak nekünk és a babához is ami igazán meg melengette a szívünket.Viszont néhány lány a szemét forgatta és az orruk alatt motyogtak.
Tom:Ha valami nem tetszik arra az ajtó!*szól rájuk*
Sabrina(ez a csaj neve):De miért pont ő!?Olyan ronda tiszta zsír a haja és tele van hegekkel!
Tom:És még így is szebb mint te a 2m-es pilláiddal,hurka száddal és zselés melleiddel*mosolyog gúnyosan a lányra Tom*
Sabrina:Chh tök mindegy!*elsétál*
Tom:Meg mondtam mellettem nem bánthat senki!
Gabriella:Istenem annyira szeretlek Tom*az álla alá bújok*mindenem vagy!
Tom:Te az enyém!*simogatni kezdi a csipőmet*
Miután vége kett az autógramm osztásnak haza mentünk majd vacsi után le zuhanyozott mindenki és elmentünk aludni.

~Másnap reggel~
6:22 kor keltem fel,eszméletlen szarul éreztem magamat fájt a fejem és hányingerem is volt.Kikeltem az ágyból és rohantam a wcbe.
Miután kiadtam magamból amit kelett egy halk kopogásra lettem figyelmes.
Tom:Kicsim jól vagy?Be mehetek?
Gabriella:Igen minden oké!Gyere he!
*Tom belép az ajtón és eléggé aggódó a tekintete*
Tom:Biztos minden rendben van kicsim?*lehajol hozzám és felsegít a padlóról*
Gabriella:Igen kicsim,csak a szokásos terhességi rosszúl lét!Semmi több!
Tom:Kérni kéne ahoz a nő orvoshoz időpontot!
Gabriella:Mármint nőgyógyászhoz?
Tom:Igen oda!*felkuncog*
Gabriella:Reggelizzünk meg utána felhívom és kérek időpontott rendben?
Tom:Rendben!Csinálok reggelit!*add egy rövid csókot és lemegy a konyhába*
Annyira imádom hogy ilyen cuki és figyelmes!
Vissza mentem a szobába és picit pakolászni kezdtem amikor csörögni kezdett a mobilom.
Anyukám volt az!Gyorsan fel vettem.

~TELEFONBESZÉLGETÉS~
Gabriella:Szia anyaa!
Anyukám:Szia kicsim!Miújság?
Gabriella:Áhh nem sok minden nem rég keltünk fel Tommal,most ment le reggelit csinálni!Annyira cuki!
Anyukám:Ooo kis házias!Ezt már nevezem!És mikor akarod be mutatni nekünk?Bill már sokat volt nálunk így őt ismerjük de Tomot kevésbé!
Gabriella:Hát mindenképp beszélek róla Tommal és majd szólok mikor tudunk menni rendben?
Anyukám:Rendben kincsem!Puszilom Tomot és téged is!*hallom ahogy mosolyog*
Gabriella:Át adom!Én pedig puszilom apát és téged is!*mosolyodok el én is*
Anyukám:Rendben át adom akkor majd beszélünk!Szia kicsikém!
Gabriella:Szia anya!
~TELEFONBESZÉLGETÉS VÉGE~

Miután letettük anyával a hívást le siettem Tomhoz aki már javában a reggelit csinálta.
Tom:Kivel beszéltél kincsem?
Gabriella:Anyával,azt kérdezte mikor akarlak nekik bemutatni.De mondtam neki nem tudom még.
Tom:Legyen holnap este!
Gabriella:Biztos?
Tom:Igen biztos!*add egy puszit a homlokomra*
Tom:Mindjárt kész a reggeli addig szólj Gustavéknak hogy tolják le a seggüket!
Gabriella:Tom!Ne beszélj csúnyán!Hozzá kell szokni mivel 8,5 hónap múlva kisbabánk lesz!
Tom:Ne haragudj édesem*felhúzza a felsom*
Tom:Te se haragudj tökmag*add egy puszit a hasamra*
Olyan szívmelengeto volt ez az egész!
Fölmentem az emeletre szólni a fiúknak hogy ideje felkelni ha szeretnének reggelizni.
Szerencsémre 1. szólásra ki rohantak a szobájukból és rohantak le a lépcson a konyhába.
Tom a látszat ellenére egy kis konyha tündér!

Tom a látszat ellenére egy kis konyha tündér!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Undortól halálos vágyig Where stories live. Discover now