Part 23

178 15 5
                                    

<Tom szemszöge>
Lezuhanyoztam majd törcsit kerestem magamnak hogy kitudjak menni felöltözni.A szennyeskosaran találtam is egyett ezért gyorsan le kaptam onnan.
Az alól viszont kirepűlt valami hosszú műanyag valami.Miután magamköré csavartam a törcsit megnéztem mi az.
Egy terhességi teszt volt..és ahogyan elnézem pozitív mivel a 2 csík ezt jelenti..
Leültem a kád szélére és sokkoltan néztem a tesztett.
Ez minden eséllyel Gabriella tesztje vagyis ő terhes azaz én vagyok az apa..
De hát még csak tinik vagyunk..mit tudnánk kezdeni egy gyerekkel?A fejem fogtam idegemben és agyaltam amikor berontott Gabriella.
Felemeltem rá a tekintetem és láttam a szemében a félelmet.Lassan fel álltam és a kezébe nyomtam a tesztett.
Tom:Mióta tudod?*tettem fel neki rögtön 1 kérdést*
Gabriella:Ma reggel óta..de kb 1 hete sejtettem hogy az lehetek..*olyan halkan beszélt hogy alig hallottam ot de mégis tisztán*
Tom:És mégis mikor akartad elmondani hmm!?Mikor ki mászott beloled!?*förmedtem rá*
Gabriella:El akartam mondani csak féltem..*kezdett el könnyezni*
Tom:Mégis mitol!?*kiabálok rá*
Gabriella:Pont ettol!*elsirja magát és félre tol*
Kiszaladt a házból én pedig rögtön utána.
Tom:Kicsim várj kérlek ne haragudj!
Gabriella:Hagyj békén!Ne is hívj többet felejts el végeztünk!A babát pedig el vetetem mivel ugysem tudnám egyedül felnevelni!
Majd megfordult és ott hagyott.
Azt hittem fejbe lövöm magam..úgy utálom most magam mint eddig soha!
Vissza mentem Gustavékhoz akik az ablakból végignézték az egészet.
George:Majd megbékél tesó..
Tom:NEM NEM FOG!ÉS EZ MIND AZ ÉN HIBÁM!
Össze omoltam a földre és sírni kezdtem.
Tom:Úgy hiányzik nekem!Annyira nagyon hiányzik!*mondtam keservesen sírva*
Gustav:Hé haver nyugalom,a cuccaiért még vissza fog jönni akkor pedig beszélsz vele!
Tom:Én azt akarom hogy most itt legyen!*kezdem el ütni a földet*
Gustav:Hallod George menj Gabriella után és hozd vissza én addig beszélgetek Tommal és meg nyugtatom oké?
George:Oké!
George fel kapta a kocsi kulcsot és már ment is.
Gustav nagynehezen felhúzott a földrol és fel ültetett a kanapéra majd le ült o is mellém.
Gustav:Egyépként miért ekkora baj ez a baba?Hisz szereted Gabriellát nem?
Tom:De szeretem ot mindennél jobban!*törlöm le a könnyeim*
Gustav:Hát akkor meg?Te lassan 17 vagy o pedig néhány hónap és 16 lehet hogy fiatal szülok lesztek de ezzel semmi baj sincsen!
Tom:Bassza meg igazad van de annyira rettegek még!Mi van ha nem leszek jó apa?
Gustav:Ilyenre ne is gondolj!Remek apuka leszel!Gondoskodo vagy figyelmes és rendes!Na meg kedves és vicces!Nem is kell ennél több!
Tom:Rendes vagy baver de akkor is félek..
Totálisan megváltozna az élet egy kisbabával..
Gustav:Az lehet de mi mind ittvagyunk és segítünk!
Tom:Köszi haver!Ugy gondolom hogy ez a kisbaba egy igazi csoda!Es egy nap megkerem Gabriella kezet!Es boldogan fogunk élni 3-man majd amig csak meg nem halunk!*mosolyodok el*
Gustav:Vagy 4-en!
Tom:Micsoda?Mi az hogy négyen?
Gustav:A teszten 2 eros csík van és 1 halvány vagyis fenn áll az esélye hogy 2 magzat van.
Tom:De azt hogy?Köze van annak hozzá hogy én és Bill ikrek vagyunk?
Gustav:Ja,megvannak a génjeid
Tom:Ez csúcs!*felragyognak a szemeim*
Tom:De még akkor se tudom hogy békítsem ki Gabriellát mivel most tutira utál!
Gustav:Csak ki akadt amit meg értem mivel elég szemét voltál vele..tudod hogy nem bírja az ilyet..
Tom:Igen tudom és úgy vissza csinálnám az egészet..gecire szeretem és ha elveszítem megölöm magam az életemre esküszöm!
Gustav:Ha most George vissza hozza beszélj vele jó?
Tom:Oké..*bámultam magam elé *
Kb 1 óra múlva haza ért George hál istennek Gabriellával!Egyből felpattantam és oda szaladtam.
Tom:Kérlek beszéljünk!
George:Csak abban a feltételben jött haza hogy nem beszél veled..szóval..
Tom:Ez komoly?*néztem a szerelmemre*
Ő rám sem nézett csak főlment a szobába.Én persze egyből utánam mentem.
Tom:Kérlek szépen beszéljük ezt meg!Nem akarok veled haragban lenni mivel nagyon szeretlek!
Hiába beszéltem hozzá ő még csak rám se nézett.
Annyira fájt..tudom hogy kurvára meg érdemlem de akkor is!Szeretem és fontos nekem és ha a babát megakarja tartani megtartanánk!
Tom:Tényleg nem fogsz soha többé hozzám szólni?
*nézek rá könnyes szemekkel*
Rám emeli tengerkék szemeit amelyben haragot és csalódottságot de egyben bánatott is láttam.
Gabriella:Hagyj békén Tom..
Tom:Nem nem foglak!És jóvá teszem igérem!
Gabriella:Rohadtul nemtudom hogyan tudnád..
Tom:Azt mondjuk én sem...de igyekezni fogok!
Erre semmit sem mondott csak kisétált.
Én be mentem a szobámba és töprengeni kezdtem hogyan tehetném ezt jóvá neki..
MAJD támadt egy GECI JÓ ötletem!
(Ezt nem spojlerezném)

<1 héttel később>
Gabriella továbbra sem szólt hozzám..egész héten kerűlt engem és a kanapén aludt.Ha közeledni akartam is csak eltolt..
Ma este koncert lesz Londonban tehát jelenleg mindenki készülődik mivel 10-re a reptéren kell legyünk.Remélem be fog várni a tervem.
8:50 volt amikor mindenki készen lett.Én és Gustav bepakoltunk a kocsiba és indultunk is.Billért nem kellett mennünk mivel ő másik géppel jött.
9:30-kor már a reptéren voltunk és a csomagjainkat pakoltuk fel a csomag szalagra majd le csekkoltattuk az útleveleinket.Én George-al ültem Gabriella pedig Gustavval.Egész úton őket figyeltem és ahogy láttam elég jól szórakoztak.
Kb 5 órás volt az út délután 4 re már a koncert stadionjában voltunk.
Mivel volt még 4 óránk kezdésig addig elmentünk ,,ebédelni" egyett.
Egy kínai étterembe mentünk én rízst ettem csirke mellel,Gustav és George sushit Gabriella pedig valami csipős tésztát.
Kb 1 óra alatt megkajáltunk utána pedig vissza mentünk a stadionba.Bill is ott volt már valami kiscsajjal.Chh fel sem ér Gabriellához!
Adtak egy szájra puszit egymásnak majd  mentünk is próbálni.2 óra próbálás után pedig kezdődhetett is a koncert.

<Koncert>
<Gabriella szemszöge>
Lekapcsolódtak a lámpák majd a fiúk feljöttek a szinpadra.A fények újra égtek.
Bill:HELLO LONDOOOON!!
*mindenki felsikít*
Bill:KÉSZEN ÁLLTOK EGY ÚJABB FANTASZTIKUS KONCERTRE?
*füllelni kezd*
Közönség:IGEEEN!
Bill:Akkor fiúk 1-2-1-2-3-4!
A Monsoon című számukat kezdték el játszani.
Tom egész végig engem nézett de BILL IS többször is RÁM nézett nem pedig a ,,barátnőjére" Viktoriara.
Viktoria:Annyira helyes pasi Bill igaz?*kiáltja*
Gabriella:Ja aha..3 évig jártunk..
Viktoria:Komcsi te vagy az exe?
Bólintottam.
Viktoria:És miért szakítottatok?
Gabriella:Erőszakos és meggondolatlan.Ja és csak megsúgom most is engem nézz helyeted!
*vége lett a számnak*
Viktoria:SZEMÉT!
Bill:Megtudom magyarázni!
Viktoria:SEGGFEJ!EMOS BUZERÁNS!*e mondata után távozott is*
Elég nagy beégetés volt ez most Billnek..
De..MEGÉRDEMELTE!
Tom:Hé hé hé emberek*szalad Bill helyére a mikrofonjával*
Tom:Lehet hogy ez most kicsit égő volt de nem csak szomorú hírünk van ám számotokra!*ekkor rám nézett*
Tom:Be kell nektek jelentenem hogy barátnőm van!Aki a legszebb,legcsodálatosabb és legaranyosabb e világon!És csak rá áll a 24-es!*húzza el a száját*
Én eléggé ki pirult voltam.Majd folytatta.
Tom:Ez a lány pedig nem más mint Gabriella Gallagher itt az első sorban!*rám vetődött a fény*
Tom:Igen ő!Gyere fel kincsem!
Ekkor mivel nem akartam be égni felmentem a színpadra Tom segített fel menni.
Bill szemében csak gyűlöletett láttam de nem felém hanem Tom felé.
Tom:Ő az én egyetlen kis tüneményes hercegnőm!És akinek nem tetszik ott az ajtó!*mutat a kijárat felé*
Annyira boldog voltam hogy kb 50-60 ezer ember előtt felvállal engem!Ráadásul élőben ment tehát látta az egész világ!Tehát tényleg szeret!
Tom:Jaa és még valami!
Ekkora rá kaptam a tekintetem csillogó szemekkel ő pedig rám nézett szintén csillogó szemekkel.
Tom:Kisbabánk lesz!*simogatja meg az arcom majd lehajol és add egy puszit a hasamra*
Az egész közönség ujjongani kezd és awww-zni páran meg forgatták a szemeiket de ez jelen pillanatban nem érdekelt.
Gabriella:Most azt várod hogy a nyakadba borúljak?*bele mondom a mikrofonba *
Tom:Pontosan azt!*simítja meg a vállam*
Én átkaroltam a nyakát és hevesen csókolózni kezdtünk.
Tom:Szeretlek téged és a kicsit is!
Gabriella:Én is szeretlek annyira nagyon szeretlek*ugrok az ölébe majd le sétál velem a szinpadról*
El sem hiszem hogy Tom képes volt ezt tenni csak azért hogy jóvá tegyen mindent!Ebben a pillanatban éreztem hogy mennyire szeret igazán!

Undortól halálos vágyig Where stories live. Discover now