Na hát igen..a 10 éves énem soha nem gondolta volna hogy az én első KOMOLY BARÁTNŐM Gabriella Gallagher lesz!De nem bánom mert ő a legeslegszebb lány az egész világon és csakis őt akarom!Ha egyszer az enyém lesz az enyém is marad
Tom:Szóval mit mondasz?Lennél a barátnőm?
Kérdem meg ismét a picit sokkos állapotban lévő lánytól.
Gabriella:Igen!Tom Kaulitz szivesen lennék a barátnőd!*bele ugrik az ölembe*
Tom:Komolyan mondod?
Gabriella:A legkomolyabban!
Tom:Legszebb álmom vált most valóra!*magamhoz ölellem és megcsókólom*
Tom:Úgy szeretlek!Meg igérem hogy sosem hagylak el!Ezt meg kell ünnepelni!Még ma!
Gabriella:De már mindjárt 7 óra!
Tom:Nem baj szólunk a fiúknak hogy iparkodjunk haza ha este 11 kor indulunk el akkor este 11 kor!
Gabriella:Ennyi szeretsz hogy nem számít az idő sem?*kérdi az arcom simogatva*
Tom:Hát szerinteed?*kezdem el puszilgatni az arcát*
Gabriella:Oké akkor szóljunk de egyelőre ne legyen még nyílvános rendben?
Tom:Rendben szivi*adtam egy gyors csókot neki és le tettem majd oda mentünk a fiúkhoz*
Tom:Induljunk fiúk!Vissza fele gyorsabban fog menni és csak max 1 megálló fér bele!
Gustav:Már csak titeket vártunk de tök mindegy menjünk!
Elindultunk és kb 1 óra alatt vissza értünk a kocsihoz majd be ültünk a kocsiba és indultunk is haza.
Amikor haza értünk már fél 9 volt.Én is és Gabriella is le zuhanyoztunk aztán elkészűltünk az estére!Ez volt az én szettem
Ez pedig Gabrielláé
Amikor megláttam alig bírtam magammal de az este előtt nem szabad!Majd az esténk után ha ő is akarja persze akkor le fekszünk de nem leszek durva vele mert nem akarom hogy azt higyje hogy csak erre akartam őt mivel az nagyon nem így van!
Fél 11 volt amire elkészűltünk majd beültünk a kocsimba és indultunk is az étterem felé.
Egész úton Gabriella kezét fogtam és simogattam.
Olyan boldog voltam hogy álmaim nője végre az enyém!Soha nem leszek mással ilyen boldog!
Vannak terveim vele!Igaz hogy csak 17 éves leszek de már most tudom nekem Gabriella mellett van a helyem és neki is mellettem!Szeretnék egy nap vele saját családott alapítani és össze költőzni!Tehát mint mondtam vannak tervek de ezeket majd még később!Kb 20 perces út után oda értünk az étteremhez.Én már mindent le foglaltam mivel megvannak az összeköttetéseim!
Elfoglaltuk az asztalunkat az étterem tetőteres volt így rá lehetett látni a csillagokra.Olyan gyönyörű volt!Ilyen az étterem
Picit még csodáltuk kézenfogva a csillagokat majd elénk állt egy pincér és a kezünkbe adott 2 étlapot.
Én hamar választottam de Gabriella picit elidőzött vele!De nem baj én nem sűrgettem!Ezt rendeltem én!Nagyon gusztán néz ki és kurva finom is volt!
Ezt pedig Gabriella rendelte aki szintén azt mondta hogy nagyon ízlett neki a vacsi!
Gondolkodtam hogy kérek egy kis pezsgőt hogy tudjunk ránk koccintani de észre vettem hogy minden asztal mellé van rakva hűtött pezsgő és pohár is úgyhogy koccintottunk egyett!
Tom:Akkor igyunk a szerelmünkre édesem!
Gabriella:A szerelmünkre!*koccintottunk és le húztuk a pezsgőt,azaz csak én Gabriella csak kortyolgatta*
Picit még beszélgettünk és nevetgéltünk a régi kis gyerekkori mókás emlékeinken akikor elkezdődött egy lassú szám!
Ed Sheeran-től a Perfect című szám amire azonnal felkértem Gabriellát táncolni!
Ő át karolta a nyakam én pedig a csipőjét és magamhoz húztam!Közben a füllébe énekeltem suttogva a dalt amin ő csak mosolygott és a hátam simogatta.Olyan volt mint egy álom!
A szám végén felemeltem az állát és megcsókóltam.
Hosszasan csókolóztunk a holdfényben.Nagyon csodálatos érzés volt!Végre teljesnek éreztem magam!Arra gondoltam bárcsak örökre tartana az éjjszaka!