2

398 22 5
                                    

Ağğ 14 kişi okumuşşşş

Kans, Draco'nun avucuna kesik atar atmaz Harry'den bir bağırma sesi çıkmıştı. Bir anda tüm salon Harry e bakarken o sırada Harry kanlar içinde kalan avuç içine baka kalmıştı. Bir anda Kans ne olduğunu çözercesine Harry'nin yanına geldi ve onu kaseye doğru çekiştirdi. Draco'nun eline bir şeyler mırıldanarak kasenin içine soktu. Aynı anda Harry'nin kanını mor sıvıya damlattI. Harry'nin elindeki kesik bir anda kapanmıştı. Aynı anda Draco'nun elinden beyaz parlak bir sıvı aktı ve yarası tamamen iyileşti. Harry istemsizce Draco'yu izlerken Draco ne olduğunu biliyordu. Sırıtıp Kans'a bakıp cevabı bekledi. Kans Draco'nun bildiğini fark ederek tek dediği şey "Draco Malfoy, Alfa; Harry Potter, Omega" Dern bir sessizliğin ardından listeden devam etti. Harry ise hala bir cevap alamadığı için kafası karışık bir şekilde bahçeye çıktı. Köşedeki bir ağacın dibine uzandı. Zihnini boşaltmak istercesine  gözlerini kapattı. Kesilen eli sanki hala sızlıyordu. Harry yaklaşan adım sesleriyle irkildi. Gözlerini açamadı , uykusuzluktan yorgun hissediyordu. Malfoy, Harry' ye sırıtarak "Ooo kimlerde burdaymış, Omega Potter. Senden daha yüksek bir performans sergilemeni beklerdim. Sonuçta benim asamla olsa da karanlık lordu ayakta siktin. Şimdi bir de sikilecek misin" dedi. Harry gözlerini aralayıp Malfoya baktı. Hemen karın hizasında dikilen Malfoy'u bu kadar aşağıdan hiç görmediğini farketmişti ve sebepsizce bu onun tuhaf hissetmesine sebep oldu.

"asanı atan sendin malfoy" diyerek kendini toparladı.

Draco Harry nin kulağına eğilip "Ölmene izin veremezdim Harry" diyip hızlıca uzaklaştı.

Harry ona adıyla hitap ettiği içinmi şaşırsa yoksa ölmesini istemediğini söylediği içinmi şaşırsa bilemeyerek sıkıntı dolu bir nefes verdi ve tekrar gözünü kapadı

_____________________________________

Draco koşarak dediği cümleyi düşünürcesine Blaise ve Parkinson un yanına gitti ve en ufak nefes almadan "Omega çıktı tanrım dualarım kabul oldu Omega çıktı gördünüz dimi eli kesildi bunun anlamını biliyorsunuz dimi bu imkansız sanıyordum tanrım şükürler olsun kafayı yiyicemmm"

"Sus artık lanet girsin Draco başım ağrıdı gördüklerimizi bize 500 kere anlatmak zorunda değilsin bizde ordaydık" diyerek isyan etti pansy

Sorarcasına Draco ya baktı
"sahi şu el kesilme muhabbeti nedir"

Draco heyecanlı bir şekilde "EĞER BİRİNİN TEST AŞAMASINDA ELİ KESİLİRKEN BAŞKA BİRİNİNDE AYNI ANDA AYNI ŞEKİLDE ELİ KESİLİRSE BUNUN İKİ ANLAMI VAR TEST DE OLAN KİŞİNİN YARASINDAN SİYAH SIVI AKARSA BU RUH EŞİNİN ÖLDÜĞÜNÜ VE MEZARDA ELİNİN KESİLDİĞİNİ VEYA RUH EŞİYLE ARASINDA BÜYÜK BİR DÜŞMANLIK OLUP ÖMÜR BOYU YANLIZ KALICAĞINI SEMBOLİZE EDER AMAAA BENİM GİBİ SIVI BEYAZ AKARSA BUUU "

" uzatmada söyle artık " diyerek isyan etti Blaise

" SAF SEVGİ" Diyerek bağırdı draco sanki tüm okula sesini duyurmak istercesine heyecandan yerinde duramıyordu ve tek sorun harry nin bunu bilmemesiydi bunu ona draco anlatsa ondan yararlanmak istiyen biri gibi gözükeceğinden draco da birşey diyemiycekti belkide harry şuan ondan hoşlanmıyordu bile belki yıllar sonra olucaktı belkide harry hiç farketmiycekti bu düşünceler draconun içi içini yemesine sebep oldu ve gece boyunca uyuyamadı..

Uff saçmaladım sanki biraz fazlamı bilim kurgu oldu bu ya uff

Düğüm - Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin