Sabah olmuştu Harrynin hala kafası karışıktı binadan çıkar çıkmaz Allernoyla karşılaştı Allerno onu görür görmez gülümseyerek "Günaydın sincap" diyerek seslendi.
Harry yalandan kaşlarını çatarak "şunu söylemeyi kes artık zaten kafam karma karışık" diyerek kafasını kaşıdı.
Allerno bu tepkisine gülerek kolunu harry nin omzuna attı ve ortak salona doğru yürümeye başladılar.
Allerno sessizlikten rahatsız olarak "ee sinca- tamam tamam harry yine ne kafanı karıştırdı senin" diyerek merakla sordu.
Harry yandan Allerno ya bakarak "dün" diye mırıldandı.
Allerno kaşlarını anlamış şekilde kaldırarak "dünün ne anlama geldiğini biliyormusun" diyerek korkuyla sordu.
Harry kafasını hayır anlamında sallarken Allerno rahatlamıştı harry ona anlatmasını ister gözlerle baktı Allerno anında boğazını zemizleyerek
"bunu araştırıp sorma harry bunu zamanın kendi göstermesine izin ver bunu bilerek değil zamanla yaşayarak öğrenmen lazım" diyerek harry nin sormasına bile izin vermiyerek cevapladı.Allerno tam rahatlaması için harrye sarılıcakken Allernonun iç sesiyle kamçık ağızlı itici somon potter gelmişti.
Harry ye sıkıca sarılan Simon Bi yandan Allernoya ters bir bakış atarak abisine döner "Omega çıkmışsınn oley be iddiayı kazandımm"
Harry istemsizce kaşını kaldırıp "ne iddiasından bahsediyorsun Simon" diyerek kendinden uzaklaştırdı.
Simon nefes almadan "babamla iddiaya girdik ona göre alfa çıkıcaktın ama ben Omega olduğunu biliyorum"
Harry nereden bildiğini anlamayarak "nasıl anladın" diyerek sordu.
Simon sırıtarak "üzgünüm ama duvarlar çok ince ağbiciğimmm" diyerek güldü
Harry kıpkırmızı olurken Allerno ya baktı ve simonun omzuna vurdu.
Allerno kendini tutamayıp sırıtarak duvarları inceliyormuş gibi yaptı.
Simon omzuna gelen darbeyle yanlışlıkla dudaklarının arasından küçük bir inilti bıraktı ve omzunu tuttu.
Allerno duyduğu sesle ne olduğunu anlamasada irkilmişti ve harrye sarılıp simona ters bakışlar atarak hızlıca odasına gitti.
Simon giden gence bakarak "Allerno abide bi tuhaf gerçi kendisini pek sevdiğim söylenemez ama neyse yaa"diyerek kendini toparlar
Harry sırıtarak "abi deme lazım olur" der ve elini simonun omzuna atar.
Simon harry nin bu cümlesiyle ona döner ve"abi sen gerçekten körsün "diyip yanından gider.
Harry ne olduğunu algılıyamayıp etrafına bakınır ve koşarak ona gelen larayı görür.
Larayı omzundan tutarak durdurur ve gözünün içine bakarak" sakin ol lara noldu ne bu acele" diyerek merakla bakar
Lara nefes nefese "abla- ablam seni bekliyor kütüphane cam kenarı köşe" der ne dediğini çözemiyerek
Harry tebessüm eder "sakin ol ve söyle sakin sakin noldu"
Lara kendine gelerek" Ablam kütüphanede cam kenarı köşedeki masada seni bekliyor garip olan ronda yanında evet Ron ve kütüphane neyse seni bekliyorlar.
Harry laraya teşekkür ederek kütüphaneye koşuyor Hermione yi görünce yanına gidiyor.
Hermione "dün ne olduğunu öğrendim şöyleki-"
"bilmek istemiyorum" diyerek lafını kesiyor harry ve devam ediyor
"Allerno zamana bırakmamı söyledi sadece bu iyi birşeymi bana onu söyle" diyerek sordu harry
"dracoyla daha yakın olman gerekiyor yani gerçekleri öğrenmek istersen" diyerek harrye bakar Hermione
Harry kafasını sallıyarak kütüphaneden çıkar ve okulda Malfoyu aramaya başlar.
Draco arkadan harry e yaklaşıp korkutarak "Birinimi arıyorsun Potter"
Harry korkuyla asasını çeker
Eli titriyerek "beni rahat bırak Malfoy yoksa bu asayı vucudunda hissedersin"
"yanlız bir şey unutuyorsun Potter"
Dedi draco Ve kulağına yaklaşıp fısıldıyarak
"ben herzaman üstte olurum"Hocam boş verin üstü altı gönüller bir olsunda samanlığı sonra seyran edersiniz yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğüm - Drarry
Romance"beni rahat bırak Malfoy yoksa bu asayı vucudunda hissedersin" dedi Harry eli titriyerek "yanlız bir şey unutuyorsun Potter" dedi malfoy ve kulağına eğilip fısıldıyarak "ben herzaman üstte olurum"