Harry ne olduğunu anlamadan dudağında hissettiği baskıya karşı gelmemişti draco bir süre sonra geri çekilince harrynin neden karşılık verdiğini çözemiyerek baktı ama harry nin içki direnci o kadar düşüktüki bir yudum bile onu sarhoş etmişti bunu farkeden draco nun aklından tonlarca şey geçsede birçoğunun yanlış olduğunun farkındaydı draco düşüncelere dalmışken harry bir anda "ne düşünüyorsun sarı pipi" dedi draco duyduğu cümleyle sırıtarak "nereden biliyorsun" diyerek çıkışır ama harry 1 yudumun üstüne çoktan sızmıştı..
______________________________________
Hermione saatlerdir yatakta yatıp elindeki sargıya bakıp sürekli sabah yaşananları düşünüyordu bir anda kapısı çaldı bu oda arkadaşı ginny di
"herm profesör Kans seni çağırıyor acilmiş" diyerek hermione yi yönlendirirHermione Bi anda boy aynasının önüne geçip üstünü başını düzeltti ve hızlıca Kans İn yanına gitti.
"buyurun profesör" dedi hermione
Kans gülerek yanına geldi"iyimisin hermione elin nasıl"
"biraz acıyor ama geçer 1 haftaya" diyerek eline baktı hermione
Kans gülümseyip hermione nin elini avuç içine aldı ve yarayı kendine yansıttı
Hermione şaşkınca kendi elini saran Kans a bakıp kendi sargısını hızlıca açtı yarası tamamen kalbolmuştu
"neden böyle bişey yaptınız profesör bu sefer sizin canınız acıyıcak"
Kans gülümseyerek "senin canın yandığı için yine canım acıyıcaktı en azından şuan senin canın yanmıyor" diyerek cevapladı
Hermione hafiften kızarınca Kans gülümsedi.
"Beni bunun içinmi çağırmıştınız profesör"
"sayılır aslına bakarsan hayır bunun için çağırdım" diyerek bir kolye uzatır.
Hermione görür görmez "ama bu...""evet seninkinin bir üst versiyonu ve evet sadece sahibine hizmet ediyor ve tekrardan evet bununla geçmişe gidince görünmez oluyorsun" diyerek gülümser
"Bana bunu vermeniz doğru değil bunu babanız size bıraktı"
"babam bana bunu bırakırken kalbinden geçen en doğru ve en güvenilir kişiye emanet et dedi ve bu kişi sensin Hermione bu yüzden itiraz istemiyorum"
"ama bundan dünyada sadece 1 tane var ben bunu hakketmiyorum"
"işte tam olarak bu yüzden hakediyorsun Hermione sen busun ve kimse senin gibi olamaz bir hafta boynunda taşı zaten sahibinin sen olduğunu anlar"
"nasıl ya anlamazsa kötü birley olmasın"
"olmıyıcak sakin ol eğer seneler sonra başkabirine vericeksen tek yapman gereken kalbinden ve zihninden emin bir şekilde bir hafta boyunca boynunda taşımak"
"peki tamam ama eminmisin yani benden"
"hiç bu kadar emin olmamıştım"
Gülümseyerek "boynumdakini çıkarmalımıyım"
"evet"
"çıkarmasam olmazmı ben bunun rengini çok seviyordum"
"tek derdin bu olsun güzelim" büyüyle rengini değiştirir
"nasıl ayırt edicem ben bunları"
"benim verdiğimin iç kısmında önceki sahiplerinin adı yazıyor"
Hermione bakarak "ama burada sadece senin adın yazıyor"
"evet çünkü ilk sahibi benim"
"nasıl yani peki baban"
"babam icat edip ilk sahibi olarak beni tanımladı"
"ama profesör dunbledorun icatlarında böyle bir şey yoktu yani okuduğum makaleye göre"
Kans gülümseyerek "hangi babam olduğunu söylemedim herm"
Şaşkınca bağırarak "Ne sizin 2 babanızmı vardı"
Kans bir anda Hermione yi kendine çekerek eliyle ağzını kapadı"sessiz ol Hermione sadece sen biliyorsun"
Hermione yutkunarak fazla yakından gördüğü bal köpüğü rengindeki gözlere baka kalmıştı Kans İn ona dokunması bile onu farklı hissettirirken dudaklarının arsındaki bir el ve gözlerinin arasındaki 4,5 santim onu çıldırtmak üzereydiki bir anda odaya pansy girdi
Gördüğü manzara karşısında şok olan kız hızlıca hermione nin yanına gidip "hermione ders başladı Severus seni sorup duruyor bu arada binanızdan 50 puan kırdı sırf sen yoksun diye. "
Hermione telaşlı bir şekilde odadan çıkarken kans İn tek yaptığı şey alfa ve omega kızı izlemek oldu...
10 gündür bölüm atmıyorum sanırım kellem gidicek sorryyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğüm - Drarry
Romance"beni rahat bırak Malfoy yoksa bu asayı vucudunda hissedersin" dedi Harry eli titriyerek "yanlız bir şey unutuyorsun Potter" dedi malfoy ve kulağına eğilip fısıldıyarak "ben herzaman üstte olurum"