1

494 23 4
                                    

Görselini ileride göreceğiniz birinin oğlu. Adı KANS.

   Harry yılların heyecanını içinde bastırarak bu geceyi anca sabah etti. Tam dalmak üzereyken bir anda alarm sesiyle yataktan fırladı. Uykusuz ve sersem hali ile Ron'un üstüne atlamak için koştu. Heyecana kapılarak "RON WEASLEY HEMEN KALKIYORSUN" diye bağırdı. Ron kılını bile kıpırdatmadan "Git başımdan Harry"  diye mırıldandı. Harry tekrar yüksek bir tonda  "GERİZEKALI BUGÜN CİNSİMİZ BELLİ OLACAK KALK ÇABUK" diyerek turuncu saçlı çocuğu sarsmaya devam etti. Ron mırıldanarak "Sikecek miyim yoksa sikilecek miyim diye meraklı olanı ilk kez görüyorum" dedi. Bunun üzerine Harry  tehditkar bir şekilde "Bak portakal kafa eğer gelmezsen ve ben alfa çıkarsam seni sikerim" dedi. Bu sözleri duyunca Ron'un yüzü ekşidi. Az daha bu sözler karşısında kusacak olan Ron pes edercesine yataktan bezgin bir şekilde kalkıp banyoya hazırlanmak için gitti. İkiside hazırlanıp Hermione ile birlikte ortak salona indiler. Sadece 16 yaşındakilerin cinsi belli olacaktı. Bu yüzden Harry, üzülen Simon'u (Harry'nin kardeşi) teselli ederken bir yandan da heyecandan yerinde duramıyordu. 

   Tören nihayet başladı ve ortada mor simli bir sıvı bulunan kocaman bir kase vardı. Kasenin başında Albus Dumbledor'un oğlu Kans Dumbledor duruyordu.( Albus ölünce yerine oğlu geçti ve görevini layıkıyla yerine getiren bir omegaydı.) Öğrencilerden oluşan listeyi açtı ve sıra sıra her binadan birini çağırdı. İlk tanıdık isim Hermione oldu. İsmini duyan Hermione'nin eli ayağına dolandı ve ne yapacağını şaşırdı. Ron onu kaseye doğru itti. Kans, Hermione'nin heyecanlı halini tatlı bulmuştu. Sol elini nazikçe tuttu ve  sonra avucuna çapraz bir kesik attı. Elini mor sıvıya sokup birkaç kelime mırıldandıktan sonra Hermione'nin elini sudan çıkardı ve kesiği gümüş renkte parlıyordu. Bunun anlamı Hermione bir omegaydı. Kans, Hermione'nin elini nazikçe sardı, içten bir tebessüm ile elini okşayarak kulağına fısıldadı "Eline dikkat et". Şaşıran Hermione utanarak yerine koştu. Kans tekrar ciddiyetini takınarak sıradan devam etti. Bir süre sonra tanıdık bir isim daha duyuldu "Blaise Zabini". Blaise'in kesiği altın renkte parlıyordu. Alfa olacağından çok emindi. Yüzünde kocaman bir gülümseme ile salonda yürüyüp yerine geçti. Harry sırasını beklerken anons edilen isimle kafasını kaldırdı, " Draco Malfoy". Harry kasenin yanına giden Draco'ya dikkatlice bakıyordu. Draco kasenin yanına geçince bir saniyede olsa göze geldiler. Harry'nin merakla izlediğini fark eden Malfoy gözlerini kaçırdı. Harry bağırarak tepki verince gözleri tekrar buluştu. Peki Harry neden bağırdı?


Düğüm - Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin