***
...- Właśnie staliśmy na panelu finałowego odcinka Twoje 5 minut 2. Czułam ogromny stres. W głębi duszy wiedziałam, że mam bardzo duże szanse na wygranie tej edycji. W końcu dostałam diamentowy bilet ale... jakaś część mnie czuła, że to może się nie udać. Wiedziałam, że oprócz mnie na wygranie mają jeszcze duże szanse Pola i Maja.
Tak bardzo chciałam wygrać ten program.
- A więc moi mili, nadszedł ten moment- odezwał się Karol po czym szybko kontynuował - Ale zanim to, razem z Wujasem chcieliśmy wam coś pokazać. Prosiłbym, abyście wszyscy wyciągneli swoje telefony. Za chwilę wyślemy wam pewien filmik- dokończył.
Wyciągnęłam z tylnej kieszeni spodni swój telefon. Właczyłam go, weszłam na naszą grupę na ig i czekałam aż Mrożon wyśle film.
Po chwili na ekranie wyświetliło się nagranie.
-Okej i teraz prosiłbym was, abyście wszyscy włączyli ten film. Na ry okej? Trzy czte- iii ry!-powiedział Karol.
Nie wierzę! Kostek serio wygrał? Z jednej strony się cieszyłam ale z drugiej? sama nie wiem.. serio myślałam, że to ja wygram, ale cóż.. pozostaje mi cieszyci się szczęściem kostka. Już serio myślałam, że na tym się skończyło, do momentu aż Oliwier wbiegł na podest.
- Także, jak już przed chwilą widzieliście wygrałam program, ale jest jeden haczyk. Nie jestem jedynym wygranym!- oznajmił.
Moje oczy błysnęły.
Jeszcze mam szansę.
-Dokładnie! A więc Oliwier. Przedstaw nam drugiego wygranego „Twoje 5 minut 2" !- tym razem odezwał się Wujek Łuki.
-A więc...- ughh czy on musiał tak przedłużać?- razem ze mną, program „Twoje 5 minut 2" wygrywa...- zaraz zejdę na zawał!- Łucja!!!-.
Zaraz. Czy ja naprawdę usłyszałam swoje imie, czy zemdlałam i mi się to śni?
Moja buzia automatycznie się otworzyła. Zakryłam ją rękami aby nie wyglądać komicznie. Do moich oczu napłynęły łzy. Radości oczywiście.
Wszyscy finaliści się do mnie przytulili. Jak szybko ich sylwetki mnie oplotły, tak szybko się ode mnie odsunęły.
Frizoluszek wręczył mi bon na 100.000 złotych.
- Gratulacje stara!!- krzyknęła Pola tym swoim głosem z chrypką.
-Ja chciałabym jeszcze tylko powiedzieć- odwróciłam się w stronę najbliższej kamery- że 10% tej kwoty chciałabym przeznaczyć na cele charytatywne-.
-DZIĘKUJĘ WAM BARDZOOOO!- krzyknęłam.
Friz jeszcze ogłosił, że wszyscy finaliści worowadzają się do obecnego domu GenZie. Było to dla mnie trochę dziwne, ale nie miałam nic przeciwko. Poinformował mnie i Oliwiera, że po jutrze mamy lot do Polski, a już za tydzień wprowadzamy się do „rezydencji" GenZie.
***
hejooooo! mamy i prolog! jak wam się podoba?
💋💋
CZYTASZ
Nowa szansa 18+ •||• Bartek Kubicki
Teen FictionŁucja Kurkowska wygrywa program Friza T5m2. Razem z Kostkiem dołączają do projektu Genzie. Z niektórymi uczestnikami przyjaźń przeobraża się w nieco inne uczucia... czy będzie z tego coś więcej?