14

497 46 51
                                    

Hyunjin

Minho'nun evinde battaniyenin içinde birbirimize sarılarak film izliyorduk. Açtığımız filmin adı "Before Sunrise" idi. Açıkcası ikimizin de çok ilgisini çekmemişti film ama huzur veriyordu aynı zamanda. O yüzden izlemeye devam ettik.

Minho'dan hâlâ bir teklif alamamıştım ama ondan uzak kalma gibi de bir niyetim yoktu. O yüzden o ne zaman sevgili olmamızı isterse o zaman oluruz diye düşünüyordum.

Minho

Evimde en sevdiğim insanla beraber film izliyordum. Film umurumda bile değildi. Hyunjin buradaydı.

Bana hâlâ çıkma teklifi etmemişti veya ona çıkma teklifi etmemi teşvik edecek bir harekette bulunmamıştı. O yüzden beklemek istemiştim. Böyle konuları ikimiz de birbirimizle konuşmuyorduk ve şimdilik bu şekilde de iyi gidiyorduk. Onunla olmak yetiyordu bana.

***
MinhoxChangbin

Changbin:
Kanzi

evine geliyorum

aç kapıyı

önemli konular

Minho:
yok

Hyunjin'leyim

Changbin:
Ee nolucak amk

Ona da anlatırım np

Hem siz niye tek başınıza takılıyorsunuz amk

Minho:
Hyunjin'in evi yakın
geliyor amk sanane bundan

Changbin:
Kusura bakma kral

ama aç kapıyı

Minho:
Tamam bir dk

Changbin:
Kronometre tuttum

HIZLI OL

***
Hyunjin

Minho'nun bana Changbin geliyor demesiyle ikimiz beraber romantik ortamdan daha arkadaşça bir ortama çevirmiştik salonu. Televizyondaki filmi aksiyon filmiyle değiştirip battaniyeyi ortadan kaldırmıştık. Loş ışığı da tüm ışıkları açarak değiştirmiştik.  Bir tane hafta sonu keyfimiz vardı amk.

Changbin geldiğinde ortamıza geçip konuşmaya başladı.

"Ben Jeongin'den ikinci kere red yedim."

"Neden böyle yapıyor ki?"

Diye sordum.

"Ben ciddi olana kadar istemiyormuş bir ilişki."

"O ne demek şimdi?"

Dedi Minho.

"Sen nasıl teklif ediyorsun ki?"

Diye sordum Changbin'e.

"İşte ilkinde alın yazımsın avratım olmak ister misin dedim. Üstüme su attı ve gitti. İkincisinde de şiir okudum onda da tokat atıp gitti."

"Şiir nasıl bir şeydi?"

Minho bu soruyu sorduktan sonra koltuğun arkasına attığı elini benim de koltuğun arkasına attığım elimle tutuşturdu. Çok akıllı lan bu çocuk.

Kafe|| hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin