"Hyunjin!"
Minho bana seslendi. Babam eşyalarını nakliyecilere verirken ben de kapı eşiğinin önünde dışarıya bakıyordum. Minho evinden çıkıp hemen yanıma geldi.
"Nasılsın?"
Diye sordu.
"İyiyim."
Minho cebinden sigara paketini çıkarıp bir dal sigara aldı ve ağzına götürdü.
"İçme şunu."
Minho beni dinlemeden sigarasını yaktı. Babam bavulunu da aldıktan sonra bize baktı.
"Hyunjin."
Babam bana imalı baktığında Minho'yu arka bahçeye yolladım bir süreliğine.
"Efendim?"
"Özür dilerim."
Bir şey diyemedim. İlk kez babam benden özür diliyordu.
"Minho'yla seni şey sandım kızdım biraz. Arkadaş olduğunuzu bilsem-"
"Baba sevgiliyiz Minho'yla."
Dedim anlık sinirle. Babam yutkundu. Hiçbir şey demeden arkasını dönüp gitti. Babiş süt almayı unutma.
Başından beri bizi duyan Minho geri yanıma geldi. Yavaş yavaş sigarasını içiyordu.
"Minho."
"Hm?"
"Ben de istiyorum."
"Ne istiyorsun? Bebek falan mı?"
"Hayır sigara."
"Bebek daha iyi gibi. Gel bir yatak odama-"
"Bir kerecik!"
"Yok olmaz."
"Niye? Sen içiyorsun."
"Aynı şey değil Hyunjin."
"Aynı şey. İçiyim lütfen."
"Hayır içmeyeceksin."
"O zaman ben de içime çekerim üflediğin dumanı."
Minho bana kaşlarını çatarak baktı ve nasıl yapacağımı öğrenmek istercesine sigarasını ağzına götürdü ve içine çekip üfledi. Ben de derin derin nefesler aldım. Minho daha tam bitmemiş sigarasını yere attı ve söndürdü.
"Tamam. Galiba bu son sigaramdı."
"Nasıl yani?"
"Seni kötü etkileyen bir şey yapıyorum. Bırakmam lazım."
"Bırakıcak mısın benim için?"
Minho cebindeki sigara paketini çıkarmıştı. Kalan son beş sigarayı da eline alıp kırdı.
"Evet."
Sigaraları bahçede duran çöpe attı. Aşık mı bu ya.
Minho ile bir süre daha konuştuktan sonra onun evine geçtik. Akşam üstü annesi gelicekti o zaman da benim eve geçicektik çünkü annemle Soojin alışverişe çıkacaktı. En azından öyle konuşmuştuk.
Minho'nun evinde sohbet ederken telefonuma gelen bildirimlere baktım.
"Bizim grupta bir şeyler yazıyorlar."
İkimiz de telefonlarımıza baktık.
***
(Hepimiz Otistiğiz)Changbin:
LAN LAN LAN LAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafe|| hyunho
FanfictionYazın bir kafede yarı zamanlı çalışmaya başlayan Hyunjin, onu küçüklükten beri sinir eden çocukluk arkadaşı Lee Minho ile karşılaşır.