20

368 32 24
                                    

Gözlerimi açtığımda üstümdeki bedeni yanıma itmeye çalıştım.

"GÜNAYDINN."

"Çekil."

Minho ayağa kalktığında çok enerjik duruyordu. Minho'nun sabah insanı olduğunu öğrenmiştim bu evde kalma meselesinde.

Minho yan odamda kalıyordu. Yani misafir odasında. Karşı odamızda da annemin odası vardı. Aşağı katta da salon mutfak falan vardı. Evin düzeni öyleydi işte.

Yataktan kalktığımda odamdan çıktım ve tuvalete elimi yüzümü yıkamaya gittim. Minho da beni takip ediyordu.

"Annenin galiba misafiri var. Aşağıdan sesler geliyordu."

Yüzümü yıkadıktan sonra havluyla kuruladım.

"O zaman pijamanı değiştir aşağı inmeden önce."

Dedim diş fırçamı elime aldığımda. Minho yanımda gidip odasına girdi. Ben de dişimi fırçaladıktan sonra çıktım tuvaletten. Odama gittim ve kıyafetimi değiştirdim. Odadan çıktığımda Minho da çıkmıştı. Minho ile beraber merdivenlerden inmeye başladık.

"Minho okul başlayınca ne yapıcaksın?"

"O zamana kadar eve geri dönerim."

"Annenle hiç konuştun mu?"

"Hayır."

Aşağı indiğimizde salondaki görüntüyle duraksadık. Minho'nun annesi gelmişti. Annesi ayağa kalkınca ikimiz de yanlarına gittik. Ben annesine selam verdim.

"Hoşgeldiniz."

"Hoşbuldum."

Kadın bana soğuk davranıyordu. Çocuğunu ise yok sayıyordu.

"Neden buradasın?"

Diye sordu Minho.

"Seni almak için."

"Pişman mı oldun yoksa?"

"Hayır. Çamaşırlar yıkandı da. Asacak biri yok."

"Sen?"

"Ben yeni oje sürdüm."

Minho annesine anlamsız bir bakış attı.

"Geri dönmüyorum."

"Tamam bugün ben çamaşırları asarım. O zaman döner misin?"

"Döner değil kebap."

Dedim kendi kendime ve gülmeye başladım. Ay bugün çok şakamatiğim. Ben kendi şakama gülerken herkes bana bakıyordu. Baksınlar napıyım.

"Şimdi neden istemediğimi anladın mı?"

Dedi annesi Minho'ya. Minho bir şey diyemeyeceğince ben devreye girdim.

"Ya anneciğim neden beni istemiyorsunuz?"

Dedim şakasına. Of ne kadar iyiyim.

"Erkeksin."

Durdum bir süre.

"Çok mu belli oluyor?"

Annem bana baktı.

"Biraz."

"Saçımı da uzatmıştım oysa."

"Kıza da benziyorsun aslında-"

"Yeter! Minho gel şu eve!"

Annem bu sefer Minho'nun annesiyle konuşmaya başlamıştı. Ay bunlar da bizim yüzümüzden kavga etmeye başlayacak.

Kafe|| hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin