part 5

696 16 0
                                    

Haza is értem.

-- KEVIN!!! HOL VAGY!?
-- Szia!
-- Szia spacc. Kevin?
-- Kevinék vásárolni vannak én maradtam itthon egyedul vagyis már nem egyedül vagyok.
-- hát azt látom.
-- mit csinaljunk meg nem jönnek?
-- hát én be pakolok.
--segíthetek?
-- hát... na jó. Igen!.
-- Ez Az!
Kiáltott fel hangosan. Meg fogtam puha kezét és fél mentünk.
-- nézd ezeket vettem! Szépek?
-- Igen.
Pirosodott el.
-- A pólókkal kezdjük. A fekete az kelleni fog. A barna is! A fehér is!.
-- oké hölgyem!
Nevette el magát ahogy én is. Lassan Kevinék is haza értek.
-- HUGI!! ITTHON VAGYUNK!!!
-- JO BATYUSS!!!
Fel jött hozzánk Kevin.
-- Huha. Bocsanat hogy megzavartalak titeket. Kacsintott es le ment.
-- mi a? Bocsi hogy ilyen Kevin.
-- Semmi baj. Meg szoktam regota baratok vagyunk , hidd el engem nem zavar.
-- omm. Hát oké..

☆☆ pár nap után ☆☆

Lassan el is indultunk a Balatonra, megmondva kicsit fura erzeseim voltak, de az most mindegy. Egy kocsiba ultem spaccal kettesben Kevinek más kocsival mentek. Igen, volt egy sofőrünk aki el vitt minket a Balatonra,  direkt úgy csinálták Kevinék a helyet hogy Spaccal mi ketten egy kocsiba legyunk.

-- min gondolkodz enyire?
-- ohhm semmin.
-- figyelj nekem el mondhatod én nem arulom el senkinek, bennem megbizhatsz de ha nem akarsz nem baj.
-- nem szeretném el mondani ha nem baj, de meg bízok benned.
-- én hiszek neked.  Súgta bele a fülembe mély hangjával ki rázott a hideg , mély hangja kellemes lágy mégis valahogy más érzések voltak bennem megint.
- Viki!?
-- Igen!?? Valamit csináltam!?
-- nem nem. Nyugi. Ezen a videon te vagy???

-- nemm dehogy! Az Billie Eilish!!
-- pedig nagyon hasonlítol rá!
-- nem is! Még a hangunk se egyezik.
-- énekelj.
-- dehogy is!! Nem!!
-- hej!! Ne veszekedjetsk ott hátul! Fel húzom az ablakot és úgy szerelmes párocska!. Szólt hátra a sofőr.
-- Nem! Mi nem vagyunk szerelmesek!! Utáljuk egymást!
-- ohm. Spacc szeme könybe esett, az ablak felé fordult és azt mondta...
-- én nem utállak..
Én erre persze nem tudtam mondani semmit. Én is az ablak felé fordultam és néztem ki, zenét halgatva.

☆☆ Spacc szemszöge ☆☆

Tényleg utál??? Vagy csak dirket mondta?... na jó rá irok brunora...
-- szia bruno.....
-- csaoo mi tortent? Soha nem szoktal sziaval koszonni! Na kondjad mi a baj.
-- azt mondta viki a sofornek hogy utaljuk egymast... én nem utálom. De lehet ő engem igen..
-- naaa biztos nem komolyan értette. Még nem ismeritek egymást biztos majd jól ki jöttök.
-- remélem.
-- a következő pihenő 2 orara van tolunk akkor majd meg állunk jó?
-- jó.
-- na mentem.
-- jojo.
Lehet utal? Vagy nem utal?? Ahjj.... nem tudom... szerintem viki se tudna meg mondani nem?... majd bruno megmondja.... a gondolataim egyre rosszabbak....

☆☆ viki szemszoge ☆☆

Lassan el aludtam a zenére.. furcsa álmom volt. Spaccal volt egy almom... egy koncerten voltam amin spacc mindig csak rám nézett.  Alig voltak a koncerten. De a játékoknál- shoppoknál sokan voltak, de a szinpadnál alig voltak épp hogy pár ember volt. Aztán fel ébredtem arra hogy spacc ébreszt.
-- hejj. Viki. Pihenőnél vagyunk. Ki szálsz a kocsibol vagy maradsz?
-- bocsi de én most maradok ha nem baj..
-- nem baj.
Spacc ki is szált a kocsibol én mély gondolkodásokba kezdtembele... valyon spacc aludt? Vajon spacc is ezt álmodta amit én? Nem tudtam a válaszokat.. egyre több volt a kérdés.  Emlékszem az előtti nap mielőtt indultunk az álmom megint fura volt..
Egy suliban járszódott mint a fantom. Bruno lett az új ének tanárunk spacc is be csatlakozott.. Brunot és spaccot el kezdtek kergetni a kicsik a sok aláírásért de ők pont időben el tudtak bujni. Mindenki ki ment a teremből csak én nem. Oda mentem hozzájuk ahol rejtőztek és meg koszönték hogy nem köptem be őket hogy ott vannak és el kezdtünk ölelkezni Brunoval aztán Spaccal. Aztán el mentek.  Tesi volt és spacc az udvaron kint szajtozott én pedig oda mentem.  El kezdett futni én pedig utana. Aztán Brunonak találtam magam hogy Sárával az iskolában beszél. Én meg probaltam kémkedni de mindig észre vettek. Aztán azon kaptam magam hogy a baratnommel vizben vagyunk egy egy pedo.. meg akarja.. és én le pocsoltam vizzel baratnom el rohant és engem tamadott be futottam a házba ahol Bruno és Sára volt én kiabáltam hogy Sára Bruno segítség bántani akarnak!. Aztán gyorsan ki léptek az alytón és Bruno el kezdet veszekedni a pedo.. férfivel. Ott annyi volt az álmom. Nagyon fura volt.
Elő jött a fantom az nap a gondolatomba hogy amikor spacc éneklni hogy " 40 éjjel 40 napja velem álmodik és lassan ő is ráébred ez már nem változik " az teljesen olyan volt az a 2 álmom. Azt hittem ők lesznek a fantomjaim. És pont a fantombol az a suli. És amikor almodtam pont a suliba volt. Aztán a koncertes az olyan volt mint ha egy álom lenne. Pedig az is volt. Nagyon furcsa.

hátmasszázs I. ✔️Where stories live. Discover now