Haza is értem. Gyorsan el dugtam a szobámban az ajándékokat. A szekrényembe nem tettem. Az ágy alá tettem a Brunoét, Bruno nem néz be az ágy alá, viszont Viki amikor takarít( felmos, sepreget) akkor alá szokott nézni. Pár perc mulva be jött az ajtón a Bruno.
-- csaa.
-- csa.
-- na mi volt maricssal?
-- haat. Voltunk vásárolgatni.
-- mi? Vásárolgatni? Vágtam közbe nevetve.
--igen. Vettem magamnak cipőt meg cuccokat születésnapom alkalámbol.
-- jaa, már értem.
-- láttalak téged a parfüm boltba. Direkt nem mentem oda.
-- Vikinek vettem parfümöt.
-- fiús parfümöt Spacc?
-- azt magmnak vettem. Új parfüm.
-- meg mutatod.
-- oootttt hagytam Milonál.
-- ja értem. Na m1 én megyek.
-- jó.
Ezutan gyorsan rá írtam a milora hogy mi történt és ha beszél vele akkor mondja azt hogy nála hagytam.Időugrás..
Lassam el indultam Vikiért a korházba. Persze nem én vezettem hanem a sofőr. Amikor oda értünk akkor én már indultam is a kórház bejáratához.
☆☆Viki szemszöge☆☆
-- anya most el köszönök mert itt az ovos.
-- okés kincsem. Vigyázz magadra Sziaa.
-- Sziaa.-- bocsánat hogy meg zavartam a beszélgetésüket.
-- nem zavart meg, pont hogy időben jött, nagyon sokat tud beszélni anyám és kicsit fárasztó is.
-- mostmár haza mehet. Jöjjön a kezelőbe. Ki vesszük a kezéből az infúziós tűt.
-- okes. Köszönöm.
Ki is vették a kezemből. Utána pedig gyorsan fel öltöztem és össze szedtem a cuccaimat. Amikor meg láttam ki lép be az ajtón le fagytam.
-- Szia. Mosolygott rám.
-- Szí.. Szia. Pirosodtam el. Heejj eddig ezt nem csináltam.
-- gyere szabaduljunk ki minél hamarabb ebből a korházbol.
-- megyek.
-- nehéz? Hozzam én?
-- nem . Elbírom. De azért köszi.
Pár perc mulva jött is a nővér a papírral amit alá kellett írnom. Amint alá írtam oda adták nekem és ki mehettünk.
-- köszi hogy jöttél értem.
-- Alap. Mosolygott rám.Be száltunk a kocsiba és beszélgetni keztünk. Nevetgéltünk. Pletykáltunk, amit még soha nem csináltunk. Nagyon fura voltam magamnak spacc előtt. Soha de soha nem csináltam azt hogy dadogok. Nem baj, lehet hogy csak azért mert meglepődtem. A kocsiban nagyon sokszor el pirultam amikor nevettem, akkor el takartam az arcom. Hazáig kicsit hosszú volt az idő. Így el aludtam a kocsiban.
Pár óra múlva arra keltem hogy spaccal egy ágyban fekszem. Nagyon meg ijedtem hogy mi történt. Láttam hogy az én szobámban vagyunk. Spacc pedig mellettem aludt. Kicsit meg lepett q dolog hogy Spacc mellettem alszik. Valahogyan ki bujtam Spacc melől és meg láttam hogy Bruno az ajtóból néz.
--huha. Itt valami lehetett.
-- haha. Nagyon vicces. Amúgyis kutyuska neked nem a barátnöddel kellene lenned?
-- még csak alakulóban van.
-- jaajj értem, kiskutyus.
-- mi van kis cicca?
-- semmi minden jó. Nevettem el magamat.
-- amúgy csak szólok hogy éjfél 3óra van. Nehogy félj.
-- én nem félek. De talán a kis kutyus igen.
-- én öregebb vagyok nálad, szvl nem félek, de te fiatal félhetsz.
-- csak 3nappal vagy idősebb, és ha még tehetném most legszivesebben meg pofoználak de mivel Kevinnek a haverja vagy nem teszem.
--meg engedem neked. Gyere üss meg.
-- om.
-- nem akarsz megütni mi?
-- nem...
-- gondoltam. Mosolygott egyet és magához ölelt.
-- ezt miért kaptam?
-- csak úgy.
-- egy lány soha nem kap semmit csak úgy, és egy fiú se.
-- azért hogy ne érezd magad rosszul kiscica. Nevette el magát.
-- gyere menjünk le a nappaliba, hagy aludjon Spacc, gondolom ki merült.
-- jo menjünk.Le mentünk a nappaliba filmeztünk, játszottunk és végül be aludtunk a kanapén.
YOU ARE READING
hátmasszázs I. ✔️
RomanceElkezdve: 2023. Július 10. Befejezve: 2023. Szeptember 22. Főszereplők: Kövesi Viktoria Tóth László Tamás Szereplők: KKevin Kövesi Viktória Spacc ( Tóth László Tamás) Bruno (Pető Bruno) Ekhoe T.danny (Telegdy Dániel) És még többen lesznek....