part 24

296 10 0
                                    

El mentünk a boltba össze vásároltunk mindent. Cipőt., ruhát, táskát és persze kaját és piát. Haza indultunk hatalmas nagy megkönnyebbülés volt rajtam hogy Brunoval beszélgettem. Nem barátként tekintek rá olyan mint ha a legjobb barátom lenne, de alig  ismerem. Tudok pár dolgot róla de olyan sokat nem.
-- Bruno.
--mond
--melyik a kedvenc színed?
-- fehér piros kék fekete.
-- kedvenc cipő márka?
-- Jorden asszem sok van.
-- kedvenc kaja?
-- steek.
-- kajak?
-- ahaa. De amúgy mi ez a sok kérdezősködés?
-- semmi.
-- jo? Fura vagy.
-- ja. Nem tudtam lehet fura vagyok lehet nem. Vagy csak meg akartam tudni rólad pár dolgot hogy jobban megismerjelek.
Erre nem mondott semmit. Nagy csend volt a kocsiba. Mivel Kevin vezetett ezért szóltam neki hogy...
-- Kevin. Ki tudnál rakni Barbiék?
-- igen. Lassan haza érünk szvl még előtte be doblak akk Barbihoz.
-- jojo koszz.
-- Alap testvereem.
Ki is rakott Barbinál én pedig gyorsan fel hívtam Barbit.

----hívás-----
- Sziaa Barbii otthon vagy?
- igen miért?
- azért mert itt vagyok a házatok előtt.
-- jaa akkor megyek.
-- jojooo.

--- hívás vége -----

Ki is jött be mentünk filmeztünk pletykáltunk és el mondtam neki hogy mi történt velem az elmúlt időben. Úgy gondoltuk tartunk egy pizsama partit ezért át hívtuk a csajokat. Lucát(Mihályfi), Sára, Fanni(Halastyák), Andi.

Sok csokit ki raktunk édességeket innivalókat. Úgy gondoltuk hogy a trambulinban alszunk kint. Meg csináltuk sok pokrócot raktunk ki sok takarót párnát kb a fél ház kint volt.

hátmasszázs I. ✔️Where stories live. Discover now