part 41

244 12 0
                                    

Bruno?... igen.. Bruno volt az... nem tudom miért jött vagy hogy mi okbol mosolygott szomorúan de nagyon de nagyon meglepődtem.
-- Szia... csukta be az ajtót, és le ült mellém.
-- Szia..
-- figyelj.. miért nem mondtad el hogy együtt vannak?..
-- nem akartam hogy a Bruno X Spaccnak vége legyen..
-- a Bruno X Spaccnak nem lesz vége sose, spaccal elválaszthatatlanok vagyunk, és már meg beszéltem spaccal az ügyet. Igen Fanni volt a hunyó, a hírnévért és a pénzért használt ki engem... már majdnem sírt Bruno.
-- figyelj! Ne törődj az ilyenekkel! Nem érdemelt meg téged, jobb vagy nála!
-- köszönöm...
-- nem alszol itt?
-- hmm. Ha én aludhatok a te helyeden.
-- ne marr, jó legyen.
-- nézzünk filmet?
-- aha
-- hmmmmm. Gondolkodott erősen Bruno és végül ki találta mit nézzünk.
-- sztm legyen valami horror. Én az Apáca 2 - re gondoltam. Mondta Bruno.
-- jo legyen.

El kezdtük nézni, én nagyon féltem az olyanoktol ezért hozzá bújtam. Igen nem szép amit csinálok, nem rég tudta meg hogy meg csalták aztán most oda bújok hozzá? Viki! Szedd már össze magad!!
Egyre jobban féltem és egyre jobban bújtam oda hozzá.
-- látom ez túl félelmetes neked.
-- neeem nem igaz. Mondtam remegő hangon.
-- hmmmmm.
-- hmmmmm. Hmm -ögtünk mind a ketten és nevettünk.
Lassan el aludtunk, másnap arra keltünk hogy.....

hátmasszázs I. ✔️Where stories live. Discover now