part 35

263 9 0
                                    

Meg beszéltük spaccal,kevinnel,Danival,manuval és még sok mindenkivel hogy csinálunk egy meglepetés partit Brunonak, azt beszéltük hogy én le foglalom Brunot amíg ők meg csinálják, ha kész lesznek mi haza indulunk addig ők el bujnak.
-- Bruno!! Gyere cssaaaak!!! Üvöltöttem fel neki a szobába.
-- Naaaa??? Miaz???
-- El viszlek valahova.
-- miért?
-- azért mert születésnapod van és hát na, támadt egy ötletem hogy ki is mozdulhatnánk.
-- hát jó, és hova is megyünk?
-- valahova, meglepetés.
-- jo legyen.
Elsőnek úgy gondoltam hogy el viszem moziba, a Barbie-re, tudom nem fius de hát na meg kell egyszer néznie.
-- én vezetek!! Jelentette ki Bruno.
-- nem! Én. Én tudom hogy hova megyünk!
-- és ha mondanád nekem merre menyek?
-- nem!
-- joooo naaa.
-- kíváncsiska. Mosolyogtam rá.
Lassan oda is értünk a mozihoz én már nagyon vártam hogy mi lesz a reakciója.
-- ez a mozi?
--ühmm. Bolintottam egyet.
-- milyen film?
-- Barbie, ugye nem baj?
-- nemm. Meg akartam nézni.
-- jaa, akkor jó, nehogy úgy nézd meg hogy már láttad. Nevettem.
-- hát igen.
Be is mentünk a terembe el foglaltuk a helyünket és lassan el is kezdődött a film.

Vége lett a filmnek sztm nagyon de nagyon jó lett a film, nekem tetszett.
-- sztm nagyon jó volt a film.
-- szerintem is, és most hova viszel kövesi Viktória?
-- most? Hmmm, az még titok. Mosolyogtam rá.
-- fhhuuu te lánnyyy, nem szeretem a titkokat amikor nem mondják el!
-- akkor vedd úgy hogy meglepi.
-- mond már el.
-- jo naa. Eszünk valamit?.
-- igen, kicsit éhes lettem, a popcorn nem volt elég. Mosolygott rám.
-- most le húzhatsz engem mert születésnapod van, és amúgy is én fizetek nem hagyom hogy te fizess.
-- jojo, de ez az ebéd most egy randi?
-- neemm, csak be ülünk valahova enni!
-- ja okees.

---üzenet------

Jöhettek!!

Okes!! Megyünk! Kb ilyen 20 perc otthon vagyunk!!

Jojo siessetek!!

Jojo!

---üzenet vége----

-- Bruno
-- na?
-- amit ki néztem étterem az zárva.
-- akkor menyünk másikba.
-- hátt. Sztm menyünk inkább haza oszt ott valamit eszünk.
-- jo. Forgatta meg a szemét.
-- baj?
-- nem.
-- hát jó.
A kocsiban teljes csend volt 20 percen keresztül.

Haza érkeztünk és írtam Spaccnak hogy itt vagyunk az ajtóban.
-- nyisd ki az ajtót. Mondtam neki mosolyogva.
-- jó?

Mindenki: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!!
Bruno meg ilyedve hátra ugrott, és mosolygott egyet.

-- köszönöm.

Ezután ünnepeltünk és HB volt. Nagyon jól éreztük magunkat. Mindenki részeg volt, vagyis én nem meg barátnőm Barbi. Bruno barátnője Rikker Fanni ott volt, vele is beszélgettem. Egészen jól telt az este.

Másnap reggel

Reggel mindenki fejfájásra kelt, még én is. Össze takarítottunk aztán csináltam reggelit, a reggeli amerikai palacsinta volt. Ezután mindenki haza ment,  spaccot és Rikker Fannit nem találtam sehol. Csók hangokat hallottam a fürdőböl ezért oda mentem, na igen, ki találhattátok hogy Spacc és Rikker Fanni csókolóztak. A szívem akkor ki hagyott egy dobbanást és a szemem könyezet. Gyorsan le videoztam egy részt a csókbol és gyorsan a szobámba rohantam. Tudtam hogyha el mondom Brunonak nem fog nekem hinni ezért kellett a video,  de azt is tudtam hogyha el mondom akkor vége a szerelmüknek és össze tör a szívve. Úgy döntöttem hogy ameddig bírom magamban tartani a titkot addig örzöm Bruno előtt, és mások előtt. Nagyon de nagyon fájt amit láttam de ezt is fel kell dolgoznom, ez volt a sors,  egyszer minden eljön.

hátmasszázs I. ✔️Where stories live. Discover now