part 22

297 10 0
                                    

☆☆Manu szemszöge☆☆

Mikor le jöttem a színpadrol az fogadott hogy Spacc el mondta ami történt. Haza siettem hogy ne csináljon magával semmit remélhetőleg nem olyan hogy vágdossa magát.

Haza értem.
-- Viki!! Itt vagy!?
-- nem egy másik bolygón.
Szólt vissza hallottam a hangján hogy sírt.
-- Szia. Miért sírtál?
-- azért mert véletlenül el mondtam spaccnak hogy szeretem.... és ha ő nem szeret..... ha már nem tart barátnak sem?...
-- na nyugi. Nyugtattam le.
-- ugye Kevin nem tud semmiről?
-- nem tud semmiről. Na de most figyelj ide. Nem tudom mit érez Spacc de ilyen kedves és csinos lányt ki nem tudná szeretni?. Figyelj ha azt akarod hogy maradjatok továbra is barátok akkor beszélj vele és szívd vissza amit mondtál.
-- hogy? Vágott közbe.
-- úgy hogy pl azt mondod hogy nem konolyan értetted a dolgot.
-- jo... köszönöm.
-- de ha szeretnéd megtudni hogy mit érez irántad akkor mond el neki mit érzel és hátha ő is visszonozza. Melyiket választod?
-- egyenlőre a barátot.  Nem ismerjük egymást annyira. Csak pár hete ismerkedtünk meg..
-- na gyere!!! Azzal a mondattal fel kaptam a hátamra és végig futottam vele az egész házon.
-- engedj el!!!!
-- Ahogy te akarod. Dobtam le az agyrá.
-- fhhu teee.
-- miaz? Talán nem szabad a kisasszonyt fel venni a hátamra?.
-- ki tudja. Válaszolt vissza.  Na gyere. Öleltem meg jó szorosan.

☆☆Viki szemszöge☆☆

-- köszönöm. Mondtam.

Ölelkezdtünk egy darabig  utána pedig én itthon maradtam Manu pedig vissza ment a fiukhoz. Kicsit jobban éreztem magam de amikor ki mondtam hogy szeretem spaccot akkor nagyot dobbant a szívem és a gondolatom ez volt: ó Viki ezt is el cseszted mint a többit!!

hátmasszázs I. ✔️Where stories live. Discover now