9

250 32 24
                                    

-Jung Wooyoung seninle tekrar karşılaşıcağımızı söylemiştim. Öyle değil mi ? yaptığın şerefsizliklerden sonra ortadan kaybolucağımı mı sandın ? piç zorba herif seni !

Genç çocuğun söylediklerinden sonra San ve arkadaşları Wooyoung'a şaşkınlıkla bakmaya başlamışlardı. San'a jeton düşmüştü. Çocuğun söylediklerinden sonra arkadaşlarının tahmin ettiği gibi bir zorba olabilir mi diye düşünmeye başlamıştı. aklı karıştırmıştı. Artık bu olaydan sonra daha da nasıl güveneceğini düşünüyordu.

Wooyoung kekelemeye başlamıştı.

"Y-yemin ederim y-yemin ederim ben kötü biri değilim yemin ederim ben hiç bir şeyi bilerek yapmadım!"

Wooyoung hıçkıra hıçkıra ağlayarak söylemişti
Ve araya Hongjoong girmişti

"Ne diyorsun sen? Ne saçmalıyorsun? Benim arkadaşım zorba falan değil!

-Lise de yaptıklarını bile bile mi bunları söylüyorsun! O iğrenç biri! Ondan nefret ediyorum! Yılllar sonra karşılabiliceğimizi düşünmezdim ama karşılaştık ve artık ipler benim elimde şimdi hayatını ben mahvedicem!

Wooyoung hala yalvarmaya devam ediyordu. Nefes nefese açıklama yapmaya çalışıyordu.

"Yemin ediyorum ben kötü biri değilim !nolur beni bağışla ben gerçekten hiç bir şeyi bilerek yapmadım!yalvarırım beni dinle zaten yıllarca bunula ilgili vican azabı çektim! kendimden nefret ettim! ama gerçekten benim hiç bir suçum yok nolur inan bana!"

Wooyoung gözyaşları içinde genç çocuğa bağırarak yalvarmaya devam ediyordu ama ne yazık ki nafileydi çocuğun öfkeden gözleri dönmüştü. sinirle Wooyoung'un yakasından tutup ona bağırmaya başlamıştı.

- Neyi bilerek yapmadın lan! Cinsel yönelimim yüzünden beni zorbaladın! Sen iğrenç birisin Jung Wooyoung ! Biliyor musun mide bulandırıcısın hiç bir şeyi hak etmiyorsun! Canın cehenneme!

Genç çocuk gözyaşları içinde Wooyoung'a küfürler ediyordu.
Wooyoung genç çocuğun söylediklerine dayanamayıp baygınlık geçirmeye başlamıştı.
Çünkü panik atağı vardı ve şu an illaçları yanında değildi
Wooyoung boğulur şekildeydi öksükrükleri durmuyordu ve nefessiz kalmaya başlamıştı.
San genç çocuğu ittirip Wooyoung'un vücudunu kendine çekmişti masadan bulduğu şişede ki soğuk suyu yüzüne vurup Wooyoung'u sakinleşlirmeye çalışıyordu.
O sırada Wooyoung hala yalvarmaya ve ağlamaya devam ediyordu.

"Yemin ederim ben bilerek yapmadım. Tanrı belamı versin ki hiç bir şey bilerek değildi! Zorunda bırakıldım yemin ederim zorunda bırakıldım."

San araya girmişti.

"Tamam sakin ol nefes al Wooyoung Mingi çabuk ambulansı ara! Sakinleş hey bana bak sakin ol tamam her şeyi çözücez sakin ol."

San ellerini Wooyoung'un yüzüne yerleştirip onunsakinleştirmeye çalışıyordu. O sırada görevliler genç çocuğu oradan uzaklaştırmıştı.

Wooyoung nefes almaya çalışarak San'ın kolunu tutuyordu.

"San yemin ederim ben kötü biri değilim ben zorba biri değilim her şeyi anlatıcam yalvarırım bana inan benden nefret etme nolursun ben sana yaşattıklarını yaşatanlardan biri değilim yemin ederim"

kurban verenee  •woosan•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin