:)

167 24 19
                                    

Bu gün bölüm attım! önceki bölüme bakabilirsiniz<33

Ama üzgünüm bu bir bölüm değil 😅  

Size bir şeyden bahsetmek istiyorum. Bunu okuyadabilirsiniz, geçedebilirsiniz çünkü sadece kişisel bir şey.

Benim yazdığım şeylerde sıkça kelebek tabirini görebilirsiniz ve görüyorsunuzda. Eğer aranızda Gece ve Güneş fic'imi okuyan varsa orada şöyle bir tabir vardı, kelebeğe ulaşmak.

Açıkçası ben küçük prens okumadım. Ama oradaki bir cümlede şöyle der,

"Kelebeklerle tanışmak istiyorsam, birkaç tırtıla katlanmayı öğrenmek zorundayım"

Bilmiyorum... bu sözü duyduğumda bana çok anlamlı gelmişti. Ben şu an 12. Sınıfa geçtim. Önümde bir sınav var. Ve sınav harici yapmak istediklerim var. Mesela arkadaşımla birlikte aynı evi tutmak istiyoruz üniversitede.
Eğer güzel bir üni kazanırsam, arkadaşımla aynı eve çıkarsam ve bir de aşık olursam ben kelebeğe ulaşmış olacağım.

Kelebeğe ulaştığımda da bi kelebek dövmesi yaptırmak istiyorum. Eğer kelebeğe ulaşıp dövmemi yaptırırsam sizinle bunu buradan paylaşacağım. ki bunu çok istiyorum :)

Neden anlattım bilmiyorum içimden geldi djdkdjdmdkd Bu platformda açıkçası okunmam çokça önemli değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neden anlattım bilmiyorum içimden geldi djdkdjdmdkd Bu platformda açıkçası okunmam çokça önemli değil. Bu demek değilki okumayın! Ben birilerine ulaşınca mutlu oluyorum... Ama aslında asıl amacım içimdekileri dökmek ve kendime kafamı boşaltacağım yeni dünyalar üretmek. 

O zaman şöyle bitireyim... Umarım sizde bir gün kelebeğe ulaşırsınız. Ben şu an hala tırtıllara katlanıyorum...

Bilgilendirme: okullar açılınca bölimlerin gelisinde aksama olabilir ama ben yine bir şekilde yazıcam ve başladığım işi bitiricem bundan şüpheniz olmasın. Eğer fic'imi okuyorsan ve sana dokunabildiysem teşekkür ederim☺

Butterfly // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin