Uzun bir bölüm geldiiii. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
____________"Saçım gerçekten sarı mı olacak?"
"Yah! Güven bana. Sana çok yakışacak"
"Sana güveniyorum"
"Sence bana ne renk yakışır?"
Biraz düşündü ve bana baktı. Saçlarımı karştırıp gülümsedi.
"Mavi"
"Mavi mi?"
"Hmm hmm"
"Tamam o zaman öyle olsun"
Dün akşam yemeğinden sonra Minho ve Jisung gitmişti. Gece de Suzie'nin ısrarları sonucu Hyunjinle yatmışlardı. Bu gün ise biz Hyunjinle saçlarımızı boyatmaya gidiyorduk. Sonrasında Jisung ve Minhoyla piknik yapacaktık.
"Felix"
"Hmm?"
"Ailen, onlar çok iyiler"
"Ah.. onlar gerçekten bir tanedir. Ama Suzie için aynılarını söyleyemiycem. Gecede seni rahat bırakmadı, üzgünüm"
"Ben... Uzun süre sonra evimde gibi hissettim"
"Gerçekten mi?"
"Hatta ilk defa.. ben hiç ailemle birlikte bu kadar neşeli bir akşam yemeği yememiştim. Yada kardeşimle küçük bir yatakta uyumamıştım. Çok sıcak bir ortamdı"
"Klimayı açsaydını..-"
Bana olan delici bakışları cümlemi yarıda kesti...
"Felix senden ayrılıyorum"
"Yah! Şakaydı"
"Ama böyle şaka yapma gözünü sevim ortamın içine ettin"
"Tamam özür dilerim. Ben senin böyle mutlu olmana çok sevindim"
"Bana evini açtığın için teşekkür ederim"
"Seninle olduğum için mutluyum"
"Bende kelebeğim"
Saçıma küçük bir öpücük kondurup geri çekilmişti. Ben de koluna girip ona daha çok sokuldum. Birbirimize sahip olduğumuz için çok şanslıydık.
Bir süre daha yürüdükten sonra kuaförün önüne gelmiştik bile.
"Çok garip hissediyorum Lix. Senelerdir aynı saçlara bakıyorum ve.. bilmiyorum tuhaf olacak"
"Benim için de öyle. Sadece yeni hayata başlangıç gibi düşün. Her şey birlikte daha güzel olacak"
"Senin yanındayken başka hiçbir şey önemli değil"
"Hadi içeri girelim"
Birlikte kuaföre girdik. Burada daha önce bir kez saçımı kestirmiştim. Onun dışında aslında kendim kesiyordum.
Kuaförün yönlendirmesiyle ilk Hyunjin koltuğa oturdu. Ona her şeyin yakışacağını biliyordum. Ne olursa olsun, nasıl görünürse görünsün o özünde benim Hyunjinimdi. Ve bunu bilmek, onu karşılıksız sevmem için bana yeterde artardı.
___________
J"Yah! Felix ben bunu yapamıyorum. Sen nereden öğrendin ki?"
F"Annem öğretmişti. Gel sana yardım edeyim"
Yaptığım çiçekten taçların birini bana, diğerini de kek tıkınan Hyunjin'in kafasına geçirdim.
F"Ver Ji yardım edeyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly // Hyunlix
FanficButterfly serisi...1 Anoreksiya hastalığıya boğuşan Felix, kalmaya başladığı ruh sağlığı hastanesinde, hayatı değişecek kişinin sadece kendisi olmadığını bilmiyordu. ~Birbirimizin elini tutmaya devam ettikçe her şey çok daha güzel olacak kelebek... ...