25.12. 1995:
Lyřina rodina nakonec jela na Vánoce k Siriusovi na Grimmaldovo náměstí. Lyra se těšila. Byla spokojená, že bude se svými přáteli a taky rodinou. Krátura jí okamžitě hned jak přišla odnesl věci do Regulusova pokoje. Lucius a Narcissa s Dracem se usídlili v pokoji, kde ještě spal o prázdninách Ronald. Lyra šla dolů. Byla ráda, že má pokoj pro sebe. Byla spokojená. Tomovi nechal Sirius pokoj vedle Malfoyových. ,,Co tady tak brzy?",ptala se Narcissa, která přišla dolů. ,,Udělat si kávu,"pravila. ,,Krátura to udělá,"přišel skřítek. ,,Vidíš,"řekla Národy se smíchem. ,,Krátura se stará." O ní, její rodiče a bratra se Krátura řádně staral. Narcisse říkal:,,Missy Cissy." ,,Je krásný, když je klid,"řekla dívenka s platinovými vlasy. ,,Stejná slova zlatíčko,"řekla její matka. Vážila si nejvíc toho, že má rodinu. Spokojená a šťastná. ,,A kdy jsem byla vlastně unesená?",zeptala se matky. ,,Bylo to tři měsíce od konce války,"pravila. ,,Den po prvních narozeninách skutečné Potterové." ,,Zlatíčko, věřili jsme, že žiješ." Lyru to dojalo a matku objala. Plakala.
Když přišli ostatní tak se nasnídali a potom se přesunuli ke stromečku. Lyra dostala od mamky červené slavnostní šaty, od taťky červený náhrdelník, od Draca červenou čelenku, od Toma zelené letní šaty, od Hermiony knížku ,,Strastiplné peníze paní Darcyové", od Siriuse čertíka v krabičce, od Remuse čokoládu, od Billa košili, od Charlieho figurku maďarského trnoocasého draka, od George mizící prášek, od Nevilla kaktus, od Lenky figurku strachopuda, od Levandule kouzelnický román, od Parvati další román, od Deana zelený nákrčník, od Seamuse džíny. Spolužáci z Bradavic byli samozřejmě u svých rodin, takže jí poslali balíček. I hadí jí poslali. Daphne fotoalbum, Pansy novou násadu na koště a Theo kožené šaty. Otevřela poslední dárek a to byly náušnice od Freda. Měla je dlouho vyhlídnuté. Když zjistila, že jsou od něj skočila mu kolem krku. ,,Jsem rád, že máš radost,"zašeptal jí do ucha. Lyra se usmála.
ČTEŠ
Lyra Malfoyová- Ztracená dcera za Hailey Potterovou II
FanfictionPokračování Lyra Malfoyová vydávána za Hailey Potterovou. Dívka je v pátém ročníku. Je klid, ředitel Bradavic se stal Severus Snape a Remus Lupin opět nastoupil na post učitele Obrany proti černé magii.