Lyra se radostně probudila. Radovala se a doufala, že tento rok proběhne normálně. Všichni na ni vzhlíželi, když zjistili její pravou identitu. Šla se oblict do koupelny. Hermiona, Parvati a Levandule ještě spaly. Když přišla z koupelny, tak ještě spaly. Na všechny teda použila Augumenti. ,,Lyro ty pako,"kvílela Hermiona. ,,No spaly jste,"řekla její kamarádka. ,,Tak jsem musela. Poté šly na snídani. ,,A jak se jinak cítíš?",zeptala se Hermiona, když se vzpamatovala. ,,Je mi báječně,"řekla. ,,Líp už nic být nemůže."Kývla ke zmijozelskému stolu Dracovi na pozdrav. Letos zde jinak nastoupil profesor Křiklan, když Severus byl teď ředitel a šel i za Zmijozel. Měl totiž hodně ředitelských povinnosti.
,,Co máme první?",zeptala se Levandule. ,,Obranu,"usmála se Lyra. Pro všechny to byl nezvyk, že jí museli říkat Lyro a ne Hailey. A že je Malfoyová ne Potterová.
V učebně Obrany čekali na Remuse. Většina studentů měla radost, že je zpátky. Lyra především. Byl pro ni totiž nejlepší učitel.
Za chvíli vyšel za dveří kabinetu. ,,Tak zdravím děcka,"řekl. ,,Představovat se ani nemusím, protože už se známe." ,,Budeme se připravovat na NKÚ, ale praktická kouzla nepřestaneme cvičit. ,,První si ale něco na úvod zopakujeme,"řekl. ,,Co je to Accio?",zeptal se. Lyra a Hermiona zvedly ruce zároveň. ,,Lyro,"oslovil Remus dívku s platinovými vlasy. ,,Přivolávací kouzlo,"řekla. ,,Tak to předveď,"řekl a ukázal na polštářek. ,,Accio polštářek,"řekla dívenka a měla ho v ruce za chvíli. ,,Skvělý,"usmál se Remus. ,,Deset bodů pro Nebelvír." Poté měli lektvary s Křiklanem. Přiznala si, že jí budou chybět lektvary se Severusem.
Večer jí přišlo plno dopisů:,,Drahá holčičko,
doufáme, že se máš dobře." ,,Věříme, že ano." ,,I Draco." ,,Jinak se těšíme na Vánoce, které spolu konečně strávíme."
,,Tví milující rodiče"Lyra se nad dopisem usmála. Těšila se na první Vánoce s pravou rodinou. Rodiči a bráchou. Nevěděla jestli s nimi pojede i Severus. Doufala jen, že ano. On jí že všeho přece zachránil. Dal jí její pravé rodině, kterou měla celou dobu a ,,svatý" Brumbál by jí kvůli jeho vlastním potřebám o ní připravil.
Poté našla od Siriuse.,,Zdravím štěně,
doufám, že se máš dobře." ,,Taky že se ti líbí opět hodiny s Naměsíčníkem." ,,Jsem jinak rád, že ses díky rodičům uzdravila." ,,Těším se moc na Vánoce." ,, Tvojí rodiče mě pozvali, že je můžu s vámi strávit." ,,Může prý i Náměsíčník.",,Bude určitě veselo, když je takhle spolu strávíme."
SiriusPoté i od dědy Toma
,,Drahá Lyro,"
,,doufám, že se máš v Bradavicích dobře." ,,Jsem si jistý, že ano, když tam není Brumbál." ,,Doufám taky, že tě kvůli tvé pravé identitě nešikanují." ,,Jestli jo, řekni to Severusovi." ,,Jsem si ale jistý, že tví přátelé tě podrží." ,,Jinak strávím s vámi Vánoce." ,,Moc se těším."
,,Děda Tom"Nemohla být víc než spokojená. Začelo to letos báječně, že s rodiči a bratrem šla na nástupiště devět a tři čtvrtě a v červnu tam na ně budou oba čekat. Bylo jí víc než báječně.
ČTEŠ
Lyra Malfoyová- Ztracená dcera za Hailey Potterovou II
Fiksi PenggemarPokračování Lyra Malfoyová vydávána za Hailey Potterovou. Dívka je v pátém ročníku. Je klid, ředitel Bradavic se stal Severus Snape a Remus Lupin opět nastoupil na post učitele Obrany proti černé magii.