Druhý den dívka šla do sovince, aby Hedvika poslala dopis jejím blízkým. Hlavně i Fredovi. Fredovi napsala:
,,Drahý Frede,
,,doufám, že se máš dobře." ,,Chybíš mi." ,,Doufám, ale že se o Vánocích uvidíme." ,,Taky, že vám obchod nekrachuje." ,,Mám tady naštěstí své přátele a taky své nové bratrovi přátelé." ,,Hlavně Daphne a Tracey jsou fajn." ,,Mylila jsem se, že všichni ze Zmijozelu jsou špatní." ,,Každá kolej je něčím dobrá." ,,Kdybych tam byla jsem vlastně se svým bratrem." ,,Musím napsat mamce a taťkovi, jestli se všichni u nás sejdeme o Vánocích." ,,I Sirius s Remusem a taky děda Tom."
,,S pozdravem,"
,,Lyra"Poté to předala Hedvice a řekla:,,Dej to Fredova. Ta souhlasně zahoukala. Pak předala dopisy dalších dvěma sovám.
,,Milý Tome,"
,,doufám, že se máš dobře." ,,Já se mám dobře až na to, že mě tady někdo chybí a není to bez něj ono." ,,Mám tady, ale naštěstí další přátelé." ,,I s přáteli Draca jsem se skamarádila." ,,Chtěla bych, abychom se o Vánocích všichni sešli." ,,U nás doma."
,,S pozdravem,"
,,Lyra"Poté dala ještě další pro rodiče:
,,Ahoj mami, tati,"
,,doufam, že je u vás všechno v pořádku." ,,Velmi se těším až budeme o Vánocích všichni spolu." ,,S Weasleyovými, dědou Tomem a Siriusem a taky Remusem."
,,Velmi se na vás těším."
,,S pozdravem,"
,,Lyra"Pak ještě poslední pro Siriuse a Remuse.
,,Milý Siriusi, Remusi,"
,,doufám, že je u vás všechno v pořádku." ,,Chtěla bych abysme všichni strávili Vánoce spolu." ,,A aby to bylo u nás." ,,I děda Tom a Weasleyovi."
,,S pozdravem,"
,,Lyra"Pak kráčela do hradu a poté směrem na nádvoří.
,,Kde jsi byla?",ptala se Daphne. ,,Psala jsem Fredovi a naším a taky Tomovi.",, A Siriusovi s Remusem."
,,Přemýšlíš o Fredovi?",zeptala se Tracey. Lyra kývla.
,,Určitě budou s těmi Vánocemi souhlasit,"řekla Hermiona.
,,Doufám,"pravila Lyra.
ČTEŠ
Lyra Malfoyová- Ztracená dcera za Hailey Potterovou II
FanfictionPokračování Lyra Malfoyová vydávána za Hailey Potterovou. Dívka je v pátém ročníku. Je klid, ředitel Bradavic se stal Severus Snape a Remus Lupin opět nastoupil na post učitele Obrany proti černé magii.