3.1. 1996:
Dnes bylo kvůli Weasleyovým rušno. Lyra zabalila svůj kufr. ,,Krátura to dá Missy Lyře dolů,"řekl skřítek. Lyra se vydala teda dolů. Před domem se všichni přemístili na nádraží a prošli sloupem. Objala rodiče a Toma. Narcissa jí řekla:,,O letních prázdninách se uvidíme." ,,Uč se na NKÚ, ale i odpočívej. " ,,Hlavně nedělej žádný průšvihy. Dívka pak vešla do kupé, kde už seděli dvojčata Weasleyovi, Remus, Draco a Hermiona. Taky tam byli Thephne a Blansy. ,,Poprvé kdy se těším na letní prázdniny,"řekla. ,,Chápu ségra,"pravil její bratr. ,,Budou už čekat mamka s taťkou na nás oba." Lyra se usmála. Půjdou se i podívat na Potter manor, který zdědila podle skřetů. S rodiči se dohodli, že ten dům bude jejich letní byt. ,,Cítím se jako blázen,"řekla. ,,Nejsi blázen,"řekl jí Fred. ,,A vůbec si tak neříkej." ,,Jsi mnohem víc než si kdo o tobě myslel." Lyra se usmála. Nenápadně se opřela o jeho rameno. Cítila jak jí tluče srdce. Srdce jí říkalo, že má k Fredovi city. Vůbec by to do sebe neřekla. Jako Hayley Potterová si říkala, že má k němu city od třetího ročníku. Teď to ale byla Lyra Malfoyová a srdce jí povzbuzovalo. Usnula Fredovi v klíně. ,,Vstávat,"budil jí o dvě hodiny později. ,,Co?",zeptala se. ,,Musíš se převlíct do hábitu,"řekl jí. ,,Brzy budeme v Prasinkách,"pravil zase Remus. Viděla George jak se kulišácky usmál. Lyra se též usmála a šla se převlíct na záchod. Když jeli kočáry jela s Fredem, Georgem, Leem a Herminou. ,,Doufám, že se přijdete o prázdninách podívat na letní byt,"řekla přátelům po cestě. ,,Určitě přijdeme,"řekl Fred a spiklenecky na ni mrkl. Když usedli ke stolu tak Severus řekl proslov a tím přivítal všechny. Lyra šla na pokoj než přišly holky a četla si. Předtím se ještě umyla. Po nějaké chvíli se zachumlala do peřin a po chvilce usnula.
ČTEŠ
Lyra Malfoyová- Ztracená dcera za Hailey Potterovou II
Fiksi PenggemarPokračování Lyra Malfoyová vydávána za Hailey Potterovou. Dívka je v pátém ročníku. Je klid, ředitel Bradavic se stal Severus Snape a Remus Lupin opět nastoupil na post učitele Obrany proti černé magii.