22| yıldızlı toka

449 58 26
                                    

jimin:

taehyung

acil odaya gel hemenn

taehyung:

odadayım zaten

asıl sen neredesin

jimin:

markete gitmiştim geliyorum şimdi

taehyung:

madem odada değilsin niye beni odaya çağırıyorsun

jimin:

çünkü odaya geliyorum??

taehyung:

gel o zaman bekliyorum

jimin:

dur şimdi söyleyeyim o kadar beklemeye gerek yok

final notum açıklandı

taehyung:

baktın mı sonucuna

jimin:

evett

beklediğimden çok çok yüksek almışım

taehyung:

bir haftadır sınavım çok kötü diye uyuyamıyordun bile, kafanda çok büyüttüğünün kanıtı

jimin:

o kadar içim rahatladı ki

yarın uçağa gönül rahatlığıyla binebiliriz artık 😌

taehyung:

notun düşük gelse de sorun olmayacaktı bunu konuşmuştuk

jimin:

ya en azından babamdan her gün telefon almadan tatil yapabileceğim

yoksa konuştuğun onnnca şey boşuna değildi

jimin, taehyung'un onun mesajına görüldü atması ile bir süre telefona bakmıştı. yanlış bir şey mi söylemişti kestiremiyordu. 

yurda girdiğinde hissettiği merakla hızlıca odaya çıkmıştı. kapıyı açtığında odada kimseyi görememişti. su sesini duyması ile bakışlarını banyo kapısını çevirmişti, kapı açıktı. jimin biraz meraklanarak banyoya yönelmişti. taehyung odada yalnız olduğu için kapıyı açık bırakmış olabilirdi ya da başka bir şey olmuştu.

jimin kapı açık olsa da içeri bakmak yerine kapıyı tıklatmıştı. bunun üzerine su sesi kesilmiş kapı daha çok aralanarak taehyung dışarı çıkmıştı.

jimin onun kolunu tuttuğunu görünce bakışlarını oraya çevirmişti. taehyung'un kolunda kan akıtan bir kesik gördüğünde telaşla taehyung'un kolunu tutmuştu. "ne oldu sana taehyung, elini çek yaranın derinliğini kontrol edeyim."

taehyung sızlayan kolundan elini çekmiş jimin'in bakmasına izin vermişti. "kargo kutusunu bıçakla açarken bıçak elimden kaydı, çok acımıyor ama."

"nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirsin?" derken jimin taehyung'u odaya çekip yatağa oturtmuştu.

"seninle mesajlaşıyorduk dikkatim dağıldı yani."  taehyung ciddiyetle onun kolunu inceleyen jimin'e bakarken dudakları kıvrılmış abartı bir oyunculukla elini kalbine götürüp "yaşayacak mıyım doktor bey?" demişti.

my weird roommate || vmin ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin