Aviastra, düşüncelerimi yakalayarak "Wilfried, senin içinde büyük bir potansiyel var. Bu gezegende kazanacağın güçleri ve bilgileri kullanarak Dünya'ya geri dönebilir, tüm insanlığa rehberlik edebilirsin. Ancak, bu yolculuk kolay olmayacak. Senin içindeki gücü keşfetmek ve kontrol etmek için zaman ve çaba gerekecek." dedi.
Gözlerim kararlılıkla parladı. İçimdeki bu yeni misyonu kabul ediyordum ve en iyi şekilde yerine getirmek için hazırdım. "Ne yapmalıyım? Nasıl başlamalıyım?" diye sordum.
Aviastra'nın tüyleri hafifçe titredi ve ciddiyetle "Öncelikle, bu gezegende seni bekleyen özel bir eğitim programı var. Işığın ve gölgenin dansını öğrenmeli, enerjileri yönlendirebilmeyi öğrenmelisin. Aynı zamanda doğanın kalbini dinlemeyi, bitkilerin ve yaratıkların dilini anlamayı öğreneceksin. Bu, senin içindeki gücü uyandırmak için ilk adımdır." diye yanıtladı.
Her bir kelimeyle birlikte, içimde bir umut ve kararlılık duygusu büyüyordu. "Bu eğitim ne kadar sürecek?" diye sordum.
Aviastra, "Herkesin öğrenme hızı farklıdır, ancak sen istekli olduğun sürece seni yönlendireceğim. Bu eğitim sürecinde sabırlı olmalı ve kendine güvenmeyi öğrenmelisin." dedi.
Bu sözlerle, kendimi bu yeni misyona adadım. Dünyanın lideri olma potansiyelini keşfetmek ve tüm kötülükleri önlemek için hazırdım. "Yola çıkmaya hazırım. Ne zaman başlayabiliriz?" dedim, içimdeki heyecanla yanıp tutuşuyordum.
Aviastra, tüylerini kabartarak "Hemen başlayalım, Wilfried. İlk dersimize başlayalım ve seni bu yolculuğa hazırlayalım. Eğitim boyunca seninle olacağım ve seni yönlendireceğim. Hazır mısın?" diye sordu.
"Evet, hazırım!" dedim kararlılıkla.
Bu yeni misyonla dolu, bilinmezle dolu yolculuk başlamıştı. İçimdeki gücü keşfetmek ve Dünya'ya geri dönmek için gerekli olan her şeyi öğrenmeye kararlıydım. Aviastra'nın rehberliğiyle, ışık ve gölge arasındaki dansı öğrenerek, gerçek potansiyelimi açığa çıkaracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aviastra'nın sırrı
FantasíaOrmanda dolaşan genç Wilfried, bilmediği bir dünyada geçen olağanüstü bir maceraya sürükleniyor. Aviastra adında gizemli bir kuş, Gagasıyla dünyadan kaybolan insanları ışık hızıyla Volucrano isimli farklı bir gezegene taşıyor. Bu yabancı dünyada, in...