35. bölüm

18.3K 725 108
                                    

Yıldızlayalım! 1 günde 2. bölüm :)

(+18 sahne içermektedir.)

Genç kadın, dilini bardağın kenarındaki tuzun üzerinde gezdirirken kısık mavileri kocasının üzerindeydi. Evren ise dirseğini masaya dayamış eli çenesinde, bacaklarının arasında ayakta duran kadını seyrediyordu. Kadın shot bardağını beklemeden kafasına diktiğinde dengesini hafifçe kaybedecek olmuş ve çıplak bacakları adamın pantolonunun sardığı dizine değmişti. Evren gayriihtiyari bir hareketle kadının incecik belini kavrarken Cansu da dengesini yeniden kurmayı başardı. Hemen ardından bardağı masaya fırlatıp önündeki tabaktan bir dilim limon aldı. Kadın, dudaklarının arasına aldığı ekşi limonu emerken, Evren de içinde harlanan ateşe daha fazla direnç gösterememiş ve onu bacaklarının üstüne oturtmuştu. Cansu'nun yumuşacık kalçaları bacaklarının üstüne yerleştiğinde tüm bedeni kasıldı. Pantolonunun içinde kendisini rahatsız eden bir şişkinlik belirivermişti. Gözlerini, karısının limon bulaşan parmaklarını yalayışından ayıramazken sertçe yutkundu. Cansu ise tam da o anda adamın büyük bir dikkatle dudaklarına baktığını fark etmiş ve hareketlerini yavaşlamıştı. İşaret parmağını ağzından çıkartıp orta parmağını dudaklarının arasına alırken Evren'in tüm bedeniyle birlikte yüzünün de kasıldığını görmek hoşuna gitti. Adama işkence edercesine ağır ağır parmağını emdikten sonra yavaşça ağzından çıkartmış ve onun yüzüne doğru fısıldamıştı.

" Ne istiyorsun? "

Evren gözlerini hala kadının ağzından ayıramazken güçlükle yutkundu yeniden. Cansu dilini çıkartıp dudaklarını yavaş yavaş yaladıktan sonra bir kez daha fısıldadı.

" Söyle. "

Bu öyle büyülü bir tınıydı ki, sanki ne istese verecekti adama. Evren nabzının kontrolsüzce hızlanışını göz ardı ederken alt dudağını dişledi. Cansu bir kez daha, bu kez tam olarak dudaklarının üstüne fısıldadı adamın.

" Söyle... "

Dudaklarını kocasının aralık kalan dudaklarına hafifçe sürtmüş ve geriye çekmişti. Evren de bu işkenceye daha fazla dayanamayıp yanıtladı genizden gelen bir sesle.

" Ağzına sokmak. "

Cansu'nun dudaklarından minik bir inleme süzülürken dudağını dişlemişti. Sonra adam daha ne olduğunu anlayamadan kadın bacağının üstünde duran iri avcunu kaldırıp açmış ve içine yumuşacık bir şey bırakmıştı. Evren parmaklarına temas eden danteli hissettiğinde tüm bedeni kasıldı. Kahveleri şaşkınlık ve arzuyla elinin içindeki kumaş parçasına indiğinde Cansu da kucağından inmiş ve ona davetkar bir gülüş sunup peşine takılmasını söylemişti. Evren avcundaki külotu sıkıştırıp birilerinin görmesini engellemeye çalışırken gözleri kadının kıvırtarak uzaklaşan güzel kalçalarındaydı. Hızla kalktı tabureden ve peşine takıldı. Bir an için mantıklı düşünebilse sorgulardı fakat aklı gideli çok oluyordu. Cansu bir kez daha onu avcunun içine almayı başarmıştı. 

Kadın kalabalığı yararak tuvaletlere yöneldiğinde Evren de peşindeydi. Kadınlar tuvaletinin önündeki kuyruğu gören Cansu huysuz bir tavırla yanaklarını şişirdiğinde mavileri erkekler tuvaletini buldu ve hiç düşünmeden içeriye daldı. Evren de bunu gördüğünde koşarak peşinden girmişti. Kahveleri tuvaletin içini tararken kadın umursamaz bir tavırla lavaboya doğru ilerliyordu. Evren içeride biri olup olmadığını anlamak için hızla kabinleri kontrol ederken sondaki kabinden bir adam çıktı ve şaşırarak olduğu yerde durdu. Cansu ona sarhoş bir kahkaha gönderdiğinde Evren hafifçe öksürerek boğazını temizlemişti. Adam da birden dikkatini toparladı ve elini dahi yıkamadan tuvaletten çıktı. Kadın ellerini lavaboya yaslamış aynadaki aksini süzerken iğrenmiş bir tınıyla konuştu.

GÜNAHKÂR +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin