Günahkâr/Watty/Instagram

707 126 38
                                    

Merhaba kimler hala burada?
Wattpad ülkemizde yasaklandığından beri ne yapmam gerektiği konusunda karar veremedim ve kaç kişinin erişimi olduğunu, erişimi olanların kaçının hala burada benimle olduğunu da merak ediyorum. Oy vererek kaçınızın burada olduğunu anlamama yardımcı olur musunuz? Ve lütfen yorumlara nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda fikrinizi bırakın. Mesela diğer yazarlar ne karar aldılar farklı platformlara yönelme durumunuz oldu mu? Çünkü sizlerle bağlantıyı kaybetmek istemiyorum. Bir kısmınızla arkadaşlığımız bile oluştu. Ki mesaj kutum hepinize daima açıktır.

Bu zamana kadar aranızda özel olarak mesajlaştıklarımız dışında kimseyle kimliğimi paylaşmadım. Ancak artık anonim değil gerçek bir kişi olarak sizlerle tanışmak ve bundan sonraki planlarımdan bahsetmek isterim. Bu konuda sizin desteğinize ise fazlaca ihtiyaç duymaktayım.

İsmim Ayşenur İlke Sandıklı.
29 yaşındayım.
Avukatım aynı zamanda psikoloji okuyorum.
Bu platformda 10. yılım.
Bugüne kadar farklı sebeplerle pek ciddi adımlar atamamış ve sizlere de kendimi tanıtamamıştım ancak artık tanışalım istiyorum.
Ayrıca gerek mesleğim gerekse farklı nedenlerle hayatımın standart bir düzeni olmadığından sık sık ortadan kaybolup hikayelere ara verdiğim de doğru. Fakat şimdi geri dönüp disiplinli bir şekilde hepsimi tamamlamak niyetindeyim.

Bu aşamada sizden tek ricam desteğinizi esirgememeniz, ayrıca aksi bir durum olması ve artık Wattpad'e erişim sağlayamama riskine karşılık iletişim için instagram hesabımı bırakıyorum: @ailkesandikli

Lütfen takip edin ki hem birbirimizi kaybetmeyelim hem de hikayelerimle ilgili bundan sonraki planlarımdan haberdar olabilin.

Sizleri çok özlemişim kocaman sarılıyorum <3

Ayşenur İlke Sandıklı

GÜNAHKÂR +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin