Kim Taehyung un tânăr în vârstă de 20 de ani boboc la universitatea de criminalistică din Seoul. Întodeauna el a visat să devină un profesor care predă în satul său natal însă pierderea bruscă a unei persoane importante la făcut să își schimbe planurile de viitor spre nemulțumirea părinților lui.
–KIM TAEHYUNG! "intră dna Kim pe ușă nervoasă" KIM TAEHYUNG!?
–Mamă? "este strigată însă nu de cel pe care îl căuta ci de fiul său cel mic"
–Sunghoon tu nu aveai antrenament?
–A fost anulat. Profesorul este bolnav.–Înțeleg. Unde este Taehyung? "Ușa se deschide și pe i-a intră Taehyung. Acesta nu apucă să intre bine în casă că fu luat la palme de mama sa" –Mamă! "Se bagă imediat Sunghoon în fața fratelui său" Nu-l lovi..
–Sunghoon, taci! Tu
"Se uită la Taehyung" Unde naiba ai fost? UNDE?–Să țin examenul de admitere "vorbește într-un final însă cu o voce joasă"
–Examen zici? AISH, AM FOST MAI DEVREME LA FACULTATEA DIN SAT ȘI CE SĂ VEZI NU ERAI NICI UNDE!
–Dar.. Nu am fost acolo, mamă–M-am prins. Deci unde ai fost?
–În Seoul...
–Ce? "Bufnește" În Seoul?
–Mamă..Eu nu mai vreau să fiu profesor–Să nu zici că vrei să fi -
–Ba da, vreau să fiu criminalistic! "Mama sa dă iar să îl lovească dar îi este prinsă mâna de celălalt fiu al său"
–Mamă, de ce îmi lovești fratele?–Hyunjin, dă-te nu îmi sta în cale!
încearcă să îl de-a din fața lui Taehyung însă nu reușește –Scuze mamă dar nu!
–CE? AVEȚI DE GÂND SĂ VĂ PUNEȚI TOȚI ÎN POTRIVA MEA? BINE! "i-a o matură cu care începe să îi lovească pe cei doi iar în curând pe cei trei pentru că sa băgat și Sunghoon" –Nu-i mai lovi!–AISH VOI TREI- "se deschide iar ușa"
–Mamă, ce faci? "Ajunge și Ha-Na acasă ce sa dus fără ezitare la mama sa și i-a smuls mătura din mână" ce a-ți făcut? "Își întreabă ușor frați, Hyunjin și Sunghoon arată spre Taehyung. Aceasta își dă ochii peste cap apoi își întoarce iar privirea spre mama sa" Mamă...–AJUNGE! Taehyung tu dacă chiar te vei duce la acea universitate, să uiți că ești fiul meu. M-am săturat de asta. GATA!
–Dar... Mamă "începe să plângă"
–Ce mamă? Nu voiai să fie profesor?–Profesor pe naiba. A dat la criminalistică "spune frustrată însă asta îi i-a prin surprindere și pe cei doi frați și sora sa. Taehyung lasă privirea în pământ apoi spune" –Mamă.. Îmi pare foarte rău.. Mă poți bate dacă vrei..
–Tu.. "Se apropie de el însă nu îl lovește ci doar cade la picioarele sale" T.. Tu de când erai mic voiai să te faci profesor, îți rugai mereu frați și sora să se joace cu tine ca școala.. De ce faci asta acum?
–Mami.. Eu.. "Se lasă lângă ea" e.. Eu–Fiule, ascultă "își trage nasul" Tu vrei să te faci criminalistic doar pentru a afla adevăratul motiv pentru care a murit acel băiat.. Nu vreau să renunți la visele tale pentru cineva deja mort!
–Mamă.. Acel mort mi-a fost cel mai bun prieten și a murit chiar în brațele mele, și nu cred nici acum că a fost un atac de corp a fost mult mai mult.. Trebuie să aflu adevărul ca eu-–CA TU SĂ CE?
–Să îmi revin.. De când sa întâmplat asta.. Știi că eu nu am mai dormit fără să am un coșmar în care îl tot văd murind.. Mamă sunt neliniștit nu observi asta? Nu observați asta? "Se adresează și fraților săi" Vă implor să mă lăsați să fac asta și promit că dacă aflu ce mă interesează mai repede mă întorc și voi dă aici la universitate..
–Sărăcuțul de tine "se pune și Ha-Na lângă mama și fratele său" Mamă,lasă-l
–Da, mamă lasă-l să facă asta. Te rugăm
–Da mami..
"Se pun și cei doi frați pe jos lângă ceilalți însă ușa iar se deschide"-Femeie, lasă-l să facă asta "apare și tatăl său cu ochii înlăcrimați"
–Ya.. "Își trage vocea d-na Kim" Cum de sunteți voi atât de uniți? Hm?
–Am avut niște părinții buni "spune Sunghoon și îi făcu pe toți să râdă"
–Hehe, cel mic a învățat cum să lingușească "spune Hyunjin mândru"–Privește ce mândru ești "râd cu toți"
–Firește doar de la mine a învățat-râde
–Măcar ești conștient de asta*Peste câteva săptămâni*
–Hyung, ce faci?
–Hm? "își ridică privirea din calculator"
–Am întrebat, ce faci hyung?
–Aștept rezultatul la examenul de admitere.. Dacă l-am luat dar dacă nu l-am luat? Dar.. Dacă totuși l-am luat?
–Vei merge la universitate în Seoul!–Dar dacă nu voi-
–Hyung, privește a apărut rezultatul. "Taehyung se ridică apoi își duce mâinile la ochii" –Uită, nu vreau să știu
–Dar eu da "se duce la calculator și caută numele fratelui său mai mare"
DOAMNE, TAEHYUNG, HYUNG!–Am.. Picat, așa-i?
–Nu, ai trecut! Cu notă maximă chiar!
–CE? Dă-te lasă-mă să văd cu ochii mei "îl dă la o parte și se uită pe rezultat doamne.. " începe să plângă " Chiar am reușit! Am trecut.. Am trecut..Am trecut–Ce sa întâmplat?
–Hyunjin, fratele nostru a trecut examenul de admitere cu notă maximă
–Hă? Lasă-mă să văd "se duce și el la calculator" Hehe, tocilarul meu urâtÎl apucă de față –Ești atât de urât "râde"
–Hyung avem aceleași trăsături. Deci urâțenia am luat-o de la tine.–Urât eu? Kim Hyunjin? Ya, eu și curul îl am frumos! Strălucesc precum o stea
CITEȘTI
㋛︎𝚅'𝚊'𝚖'𝚙'𝚒'𝚛'𝚎 ✔︎
VampireKim Taehyung un boboc ce tocmai a ajuns în Seoul găsește pe stradă un băiat rănit cam de vârsta lui, acesta decide să îl i-a acasă și să aibe grijă de el. așa Taehyung se împrietenește cu acel băiat care se dovedește că nu este întocmai un tip norma...