–Fratele tău? "Se dă de pe Taehyung"
–Mhm. Este fratele meu mai mic.
–Oh, cum poți avea un frate așa drăguț?Îl apucă de obrajii însă îi dă Ha-na peste mâini –Nuna, el cine e? "Întreabă Taehyung încă confuz de apariția acelui bărbat" –Este Yeosang colegul meu de cameră și prietenul meu cel mai bun.
–Nuna, voi doi sunteți împreună?
Întreabă Taehyung serios însă întrebarea îi făcu pe ce-i doi să râdă. –Noi doi? Este imposibil! Imposibil!
–De ce? "Întreabă inocent"
–Pentru că eu sunt gay iar ea este -–Este cum? Vrei să spui că sora mea nu este suficient de frumoasă?
–Și asta "râde" dar ci că ea este les- fu oprit de Ha-na ce i-a pus mâna la gură.
–Leneșă. Leneșă ai vrut să zici, nu? "Îi prinde capul și îl forțează să aprobe. Apoi își apucă fratele de braț și îl trage la ea în cameră" Taetae scuze dar eu.. -–E-n regulă. Nuna, vreau să merg la cămin chiar din seara asta
–TaeTae chiar nu poți rămâne cu mine?
–Scuze dar vreau să mă acomodez la cămin.. Și sincer mă simt și incomod..
–Ok "îl mângâie pe cap" Dar măcar lasă-mă să te conduc eu, bine Taetae?–Bine
...
–Am ajuns
–Mulțumesc nuna "vrea să iasă din mașină însă este oprit de sora sa ce la îmbrățișat" –Mă poți suna oricând dorești, și te rog nu te îndepărta de mine.. "Taehyung încerca să o îndepărteze însă Ha-na îl strângea tot mai tare" lasă-mă să te îmbrățișez puțin–Bine nuna. Și ai grijă cu acel băiat Yeosang. Știu că e gay dar pare golan.
–Huh?
–Nuna.. Ma pipăit "spune jenat"
–idiotul "râde" așa e este el TaeTae. Un jucător, nu gândi prea mult și odihnește-te cât poți. Bine frățioare?–Bine nuna. Acum trebuie să plec. "Sora sa aprobă, apoi Taehyung coboară din mașină și își i-a micul bagaj" pa,nuna
–Pa, TaeTae
Taehyung se apropie de cămin cu mica sa valiză. Se duce și se înregistrează apoi este condus la noua sa cameră.
–Aici este–Mulțumesc "face o plecăciune"
–Cu plăcere, acum intră și odihnește-te.
"Taehyung mai face o plecăciune apoi intră în cameră. Era o cameră simplă și destul de mică. Un pat de o persoană, un birou, câteva dulapuri mici, două tablouri plus două plante" –Măcar aici am camera mea "dă din umerii"Camera :
Avea și o baie tot la fel de mică însă era curată și folosibilă și asta conta.
Taehyung și-a arănjat lucrurile apoi sa dus să se plimbe puțin și să respire puțin aer de oraș. –Mor de foame. "Se caută prin buzunare însă nu avea decât câteva monede" de fapt nu îmi e așa foame "continuă să se plimbe însă auzi brusc un strigăt de ajutor. Sa uitat prin jur și observă o stradă în gustă așa că o luă pe acolo. Și dădu de o gașcă de băieții înfricoșătoari ce băteau un băiat ce era pe jos plin de sânge.Taehyung nu a vrut să se bage și voia să plece dar"
–A.. Ajută-mă.. "Îl privea cu ochii plânși și tremurați" te rog.. Să mă ajuți.. Te rog
–La naiba.. "Înjură sub barbă apoi se apropie de acea gașcă" Sunteți conștienți că tocmai încălcați legea, nu?–Huh? "Se întorc acei bărbați cu fața la el" Tu cine dracu ești? "Îl privesc atent"
–Nu ai treabă? Du-te și fă nani naniÎncep să râdă. –Eu cred că ar trebui ca voi să plecați și să lăsați acel puști.
–Ok "îi mai dau acelui băiat câteva picioare în abdomen apoi un bărbat ce părea lideru a dat să se apropie de Taehyung însă și acesta juca dur"–Apropiete, oricum poliția este pe drum
–Ce? Și ai vrea să te cred? "Se aud sirenele" Fugiții! Repede, repede! Fuga!Au fugit cu toți. –Acei lași..
"Oftează apoi își închide telefonul" Sunt isteț. "Se apropie de acel băiat și se lasă pe vine lângă capul acestuia" Ești bine, nu?–E.. Eu..
–Haide sus "îl ajută să se ridice" unde locuiești? Te voi duce eu acasă.
–E.. eu.. Nu știu "vorbește cu greu"
–Nu știi unde locuiești?"Băiatul aprobă" Atunci haide prima dată la spital.Îl ajută să se ridice în picioare apoi îl urcă la el în spate și îl duce așa până la spital ce din fericire era aproape.
–Am ajuns. "Îl dă jos și îl pune pe un scaun" rămâi aici, revin imediat! "Se duce să caute un doctor" Doctor?
–Da, care este problema?–Aici "duce medicul la acel băiat"
–Ce sa întâmplat cu el?
–A fost implicat într-o bătaie. L-am găsit plin de sânge"îi explică calm Taehyung"
–Înțeleg. "Îl verifică medicul și ceva i se pare ciudat" Ciudat, inima lui nu bate.–Poftim?
–Inima lui nu bate și nici nu are plus. Este de parcă ar fi mort sau ceva de genul–C.. Ce?
CITEȘTI
㋛︎𝚅'𝚊'𝚖'𝚙'𝚒'𝚛'𝚎 ✔︎
VampireKim Taehyung un boboc ce tocmai a ajuns în Seoul găsește pe stradă un băiat rănit cam de vârsta lui, acesta decide să îl i-a acasă și să aibe grijă de el. așa Taehyung se împrietenește cu acel băiat care se dovedește că nu este întocmai un tip norma...